Ahojky :)
Moc se omlouvám, že další kapitola vyšla tak pozdě, ale abych pravdu řekla, tak moc nebyla nálada na psaní. Celý minulý a tento týden jsme psaly testy a ve čtvrtek a v pátek dost těžký scia z matiky (nesnáším ji, vůbec mi nejde) a češtiny :(
Užijte si tenhle díl a budu moc ráda za každý komentář nebo hvězdičku :)❤adelka159
*****
,,Můžu s tebou na chvilku mluvit?''
Hermiona se podívala na Harryho, pohledem se ho zeptala. Po jeho přikývnutí se s ním rozloučila a odešla zpátky na večírek.
Harry se postavil a se zdviženou bradou čelil Ginny.
,,Já... Chtěla bych se ti omluvit. Chovala jsem se jak husa," promluvila jako první Ginny a pohledem hypnotizovala své boty. ,,Odpustíš mi to?" vzhlédla a upřela na něj své hnědé oči.
Chvíli nic neříkal. Ginny ho vážně šokovala. Čekal, že na něj bude pořád naštvaná, že ji odmítl. Jak to tak vypadalo, tak už se přes to přenesla a akceptovala, že s ní nikdy nebude. Chvála bohu. Měl ji rád jako svou malou sestřičku a nechtěl o ni přijít.
,,Myslím, že jo," pronesl váhavě, ,,ale slib mi, že už se to nebude opakovat. Nevím, jestli bych ti pak byl schopný odpustit," zaprosil a vážně se na dívku před sebou podíval.
,,Slibuji," špitla a vrhl se mu okolo krku.
Váhavě jí objetí opětoval, ale rychle ho ukončil. Ginny se na tváři objevil bolestný výraz, ale rychle ho zakryla.
,,Takže, slyšela jsem, jak si Hermioně říkal, že půjdeš na Lékouzelníka. Gratuluju ti."
,,Díky."
,,Eghr," odkašlala si, ,,kam půjdeš studovat?" zeptala se a Harry jí v očích viděl opravdový zájem.
,,Do Chelmsfordu. Už jsem poslal přihlášku. Pokud mě přijmou, budu dálkově studovat. Vždycky se přenesu krbem nebo přenášedlem na přednášky, ale jinak budu v Bradavicích."
,,To je skvělé!" zaradovala se Ginny. Vypadala, jako by se mu zase chtěla pověsit na krk, ale na poslední chvíli se zarazila.
,,Asi by jsme se měli vrátit, než nás začnou hledat," Harry nečekal na její odpověď a vydal se zpátky na večírek.
***
,,Gratuluji ti, Remusi. Sice to nerad říkám, ale budeš dobrý otec.''
,,Severusi, nikdy bych nečekal, že tohle od tebe uslyším.'' usmíval se Remus, tak jak to umí jedině on.
,,Tady tě mám,'' ozvalo se Severusovi za zády a vzápětí se mu okolo pasu ovinula štíhlá ruka. Severus mu paži položil okolo ramen a znova se otočil k Lupinovi.
,,A co vy? Plánujete v budoucnu děti?" zeptal se Remus se šibalským úsměvem na rtech. Harry okamžitě zčervenal a Severus si při pohledu na něj jen odfrknul, a ujmul se slova.
,,Zatím, ne. Možná, až Harry dostuduje a bude mít tak rok nebo dva praxe. Přece jen je dost těžké studovat a starat se přitom o malé dítě, které potřebuje všechnu tvou pozornost." pronesl. Uklidňujícími pohyby palce Harryho hladil na rameni a ten se po chvíli uvolnil. Remus chtěl ještě něco říct, ale Tonksová si ho někam odtáhla, aby jí pomohl roztřídit nějaké dárky, které dostali.
Za moment začala hrát pomalá taneční hudba a někteří hosté se přesunuli před verandu na taneční taneční plac.
,,Smím prosit?" optal se Severus a nabídl svému manželovi rámě.
,,Nebojíš se, že ti pošlapu nohy? Je dost velká pravděpodobnost, že si na ně zítra nebudeš moct stoupnout" Harrymu v očích tančily veselé jiskřičky a zahákl ruku za tu jeho.
,,Hodlám to risknout." odvětil a odvedl svého partnera na taneční plac, pravou ruku mu položil na pas, jeho levou ruku si položil na rameno a do své levé uchopil jeho pravou. Pomalu se pohyboval do rytmu hudby.
,,Mluvil jsem s Ginny," prohodil zničeho nic. Cítil, jak se Severus napnul, ale nic neříkal. Jen se opřel bradou o temeno jeho hlavy. ,,Omluvila se mi... Řekla, že se chovala, jako husa."
,,Myslíš, že to myslela upřímně?" ozvalo se mu po chvíli nad hlavou.
,,Já-já nevím. Radši bych si na ni ještě dal pozor."
,,To je rozumné," zabručel mu do vlasů, a pak ho do nich políbil. ,,Jen doufám, že už dostala rozum a dá ti konečně pokoj."Chvíli jen mlčky tančili, než znovu promluvil.
,,Včera po večeři za mnou přišli moji bratři."
Harry k němu zvedl své zelené oči v otázce a Severus pokračoval.
,,Oznámili mi, že mi si našli práci," pronesl bezbarvě.
,,Tomu se mu nechce věřit," nevěřícně zakroutil hlavou.
,,Mě také ne. Tyler pracuje u sv.Munga, jako uklízeč. Owen v nějakém skladu. Pořád mi to neleze do hlavy. Celé ty roky se mi vzpírali a teď najednou..."
,,Muselo je zlákat, že jim zvýšíš příděly."
Harry pustil Severusovu pravou ruku a obě své ruce zahákl za Severusův krk. Na oplátku mu své ruce přesunul na pas a přitáhl si ho k sobě blíže, takže si Harry mohl položit hlavu na jeho rameno.
,,Bylo by dobré si je proklepnout. Nemám rád, když mě někdo tahá za noc," pronesl temně.
,,Čistě teoreticky... Co bys jim udělal, kdyby ti lhali a žádnou práci neměli?" zajímal se a byl zvědav, co by jim Severus udělal.
,,Samozřejmě, bych byl velmi, velmi naštvaný... Nejspíš bych je vyhodil z Manoru," řekl a schoval svou tvář do záplavy Harryho neposedných vlasů."
,,Dokázal bys to?" nebyl si jistý, jestli by to on sám dokázal.,,V životě mi už hodněkrát lhali. Někdy to byly bezvýznamné lži. Bohužel převládaly ty závažnější. Posledně jsem je varoval. Ještě jedna závažnější lež a budou si nést následky."
ČTEŠ
SNARRY CZ
FanfictionPokud to není váš šálek čaje tak to PROSÍM nečtěte. Půjde o podrobný popis vztahu dvou mužů tak doporučuji číst 15+ Povídka nebyla napsaná za účelem zisku a všechny postavy patří J.K.Rowlingové Budu ráda za každý komentář ☺