6.díl - Sirius

2.5K 113 10
                                    

Poté co se Harry se Srabusem (jak ho v duchu stále nazýval) šli projít po pláži, rozhodl se Sirius, že si půjde sednout před krb do obývaku odkud na ně popřípadě bude mít výhled.

Pořád Srabusovi nevěřil, že to s jeho kmotřencem myslí vážně.

Měl zato, že ho jenom využívá a až se ho dostatečně nabaží tak ho odkopne.

Je pravda, že tuto teorii mu trochu vyvrací to, že se vzali, ale jeden nikdy neví.

Rozhodl se zůstat v pozoru, kvůli Harrymu. Chtěl tu pro něj radši být a ochránit ho.

Uslyšel známý zvuk přemístění a vydal se ke dveřím uvítat své další hosty.

,,Náměsíčníku, Tonksová! Vítejte!'' Zavolal na prahu dveří.

,,Siriusi, vypadáš dobře'' po prohlášení ho Tonksová objala.

,,Tichošlápku! Kde jsou Harry se Severusem? Moc se na ně těším,'' vyzvídal Remus.

,,Šli se projít po pláži'' odpovídal a vedl je do obývacího pokoje, poté co si odložili hábity a nařídil Kráturovi aby odnesl jejich zavazadla nahoru do pokoje pro hosty.

,,Vypadá to, že se šli víc než jen projít. Ou.. Musím uznat, že si Harry vážně umí vybrat. Severus má fakt sexy zadek.'' Zahihňala se Tonksová když se koukala z okna na pláž, kde právě kráčeli dva kouzelníci nazí do moře.

,,Mám začít žárlit?'' Zeptal se Remus a taky se přiblížil k oknu. To už naštěstí ti dva byly po pás ve vodě.

,,Co.. Já toho Srabuse zabiju! Jen ať si mě nepřeje až se vrátí. Dyť on úplně kazí Harryho! Chudák! Takhle se předvádět nazí!'' Rozčiloval se Sirius.

,,Tichošlápku uklidni se! Není na tom nic špatného! A navíc se nepředvádí. Nemůžou tušit, že je vidíme. Hlavně nedělej žádnou scénu!" Klidnil svého přítele Remus.

,,Radši se pojďme přesunout do kuchyně. Mám hlad jako vlk!" Remus odtáhl vzpurného Tichošlápka pryč, doufajíc, že ho aspoň trochu uklidní.

Tonksová se ještě jednou podívala z okna a viděla, jak se dva kouzelníci stojící ve vodě k sobě přiblížili. Mladší dal staršímu ruce okolo krku a začal staršího muže líbat.

Skoro jim záviděla!

V tuto chvíli by taky chtěla být na jejich místě a líbat se s Remusem, ale to bude muset počkat.

Nejprve musí uklidnit toho vzpurného psa.

Otočila se, nechala těm dvěma soukromí a s úsměvem se vydala do kuchyně.

SNARRY CZKde žijí příběhy. Začni objevovat