Ahojky 😊
Mám tu novou kapitolu. Omlouvám se, že to trvalo tak dlouho 😦. Sice je teprve druhý týden školy, ale my už se učíme a píšeme testy😭😭😭.. Je toho trochu hodně a toho času je málo. Pokusím se psát co nejvíc to půjde, slibuju 👍
Užijte si kapitolu a mooooc vám děkuji za nádherné komentáře a hvězdičky 💖💖💖💖💖adelka159❤
-------------------------------------------------------------Přemístil je k hranicím Bradavic. Stáli na nádraží v Prasinkách. Kolem pobýhalo jenom pár lidi. Obloha se začínala zatahovat a schylovalo se k bouřce.
Harry se ho držel jako klíště kolem pasu a hlavu měl zabořenou do jeho hrudi. Po chvilce se už uklidnil a propustil Severuse ze svého sevření.
,,V pořádku?" Zeptal se ho se starostí v hlase.
,,Jo. Asistované přemístění není tak hrozné, jako když se přemisťuji sám." Ujistil ho a šli do staniční budovy. Odtud si vzali letax a krbem se odletaxovali do Brumbálovi kanceláře.
Ředitel Bradavic nebyl přítomen, a tak v klidu znovu použili krb, tentokrát aby se dostali do svých komnat.
,,Mám ti vybalit?" Ptal se Harry, který už věšel jejich cestovní pláště na háčky u vchodových dveří a vyndával jejich zavazadla z kapes. Přitom natrefil na obálku, kterou mu předal Remus.
,,Můžeš. Děkuji." Přistoupil k němu a políbil ho do rozčepýřených vlasů. Všiml si obálky v Harryho rukou a pobídl ho, aby ji otevřel.
Harry tak učinil a jakmile spatřil obsah obálky dostal záchvat smíchu a musel se přidržet dveří, aby měl nějakou oporu a nezhroutil se na zem.
Severus mu vzal obálku z ruky, přešel k pohovce a podíval se na fotku, aby zjistil, co jeho manžela tak rozesmálo.
Pohlédl na obrázek ve své ruce a byl rád, že sedí na pohovce. Propukl ve hlasitý smích, který ne a ne přestat. Pohled na zuřícího Siriuse Blacka byl k nezaplacení. Pomyslel si, že by se fotka nádherně vyjímala na krbové římse mezi ostatníma.
Harry se k němu přišoural a zhroutil se mu do náruče. Od smíchu měl vlhké oči a utřel si je do rukávu od košile.
,,Tak takhle jsem se už hodně dlouho nenasmál," prohlásil a znovu se podíval na fotku.
,,Hádám, že neměl ani tušení, že byl focen. Každopádně, tohle se Lupinovi povedlo."
Ještě chvíli se pochechtávali nad fotkou.
Pak šel Harry vybalit oběma věci a pozdravit se s Ronem a Hermionou do nebelvírské věže a povyprávět jim o svém prodlouženém víkendu. Severus se usadil ve své pracovně. Připravoval podklady a testy na další školní den.
Večer se po večeři Harry usadil ke krbu na pohovku, kolem sebe rozložené učebnice a poznámky.
Uslyšel odbíjení jedenácté hodiny večerní a rozhodl se, že toho má pro dnešek plné zuby.
Posbíral věci okolo sebe, v ložnici si připravil brašnu na nový školní den, sebral pyžamo a odebral se do koupelny provést večerní hygienu.
Zaplul do sprchového koutu, pustil teplou vodu a nechal kapky vody, aby mu smáčely celé tělo.
Natahoval se po mýdle, ale jeho ruka byla zadržena o něco větší, bledší.
Harry úlekem nadskočil a narazil do těla za sebou.
Kdyby ho nechytily silné paže okolo pasu, nejspíš by skončil na zemi.
,,Vyděsil si mě," obvinil ho Harry.
,,To jsem nechtěl," stále ho družíce v náručí, Severus sáhl po mýdle, namydlil si ruce a pak pomaloučku, místo po místečku začal svého manžela mýt.
Namydlil opatrně, aby nenanesl mýdlo do očí obličej, uši, krk ramena, břicho, klín (nutno podotknout, že tam moc dlouho nesetrval a vysloužil si tím od Harryho nejedno zavrčení), nohy. Poté se přesunul do zadu a stejně pečlivě namydlil zadní stranu těla.
Nechal, aby voda spláchla mýdlo.
Než se nadál, už mu visel Harry kolem krku a dobíval se jazykem do jeho úst.
Za chvilku oba zrychleně oddechovali.
Po jejich aktivitě už nezbyla žádná stopa.
Harry mu pak oplatil stejnou péči, jakou věnoval Severus jemu.
Pečlivě ho umyl.
Vylezli ze sprchy, usušili se, oblékli do pyžama, vyčistili zuby a zalezli do postele s nebesy.
Usínali v náručí toho druhého, oba šťastní, že mají jeden druhého...
ČTEŠ
SNARRY CZ
FanfictionPokud to není váš šálek čaje tak to PROSÍM nečtěte. Půjde o podrobný popis vztahu dvou mužů tak doporučuji číst 15+ Povídka nebyla napsaná za účelem zisku a všechny postavy patří J.K.Rowlingové Budu ráda za každý komentář ☺