11.díl - Pláž

2.3K 103 39
                                    

Ahojky 😊
Mám tu další kapitolu.
Dneska je kratší, tak snad se za to na nebudete zlobit
Doufám, že si užíváte prázdniny jak nejvíc to jde.

adelka159
-------------------------------------------------------------

S posledním polibkem se od sebe oddělili a Harry se na něj zazubil.

Pořád měl omotané ruce okolo jeho krku.
Teď si položil svou hlavu na jeho hruď.
Severus si svou položil na jeho temeno hlavy, své ruce omotané okolo jeho pasu.

Chvíli tak stáli a užívali si blízkost toho druhého.

Slunce už začalo zapadat. Vytvářelo nádherné obrazce na klidné hladině vody.

Rozhodli se, sednout si do písku a pozorovat večerní krajinu.

Harry seděl Severusovi mezi nohama, zády se opíral o jeho široký hrudník. Své ruce měl na jeho, omotané okolo svého štíhlého pasu a šťastně se usmíval.

,,O čem přemýšlíš?" Zeptal se ho Severus a tváří se o něj otřel.

,,O prázdninách. Pojedeme do Snape Manoru?" Severus byl hlavou rodu Snapů (nevím jak se to píše, tak snad mi neukousnete hlavu ;)) a vlastnil všechny nemovitosti a peníze rodiny Snapů.

,,Uznávám, že nad tím jsem ještě nepřemýšlel. Ale mohli bychom." Na chvíli mezi nima nastalo ticho dokud Severus znovu zamyšleně nepromluvil. ,,Mám pocit, že mi jednou otec říkal, že naše rodina vlastní menší ostrov v Řecku.
Přesněji kousek od Kréty.
Je začarovaný tak, aby ho viděli jen ti, co o něm ví. Mohli bychom tam pobýt na pár dní, jestli budeš chtít." Harry na něj koukal s pusou do kořán, jako by měl tři hlavy.

,,T-ty vlast-tníš o-ostrov?" Dokázal ze sebe vykoktat.

,,Omyl," opravil ho něžně jeho manžel a pohladil ho po tváři, ,,my vlastníme ostrov. Nezapomeň.. Co je mé je tvé a co je tvé je mé," dořekl a políbil ho na spánek.

,,Tak.. co na to říkáš? Byly by sme tam jen my dva a nějací domácí skřítci. Takže by sme měli zajištěné perfektní soukromí. Jen si představ, jaké by asi bylo milování na pláži, ve vodě, v zahradě nebo na balkóně.. Kdykoliv a kdekoliv by sme chtěli," Harry se zachvěl nad smyslným hlasem, který mu to všechno šeptal do ucha.

,,Sice by to šlo i na Manoru, ale nerad bych riskoval, aby nás nachytaly děti mojí sestry, když si to zrovna budem rozdávat v jídelní hale. A o mojich bratrech, jejich ženách a dětech se ani nezmiňuji."

,,Zní to velmi lákavě. Ale i tak bych rád pobyl pár týdnů na Manoru. A navíc.. Slíbils mi, že mě naučíš jezdit na koni. Když už je jich tam tolik, tak bych se na nich rád naučil jezdit."

,,Neboj.. Na všechno je čas.
Mohli bychom to udělat půl na půl. Ale radši bych nejprve strávil jeden měsíc na Manoru a pak na ostrově. Tak mi aspoň zbyde nějaký čas na relaxaci."

,,Nevím, jestli budeš moct relaxovat. Obavám se, že nám zabere nějaký čas, než vyzkoušíme všechna ta místa, která si vyjmenoval a ještě další. Někdy bych to chtěl zkusit na schodech, v kočáře a nebo na louce."

,,Hmm, zajímavá místa. Mě vždycky fascinoval ředitelův stůl." Harry na něj vyděšeně vykulil své zelené kukadla a Severus se musel začít smát.

Pomalu se začali zvedat a vydali se zpátky do domu.

SNARRY CZKde žijí příběhy. Začni objevovat