15.díl - Surové probuzení

2.5K 101 16
                                    

Ahojky :-)
Mám tady pro vás novou kapitolu.
Pokud to ještě dneska stihnu tak přidám rodokmen Snapeovi rodiny, aby ste se v tom lépe vyznali ;-)
Moc vám děkuju za hvězdičky a krásné komentáře :-*
Dělá mi to velkou radost ^_^

❤adelka159

***
Severuse ráno probudilo dost hlasité klepání na dveře.

Kouknul vedle sebe a zjistil, že Harry sedí na posteli, opřený o čelo postele a koukal před sebe.

,,Harry? Proč nejdeš otevřít?" zajímal se Severus. Následoval jeho příkladu a opřel se o postel.

,,Budou tam Ron s Hermionou. Nechci je vidět. Po včerejšku ne," řekl rázně Harry.

,,Jak víš, že to jsou oni? Byl ses podívat?"

,,Ne. Mám prostě tušení. Víš co? Ignoruj to!"

,,Rád bych, ale mám pocit, že mi za chvilku zničí dveře. Myslím, že jim prostě půjdu říct, aby odešli," s tím Severus vstal a Harry tak mohl obdivovat jeho holý zadek do té doby, než si oblékl přivolaný tmavě modrý župan. Ten který mu dal minulé Vánoce.

Oblékl si ho a vydal se ke dveřím vyprovodit nevítané hosty.

***

,,Harry! Harry, prosím otevři! Harry!" Hermiona bušila na dveře a celým svým srdcem doufala, že jim otevře. Ron stál tiše za ní a vypadal, jako by radši byl někde jinde.

V tom se dveře prudce otevřely a ona málem spadla, jak se o ně jednou rukou opírala. Naštěstí udržela rovnováhu a neskončila v náručí jejího nyní už bývalého profesora Lektvarů, který vypadal, že je za chvilku nejspíš oba zabije.

,,Mohli byste mi laskavě vysvětlit, proč tu děláte takový randál?!" běsnil Severus.

,,P-pane, moh-mohl byste prosím zav-zavolat Harryho? M-m-my s-sním musíme nutně mluvit," vykoktala ze sebe Hermiona a se strachem v očích pohlédla na Severuse. S rudými tvářemi si uvědomila, že Snape má na sobě jen dost přiléhavý župan, který odhaloval kousek hrudi a je v něm naprosto sexy!

,,Obávám se, že nemohu!" pronesl s úšklebkem, ,,Harry s vámi nechce mluvit. Teď, pokud to je vše... Prosím odejděte!" Severus už chtěl zavřít dveře, ale zabránila mu v tom noha, vzteky rudého Rona.

,,Jak vám máme věřit? Jak máme vědět, že ste mu nic neudělal? Jak máme vědět, že není pod vlivem nějakého odporneho lektvaru! My chceme mluvit s Harrym! Ne s váma. Teď, pokud dovolíte!" Ron se začal tlačit do dveří, odhodlaný promluvit si se svým kamarádem.

Severus ho bez menších potíží vytlačil zpět na studenou chodbu. ,,Myslím, pane Weasley, že jsem se vyjádři jasně. Harry s vámi nechce mluvit a ani vás nechce vidět! A vyřiďte vaší sestře, ať si příště dobře promyslí jestli se chce sápat po ženatém muži, jinak bude mít co dočinění se mnou! Zatím to nechám být, ale jen kvůli Harrymu, protože jí má rád jako sestru a nechce, aby se jí něco stalo. Ale jestli se o něco podobného ještě pokusí..." Nechal větu nedokončenou, jako varování a zavřel jim dveře s prásknutím přímo před nosem a vydal se, si ještě na chviličku zdřímnout, když byl tak surově probuzen!

***

Hermiona pozorovala svého přítele jak ztuhlý stojí před zavřenými dveřmi.

Pomalu se k ní otočil, v očích příslib pomsty. ,,On vyhrožoval mojí malé sestřičce! ON! Ten umaštěný, starý, sklepní netopýr vyhrožoval Ginny! Nechápu jak s ním Harry může být. Ne, ne, ne... On ho musel nějak očarovat, dát něco do pití. Není možné, aby byl s tou zrůdou dobrovolně!"

,,Rone..," Hermiona se ho snažila aspoň trochu uklidnit před tím, než udělá nějakou pitomost. ,,Tohle už jsme probrali. Harry ho miluje. A to co se stalo včera.. Ani se mu nedivím, že nás nechce vidět. Ginny to neměla dělat a my taky ne. Jak by ses cítil ty, kdyby se na mě vrhnul jiný kluk a já pak za tebou přišla pro útěchu polo svlečená?"

,,To je něco jinýho!" vztekal se Ron.

,,Není a ty to víš! Pojď, za chvilku začíná snídaně a pak budeme muset na vlak. Zkusíme se s Harrym usmířit přes dopisy," s tím ho Hermiona čapla za ruku a táhla ho chodbou do Velké síně.

***

,,Vstávat! Vstávej lenochu! Už je deset hodin. Slíbili jsme, že přijedeme v jedenáct. Severusi, koukej vstávat!" Harry se marně snažil vzbudit svého manžela. Nakonec se odhodlal, sáhl po své hůlce a obyčejným Wingardium leviosa mu nadzvedl peřinu a odkryl tak jeho nahé tělo. Věděl, že ztráta tepla ho na 100% vzbudí.

,,Harrolde Jamesi Potter - Snape! Okamžitě mi vrať peřinu!" Severus běsnil. Opět byl surově probuzen! Ten malý spratek moc dobře věděl, že to nesnáší a teď byl na opačném konci místnosti a škodolibě se křenil.

,,No, co? Jak jsem tě asi měl vzbudit? Spal si jak zabitý!" bránil se Harry a spokojený, že se mu povedlo vzbudit Severuse vrátil peřinu zpět na své místo. ,,Mazej do koupelny! Já tu zatím trochu poklidím a dobalím poslední věci," Harry si ho přestal všímat a začal pobíhat po pokoji a sbírat poslední věci do kufrů.

Severus s povzdechem vstal a podle pokynů se odebral do koupelny.

***

,,Můžeme?"

,,Ano, už jsem stihl informovat Albuse, že už odjíždíme. Dobby!"

,,Volal pán Dobbyho? S čím může Dobby pánovi pomoct?" ptal se nadšeně domácí skřítek a samou radostí, že může posloužit samotnému Harrymu Potterovi poskakoval na místě.

,,Dobby," ujal se slova Severus, ,,odnes naše zavazadla do Snape Manoru. Zanech je ve vítacím salóně."

,,Dobby udělá, jak si pan Snape přeje. Dobby je šťastný, že ste si vybrali Dobbyho, aby vám odnesl zavazadla," zapištěl svým vysokým hláskem a lusknutím prstu se on a zavazadla přemístili.

,,Půjdeme?" zeptal se Severus.

,,Ano."

Oba dva vstoupili do krbu a Harry se pevně přimknul k Severusovi, který ho jednou rukou objal kolem pasu a druhou nabral do ruky letax.

Poté ho pustil a vykřikl ,sídlo Snape Manor'

SNARRY CZKde žijí příběhy. Začni objevovat