10.díl - Kmotr

3.1K 113 14
                                    

Ahojky 😊
Mám tady novou kapitolu.
Doufám, že vás můj příběh baví a nenudíte se u něj
Všem moc děkuju za milé komentáře a za vote.
Jste nejlepší 💖

❤adelka159
-------------------------------------------------------------

Spal na boku, když ho probudily zezadu polibky na krku, šíji a jedna šmátrající ruka v jeho pyžamových kalhotách.

,,Spáát.." zamumlal ospale a odstrčil neodkladnou ruku pryč. Ta se rychle vrátila zpátky na své místo, tentokrát odhodlaná zůstat na svém místě. Polibky se přesunuly na čelist. Starší kouzelník otočil mladšího na záda a začal ho jemně líbat na rty, stále s jednou rukou v jeho kalhotách.

,,Hmm.. Kolik je hodin?" Zeptal se ospale, když mu dal Severus prostor k tomu, aby se nadechl.

,,Asi půl šesté," zahuhlal a začal mu líbat krk.

,,Půl... půl šesté?!" Zeptal se a v šoku se rychle posadil. Shodil tím Severuse vedle sebe. ,,Dyť jsem mohl ještě aspoň hodinu a půl spát!" Zaskuhral a svalil se zpátky do postele. ,,Proč mě vůbec budíš?" 

,,Myslel bych si, že je to docela jasné" oznámil suše a pokračoval ve své přerušené činnosti. 

,,Tak brzo?" Zasténal. Severusova pravá ruka opět zintenzivěla svoje snažení v jeho kalhotách. Důsledkem toho už měl tvrdou erekci jak kámen. Svoje rty přesunul na klíční kost a líbal tam jedno velmi citlivé místečko. Druhou rukou mu začal rozepínat pyžamový kabátek. Na Harryho toho už bylo moc a přitáhl si Severusovi rty k těm svým a drancoval je svým jazykem. Oba zasténali do úst tomu druhému. Harry miloval líbat Severuse. Chuť jeho slin připomínala černý čaj a jeho vůně čerstvě natrhané bylinky. Harry se toho nemohl nabažit. Nemluvě o tom, že Severus uměl fantasticky líbat. Když ho líbal poprvé, myslel si, že vyvrcholí jenom z toho polibku. I teď tomu nebylo jinak. Častokrát se neudělal jenom silou vůle. Harry začal staršímu muži pomáhat z oblečení a Severus jemu. Oba byli za chvíli nazí. Spánek ho už úplně opustil. Teď byla na řadě touha a chtíč. Přetočil ho na záda a nemilosrdně zaútočil na jeho krk. Líbal, kousal, sál, oždiboval.. Severus z toho šílel. Bylo to tak dobré! Vzpomínal si na to, jak se s Harrym miloval poprvé. Byl nezkušený, ale zato dychtivý a plný elánu. Neuměl žádné rafinované techniky. Ale za tu dobu co jsou spolu se toho hodně naučil. Přesně věděl kam šáhnout, políbit, kousnout, aby ho dohnal k šílenství a přinutil ho prosit a škemrat. Harry se přesunul na vypracovanou bledou hruď pokrytou drobnými černými chloupky na prsou. Nebylo jich moc a byl za to rád. Nelíbili se mu muži, kteří měli chlupatý celý hrudník jak opice. Tohle bylo ideální. Chloupky se zúžovaly směr dolů a u pupíku se vytratily úplně. Severus tam byl strašně citlivý! Jenom co opustil mokré bradavky od svých slin, prolíbal si cestičku přes svalnaté břicho k pupíku. Ten několikrát obkroužil a pak do něj strčil svůj jazyk. Severus se prohnul jako struna a hlasitě zasténal. Dále pokračoval přes podbřišek. Ani ten nebyl ošizen. Severus roztáhl nohy a Harry se mezi nimi usídlil. Uchopil jeho erekci u kořene do pravé ruky, levou mu mnul plná varlata a špičku vlhkou od prejakulátu si nasměroval do úst. Ještě před tím, než pohltil ten ohromný, pulzující orgán nalitý krví se podíval na Severuse, který ho sledoval opřený na loktech a pak už si ho strčil do pusy a pořádně začal sát a lízat, sem tam použil zuby. Severus se nezmohl na nic jiného, než sténání a pak už se jenom zmítal na posteli a bezmocně vyrážel boky vzhůru. Když ho Harry pohltil úplě celý (což se mu povedlo jenom málo kdy), už nedokázal déle vydržet a udělal se mu do úst. Harry se začal dusit, ale překonal to a pak už jen nadšeně slízával svojí bohatou odměnu. Severus si ho přitáhnul nahoru k sobě a dlouze ho políbil, ochutnávajíc tak sám sebe z Harryho úst. Přitom putoval svojí rukou po jeho břiše dolů až k jeho mladému penisu, který při dotyku sebou začal škubat. Párkrát po něm přejel. Na Harryho toho už bylo moc a udělal se. Severus se od něho odtrhnul a musel se usmát. Potom se prolíbal po jeho těle ke spermatu a všechen ho slízal. Nezůstala ani kapička.

SNARRY CZKde žijí příběhy. Začni objevovat