7.díl - Běsnění

2.4K 115 4
                                    

Všem moc děkuju, že mojí povídku čtete.
jsme překonali 100 shlédnutí a vám za to moc děkuju 😊. Budu ráda za každý komentář, vím co mám zlepšit atd.

adelka159
-------------------------------------------------------------

,,Asi bychom už měli jít." Zašeplat Severus, když k sobě tiskli svá čela a oba měli zavřené oči.

Stále si vychutnávali moment, ve kterém byli jenom oni dva.

,,Asi jo," zamumlal Harry v odpověď.

Ale ani jeden z nich nepustil toho druhého.

Obloze, modré jako ten nejtmavší oceán už dávno začal vládnout měsíc a k němu se připojily ještě milióny hvězd.

Dali si poslední polibek a Harry se s povzdechem pustil staršího muže, který ho pustil zpátky na nohy do vody.

Došli ke břehu a Severus je oba osušil kouzlem.

Oblékli se a vydali zpátky do domu.

,,Remusi!" Zvolal nadšeně Harry.

To už ho vlkodlak tiskl na svou hruď a se stejným nadšením se s ním vítal.

,,Štěně! Tak rád tě zase vidím. Vypadáš skvěle! A jak se ti daří? Co škola? Kamarádi?.." Vyzvídal Remus div, že u toho dokázal dýchat.

Harryho považoval vždy jako vlastního syna. Byl takové jeho malé stěně. Dokonce i Remusův vnitřní vlk ho považoval za svou rodinu a měl potřebu ho chránit. A jelikož si Harry vybral za svého partnera Severuse, tak bude chránit i jeho.

,,Počkej. Zpomal!" Smál se Harry.

,,Severusi."

,,Tonksová," přivítali se.

,,Snape, neříkali ste náhodou, že se půjdete projít?" Zaútočil na něj Sirius.

,,Ano," odsekl podrážděně Severus. ,,A taky jsme byli. Máš s tím problém?" Už skoro vrčel.

To už je pozorovali i Remus s Harrym.

,,A jak mi vysvětlíš to, že jste byli nazí v moři?" Skoro řval Sirius.

,,Za prvé, do toho ti nic není. Za druhé, jestli ti to ještě pořád nedošlo, jsme manželé. A za třetí, radši by ses měl starat o své vlastní vztahy a nestrkat nos do cizích!"

,,Co si to dovol-" nestihl to ani do říct. Harry se postavil mezi ně a zařval.

,,Dost už! Kdo vás má pořád poslouchat! Je to neustále to samé do kola!"

Otočil se k Siriusovi a pokračoval.

,,My dva si promluvíme ráno. Až se uklidníš!"

Další slova byla věnována Remusovi a Tonksové.

,,Promiňte. Popovídáme si ráno. Dobrou noc."

A s tím odtáhnul i Severuse, který ještě stihl všem popřát dobrou noc nahoru do jejich pokoje.

SNARRY CZKde žijí příběhy. Začni objevovat