Ahojky :)
Mám tu pro vás nový díl!
Doufám, že si ho užijete.
Děj v téhle kapitole jsem měla v hlavě už hooodně dlouho a konečně jsem ho napsala! Juchů :D Jsem strašně zvědavá na vaše reakce tak pište komenty, moc ráda si je přečtu! Ještě bych vám chtěla popřát krásnou adventní neděli.
Přeju příjemné čtení!❤adelka159
*****
Zdál se mu moc krásný.
Ležel nahý v posteli a ve slabinách cítil naprostou slast.
Ten šikovný jazyk jezdil od kořene nahoru a zpátky dolů, tam polaskal jeho varlata, vrátil se zpět nahoru a jeho penis byl vstát do nádherného horka a pokračoval hluboko do krku.
Zašmátral rukou vedle sebe jen, aby zjistil, že vedle něj jeho partner neleží. Nevolí zavrčel a nerad otevřel oči. Jeho pozornost upoutala zvedající a zase klesající deka u jeho klínu. Tentokrát s velkým potěšením zjistil, že jeho sen byl a je skutečnost a znova zavřel oči, aby si mohl pořádně vychutnat slast, kterou mu jeho manžel dopřával.
Harry začal zrychlovat tempo a Severus už se nedokázal držet zpátky. Podržel si jeho hlavu přes deku a boky začal vrážet do těch talentovaných úst dokud nevytryskl v extázi.
Když ze Severuse vysál i tu poslední kapičku, naposledy přejel jazykem po jeho penise, a pak po těle svého manžela vyšplhal zpět k čelu postele.
,,Dobré ráno," zaševelil potichu a oběma dopřál dlouhý lenivý polibek, a Severus tak mohl ochutnat sám sebe.
Po chvíli se odtáhl a schoval si hlavu do ohbí Severusova krku.
,,Hmmm, dobré... Takové probuzení bych si dal líbit častěji..." zamumlal a nadechl se vůně Harryho vlasů, a pak do nich vtiskl polibek.
,,Mám pocit, že tě v poslední době nějak rozmazluju," zamumlal mu do krku, ,,z posledních dvou nocí mě pořádně bolí zadek," zabručel a jazykem olízl tu lákavou bledou kůži na krku, která přímo lákala k tomu, aby na ni zanechal cucflek.
,,Chceš lektvar?" zeptal se starostlivě a dlaní sjel ke zmiňované části, aby ji útěšně pohladil.
,,Ne.. to je dobrý," odmítl a paží přejel na Severusův hrudník, kde si začal natáčet jeho jemné chloupky na prsty a kreslit malá kolečka, ,,ale byl bych rád, pokud by jsme dali mému zadku pár dní dovolenou."
Severus mlčel. Na krku ho hřál a lehce šimral Harryho dech. Pořád jemně hladil Harryho hýždě, sem tam se nadechl vůně jeho vlasů, nebo do nich vložil malý polibek.
,,Odjeďme na pár dní pryč," promluvil z ničeho nic.
Harry zmateně zvedl hlavu ze svého teplého místečka a zadíval se svému partnerovi do očí, ,,a kam bys chtěl jet?"
,,Nevím, prostě někam pryč. Někam, kde po mě každý nebude chtít neustále jenom peníze. Někam... Kde budeme jen my dva a budeme si spolu užívat krásy života.. navštěvovat památky, divadla, projet se na lodi, projít po pláži.. nebo jen tak chodit po pouličních stáncích a kupovat ty hloupé tretky, které vydávají za suvenýry." zakončil a zadíval se na baldachýn.
,,Hej! Nejsou to tretky! Jsou to náhodou moc pěkné věci, které vyvolávají krásné vzpomínky..." hájil své suvenýry, které si koupil na jejich cestách a zdobily krbovou římsu. Složil si ruce na Severusův hrudník, hlavu položil na ně a pokračoval. ,,Už zase po tobě chtěli peníze?" zeptal se smutně.
,,Ano... Tentokrát se do mě pustili i Jodie s Nicolou! Už toho mám po krk. Mimochodem, psal jsem do práce od Owena a Tylera, zatím mi nepřišla odpověď. Ale jsem moc zvědavý, jaká bude... Tak, odjedeme?" zeptal se a s nadějí v očích se podíval Harrymu do tváře.
ČTEŠ
SNARRY CZ
FanficPokud to není váš šálek čaje tak to PROSÍM nečtěte. Půjde o podrobný popis vztahu dvou mužů tak doporučuji číst 15+ Povídka nebyla napsaná za účelem zisku a všechny postavy patří J.K.Rowlingové Budu ráda za každý komentář ☺