Ahojky :))
Snažila jsem se napsat další kapitolu co nejdříve.
Dnešní kapitola bude spíše romantická :-D
Mimochodem, taky už odpočítáváte dny do zveřejnění povídky Stopy Šelmy (pokračování Elisejského klíče) od Alice OReally? Vím, že to ještě není obetované, ale já už se strašně nemůžu dočkat :-D.
Budu moc ráda, pokud zanecháte komentář a moc vám děkuju, že mojí povídku čtete a dáváte hvězdičky❤adelka159
***
,,Pojď, mám pro tebe překvapení.'' Severus vedl svého manžela dolů do sklepení Snape Manoru. Když dneska dal Harrymu jeho nového koně, dostal nápad, že by si mohli večer udělat menší romantiku.
,,Další překvapení?'' vyjevil se Harry. Severus ho neustále překvapoval. Tolik překvapení neměl za celý svůj život. Kaštan byl úžasný kůň a Harry si ho okamžitě zamiloval. Musel si, ale přiznat, že by se měl taky trochu více věnovat Hedvice. Když se ze stájí vraceli do svého apartmánu, Hedvika která seděla na svém bidýlku vedle krbu se na něj dost vyčítavě dívala, a dokonce se k nim otočila zády a odmítala jakoukoliv omluvu.
,,Pojď a uvidíš,'' vedl ho dál a nakonec stanuli před nádhernými dřevěnými dveřmi.
Harry, zvědavý, co se za nimi může ukrývat, je otevřel a údivem mu spadla brada.
Místnost skrývala menší jeskyni s bazénem a v rohu byla schovaná vířivka. Na okrajích vířivky a bazénu se nadnášely svíčky, které jako jediné osvětlovaly místnost a celé to působilo velmi romanticky.
Vešli dovnitř, zavřeli za sebou dveře a odložili si věci na háčky za dveřmi a vedle poliček na ručníky.
,,Netušil jsem, že tu něco takového je," zamumlal Harry, když se svlékal.
,,Popravdě.. neví to nikdo z mojí rodiny. Jsi první, komu jsem to tu ukázal." Severus se na chvíli odmlčel, když si stahoval kalhoty s boxerkama. ,,Tady jsem chodil relaxovat, když mi vše přerostlo přes hlavu. Vždy jsem se tu dokázal uklidnit. Je to pro mě taková svatyně. Zní to asi hloupě, ale j-"
,,Ne! Ne, nezní to hloupě," Harry si vzal Severusovu hlavu do dlaní a upřeně se mu zadíval do očí. ,,Je dobře, že máš takové místo. Každý nějaké má. Já zas chodím na famfrpálové hřiště si zalétat. Je to pro mě takový relax. Vypnout a na nic nemyslet." domluvil a hluboce Severuse políbil. Když se oddělili, Severus se na něj vážně zadíval.
,,Takže ti nevadí, že jsem ti o tomhle místě neřekl dříve?"
,,Ne. Myslím, že každý potřebuje čas, aby se dokázal o něčem takovém bavit a svěřit se. Tak... jdeme? Už se nemůžu dočkat," pokýval hlavou k vířivce a aniž by čekal na odpověď, už se k ní nahý vydal. Vlezl do ní a slastí zavřel oči, když se vířivka zapnula.
Severus jen s úsměvem zakroutil hlavou a vydal se za Harrym, tak jak ho pán bůh stvořil.
Harry cítil, jak se k němu Severus přidal. Sedl si vedle něj a dal mu ruku kolem ramen. Harry se k němu přitulil a položil si hlavu na jeho hrudník.
Chvíli odpočívali ve vířivce a užívali si okamžiky, kdy jsou jen oni dva spolu.
,,Hmm, to je příjemné. Myslím, že mě pak budeš muset odtud odnést, protože za chvilku ze mě zbude jen hadrová panenka, která se ani neudrží na nohou," zasmál se potichu a začal proplétal své prsty jedné ruky se Severusovými.
,,To se ještě uvidí," zašeptal mu do vlasů a políbil ty nezkrotné kadeře.
,,Už jsem ti někdy řekl, že jsi neskutečný romantik?"
ČTEŠ
SNARRY CZ
FanfictionPokud to není váš šálek čaje tak to PROSÍM nečtěte. Půjde o podrobný popis vztahu dvou mužů tak doporučuji číst 15+ Povídka nebyla napsaná za účelem zisku a všechny postavy patří J.K.Rowlingové Budu ráda za každý komentář ☺