Nazdárek lidičky ❤
Jsem tu s další kapitolou!
Tahle je trochu delší než ostatní tak doufám, že mi u toho neusnete ☺
Strašně moc děkuju za vote a za 150 shlédnutí. Upřímně ani jsem nečekala, že to bude někdo číst.
Strašně moc děkuju ☺
Budu ráda pokud přidáte komentář s nějakou radou co zlepšit, poupravit, popřípadě kritiku.❤adelka159
-------------------------------------------------------------,,Tak to se ti povedlo Siriusi!" Zamrčel Remus a sledoval, jak Harry naštvaně vedl Severuse za ruku po schodech, na horu do jejich pokoje.
Potom koukl na svého přítele a zpražil ho téměř smrtícím pohledem.
,,To jsem nech-"
,,Pojď Nymf. My dva si promluvíme ráno. Dobrou noc."
,,Dobrou Sirie," zašeptala Tonksová a šla s Remusem do pokoje nahoru, nechávajíc za sebou ztuhlého Tichošlápka.
Došli do pokoje a Remus se s povzdechem svalil na postel.
,,Já se z něj jednou zblázním! Co pak nechápe, že ti dva jsou spolu šťastní? Že se mají rádi?" Stěžoval si nahlas.
,,Jenom mu dýl trvá, než to zpracuje. Neboj on se s tím smíří." Chlácholila ho Tonksová.
Sedla si k němu na pelest a v utěšujícím gestu mu hladila ruce krouživými pohyby palce.
,,Trvá mu to už nějak dlouho!"
,,Sirius byl v tomhle vždy pomalejší," pousmála se.
,,Což dost nechápu. Když jsme byli na škole, tak už od pátého ročníku lezl pod sukni snad úplně každé. Pamatuju si, že nikdy neměl delší vztah jak pět dní." Vzpomínal s úsměvem na rtech.
Tonks se natáhla vedle Remuse a položila si svojí hlavu na jeho rameno.
,,A co ty? Jak si to ty měl s holkama na škole?" Vyptávala se s rošťáckým úsměvem na rtech.
,,Já se do vztahu tak rychle nehrnul. To jsem přenechal Jamesovi a Siriusovi. Zaměřil jsem se hlavně na studium. Děvčata mě nezajímala. Moje první dívka byla Elisabeth Shebletrová v sedmém ročníku. Byla z Havraspáru, ve stejném ročníku. Velmi inteligentní a přitažlivá. Chodili jsme spolu asi třičtvrtě roku. Přestali jsme si rozumět a rozešli jsme se. Ona potom začala chodit s Luisem Chubripem. Tuším, že byl havraspárský chytač. Já si pak dal od děvčat pauzu."
,,Hmm.. Je fajn vědět, že nejsi děvkař." Pousmála se a vlepila mu pusu na tvář.
,,Jsem unavená. Asi už půjdu spát."A odešla do koupelny se připravit ke spánku.
Jakmile Harry vešel do pokoje, všechna bojovnost ho opustila. Místo toho nastoupil smutek. Takový ten smutek, který vás neustále bodá do hrudi a nechce přestat. Je to, jako by vám měl probodat srdce skrz naskrz, dokud z něj nezbyde jenom prach.
Pomalu mu z očí začaly téct slzy. Byl to tichý pláč.
Přešel ke dveřím, vedoucí na balkón a otevřel. Opřel se o zábradlí a poslouchal šumění moře, cvrlikot cvrčků a zvuky racků, kteří ještě neulehli ke spánku.
ČTEŠ
SNARRY CZ
FanfictionPokud to není váš šálek čaje tak to PROSÍM nečtěte. Půjde o podrobný popis vztahu dvou mužů tak doporučuji číst 15+ Povídka nebyla napsaná za účelem zisku a všechny postavy patří J.K.Rowlingové Budu ráda za každý komentář ☺