9.díl - Povolání

3.1K 120 32
                                    

Ahojky
Je tu nová kapitola.
Doufám, že si naplno užíváte prázdnin.
Prosím napište prosím do komentářů, jestli vám vyhovují dlouhé kapitoly (jako je tahle) nebo spíš krátké.
Děkuju všem moc za vote a že tohle čtete

❤adelka159

-------------------------------------------------------------

Probudilo ho hlazení mezi ušima.

Přední částí těla ležel na něčem teplém, pohyblivé a úžasně voňavém.

Zvedl hlavu, pořádně si zívl a otevřel oči.

První, co uviděl, byl Harry jak se na něj usmívá.

,,Dobré ráno."

Jako pozdrav ho lízl na tvář.

Harry se rozesmál a podrbal ho za ušima.

,,Hmm, ještě se mi nechce vstávat. Můžeš si lehnout vedle mě?"

Kočka se zvedla ze svého polštáře a lehla si vedle mladíka. Ten si přes ní přehodil paži, nohu a položil si hlavu na měkký kožíšek.

,,Vůbec se mi nechce dolů. Nejradši bych celý den proválel v posteli."

Uslyšel zavrčení a musel se uchechtnout.

,,Dnes bych se měl trochu učit. Do OVCÍ zbývá už jenom týden a něco. Pořád mi dělá problém přeměnit kytku na hrací nástroj. Mohl bys mi pak pomoct?"

Souhlasné zavrčení.

,,Díky. Jen doufám, že zvládnu zkoušku z lektvarů a neudělám ti ostudu. Byl bych rád, kdybys byl na mě pyšný."

Chlácholivé líznutí.

Ozvala se rána, rychlé zaklepání a do pokoje vpadnul Sirius.

V šoku otevřel pusu a okamžitě spustil.

,,Harry, okamžitě jdi pryč od toho zvířete! Na co čekáš! Jdi od něj pryč!"

Kočka se zvedla, shodila Harryho ze sebe a varovně s vrčením vyrazila k Siriusovi.

,,Siriusi, klid! To je Severus! On mi neublíží! Klid!"

,,Tohle je Srabus? On je zvěromág? On? Od kdy?" Ptal se Tichošlápek a s otevřenou pusou pozoroval tu velkou chlupatou věc.

Harry rychle kočku přidržel, aby ji udržel na posteli a zabránil tak hrozícímu neštěstí.

,,Neměl bych se spíš já ptát, co děláš v našem pokoji? A proč si sem tak vpadnul?!"

,,Ughr, já.. Slyšel jsem vrčení a divné zvuky. Chtěl jsem se kouknout, co to bylo. Myslel jsem, že jsi v nebezpečí," bránil se Tichošlápek.

,,Nejsem! A i kdyby, já se o sebe umím postarat! A navíc mám u sebe Severuse! Příště prosím počkej na vyzvání." Zakončil to s co největším klidem Harry.

,,Omlouvám se." I když to znělo jako, že ho to vůbec nemrzí ,,Tak.. Já už půjdu."

,,Konečně," zamumlal si pod vousy Harry.

Klapnutí dveří a Harry se s povzdechem zhroutil na postel.

,,Já se z něj jednou zblázním!"

SNARRY CZKde žijí příběhy. Začni objevovat