Ahojky 😊
Dneska tady pro vás mám novou, kapitolu.
Doufám, že si užíváte poslední dny prázdnin a taky se vám nechce do školy jako mně 😉.
Přeji hezké čtení a moooc děkuji za krásné komentáře a hvězdičky ❤. Dělá mi to velkou radost.adelka159❤
-------------------------------------------------------------Snídaně proběhla ve veselém duchu.
Po jídle si šli Harry se Severusem zabalit, poněvač po obědě se museli vrátit zpátky do Bradavic.
Sirius se je snažil přemluvit, aby odjeli až večer, ale Severus byl neoblomný jako skála. Musel se připravit na vyučování a Harry by se měl ještě v klidu kouknout na učení. Přece jen ho čekají velmi důležité zkoušky, které rozhodnou o jeho budoucnosti.Potom co byla jeho žádost zamítnuta, si šel Sirius ,lízat rány' do obývacího pokoje na pohovku.
Remus měl co dělat, aby se nezačal nahlas smát. Potají si vytáhl fotoaparát a vyfotil trucovitého Tichošlápka tak, aby ho neviděl.
Potom šel za Tonksovou a ukázal jí svůj úlovek. Smáli se na posteli oba asi dalších deset minut.
,,J-jak se t-ti to podař-řilo vyfot-tit?" Zeptala se Tonks potom co se dokázala trošku uklidnit. Zatímco se smála, její vlasy měnily tvar i barvu a místo původních, po ramena dlouhých hnědých vlasů, teď měla růžovo-bílého pankáče.
Když se na ni Remus kouknul, dostal další záchvat smíchu a trvalo nějakou dobu než se dal do kupy a dokázal odpovědět.
,,Siri se tak vztekal, že si mě vůbec nevšiml. Pořád si něco mumlal pod vousy a mával rukama ve vzduchu. Ten by si mě nevšiml, ani kdybych stál přímo před ním," vysvětlil a udělal kopii fotky. Potom vyčaroval obálku a kopii do ní vložil. Na Nymfin tázavý pohled vysvětlil, že to je pro Harryho na památku.
U oběda byl Sirius už celkem v klidu.
Po jídle šli vyprovodit manžele Potter-Snapovi na příjezdovou cestu.
Po objímání a pus na rozloučenou šli Harry se Snapem ke svým zavazadlům které si následně zmenšili a dali do kapsy hábitu.
Remus si ještě na poslední chvíli vzpomněl, přiběhl k Harrymu a podal mu bílou mudlovskou obálku. Na vysvětlenou rychle dodal ,,otevři až doma".
S tím s ji Harry dal do kapsy a objal Severuse, který je oba přemístil k hranicím bradavic.
ČTEŠ
SNARRY CZ
FanfictionPokud to není váš šálek čaje tak to PROSÍM nečtěte. Půjde o podrobný popis vztahu dvou mužů tak doporučuji číst 15+ Povídka nebyla napsaná za účelem zisku a všechny postavy patří J.K.Rowlingové Budu ráda za každý komentář ☺