Když se ukládal do postele (ve 2 hodiny ráno) měl už všechnu svou práci naštěstí hotovou.
Přikryl se peřinou, ukořistil si zpět svůj polštář který měl Harry pod hlavou, líbl ho do vlasů a lehl si tak aby držel v objetí jistého Nebelvíra.Výjimečně v 6:30 ho vzbudil budík aby vstával.
Vedle něj se ozvalo nesouhlasné zamručení a odcizení peřiny na druhou půlku postele, která byla následně přetáhnutá přes hlavu rozčepířeného kouzelníka.
,,Víš.. ta peřina je i moje" zamumlal pobaveně Severus.
Jediná odpověď které se mu dostalo bylo sotva slyšitelné ,,Hmmm, ty naděláš."To už se, ale Severus soukal z postele a mířil do koupelny, aby se umyl a oblékl.
,,Měl bys vstávat. Už je 7 hodin."
,,Dyť už lezu." zabrblal Harry sedící na posteli. ,,Nasnídáme se tady?" zeptal se zatímco si nasazoval brýle na nos.
,,Nemám nic proti." přišla odpověď
Za chvilku seděli v jídelním koutě a jedli anglickou snídani.
Harry spolkl plátek slaniny a zeptal se Severuse, který seděl naproti ,,Víš jak jsi mi včera dával ten dopis?" po přikývnutí pokračoval ,,Sirius nás pozval příští týden k němu domů na čtyři dny. Jsou to dva dny volna a víkend. Chtěl jsem se tě zeptat jestli nemáš nějakou práci tak jestli bys nešel se mnou. Bude tam i Remus s Tonksovou." Harry s nervozitou očekával odpověď. ,,Promyslím to. Zatím nic neslibuji. Ale myslím, že nemám nic moc na práci. Včera jsem jí udělal o trochu víc než jsem měl původně v plánu. Večer ti dám vědět." řekl a napil se už druhé černé kávy.
,,Děkuju ti. Moc to pro mě znamená" řekl Harry a usmál se na něj.Oba se zvedli od stolu, věnovali si první ranní políbení a šli čelit dalšímu školnímu dni.
Severus pozoroval 7.ročník (Harryho třídu) při písemném testu a kontroloval jestli někdo neopisuje nebo nemá tahák. I když nepochyboval o tom, že se nikdo neodváží v jeho třídě ani jednu z možností využít. Následky pro vyníka by nebyly vůbec příjemné.
Na chvilku si dovolil zauvažovat o tom co mu Harry ráno sdělil při snídani.
Nebyl ze společnosti Blacka bůhví jak nadšený, ale musel uznat, že by rád strávil nějaký čas mimo školu.
A navíc tam bude Harry a Lupin, který mu zajistí aspoň trochu kvalitní konverzaci.
Ještě bude muset zajít za Brumbálem a domluvit nějaké věci, ale to bude maličkost.Nebylo slyšet žádné škrábání brku a usoudil, že třída už dopsala a kontroluje svoje ,,práce" které bude muset později opravit.
Třídou se ozval rázný hlas ,, Všichni odevzdejte svoje výtvory. Doufám, že jste se aspoň obtěžovali otevřít učebnice a něco si přečíst aby to nebyla taková břečka jako obvykle a ztráta mého času. Ticho!" zařval poté co se ozvalo šuškání.
,,Otevřete si učebnice na straně 236 a přečtěte si návod! Poté si běžte pro ingredience do skříně a začněte vařit lektvar na popáleniny 5.stupně" zavelel a nikdo se neodvážil neuposlechnout.
Sám považoval dnešní den za úspěšný. Zabránil 3 výbuchuchům a udělil 4 tresty u školníka Filche chlapcům z Mrzimoru a Nebelvíru.
Na obědě si promluvil s Brumbálem a informoval ho o jeho a Harryho odjezdu příští týden. Ten neměl nic proti. Samozřejmě nezapomněl nevynechat jiskření v očích když se dozvěděl kam jedou. Dědek jeden bláznivej! Dodal si Severus v duchu.Po obědě se vydal do sborovny opravit testy. Moc času tam netrávil.
Radši měl sklepení.
Ale chtěl by si potom promluvit se svými kolegy o některých studentech.
ČTEŠ
SNARRY CZ
Fiksi PenggemarPokud to není váš šálek čaje tak to PROSÍM nečtěte. Půjde o podrobný popis vztahu dvou mužů tak doporučuji číst 15+ Povídka nebyla napsaná za účelem zisku a všechny postavy patří J.K.Rowlingové Budu ráda za každý komentář ☺