16.díl - Peníze

2.4K 94 28
                                    

Ahojky :-)
Omlouvám se, že 15.díl vyšel až po rodokmenu, ale začal mi zlobit wattpad. Já ho vydala původně před rodokmenem, ale on se nezveřejnil :(

Nahoře je obrázek, jak si představuju Snape Major. Možná ještě o jedno nebo dvě patra vyšší :D
Je to zámek Hluboká.

Užijte si dnešní díl :*

UPOZORNĚNÍ: Postavy zmíněné v rodokmenu (až na Severuse a Harryho) jsou mé vymyšlené.

adelka159 ❤

***
,,Zajímalo by mě, kde tak dlouho jsou," mluvila si pro sebe Amber a chodila před krbem sem a tam. Už se moc těšila na svého nejstaršího bratra a jeho manžela. Harry jí hned padl do oka. Byl to sympatický, pohledný, chytrý, mladý muž a dokázal udělat Severuse šťastného. Oba dva neviděla od Vánoc. Se Severusem byla v kontaktu pomocí dopisů. Harry jí taky psal a tak měla přehled o tom, co se u nich děje.

,,Vždyť mají čas," uklidňoval Daniel svou ženu, když jí zaslechl. ,,Ještě ani není jedenáct."

,,Já vím, ale už se jich nemůžu dočkat a chtě-Justine!" jakmile Amber spatřila svého syna jak se vyklání ven z otevřeného okna okamžitě k němu běžela. ,,Nemůžeš se tak moc vykláňet. Mohl bys spadnout a ošklivě se zranit," mluvila ke svému sedmiletému synovi.

,,Ale já se chci koukat z okna" Justin na ní udělal psí oči a doufal, že se bude moct co nejdřív vydat ven si hrát se svými bratranci a sestřenicemi.

,,Můžeš, ale nesmíš se tak moc vyklánět.'' Jakmile dořekla poslední slovo, tak se otevřely dveře a vešli zbylí členové rodiny. Děti soutěžily, kdo si dřív sedne na pohovku a vyhrál devítiletý Pietro, vysoký na svůj věk, černé vlasy a úzký obličej s blesku pokožkou, jakou mají všichni Snapeove.

Najednou plameny v krbu zezelenaly a objevily se dvě postavy.

Harry se Severusem vystoupili z krbu a Severus je oba očistil kouzlem.

,,Severusi!" vykřikla Amber a skočila svému bratrovi okolo krku. Ten jí objetí opětoval, ale nezapomněl si u toho zabručet, že ho snad uškrtí.

Harry se Severusem se se všemi pozdravili a vydali se do jídelního sálu na oběd.

Když se usadili, Severus v čele stolu, po svém pravém boku Harryho a po levém svou sestru, na dlouhém stole se objevily talíře s prvním chodem.

,,Tak jak si dopadl u zkoušek Harry?" zeptal se Tyler, který seděl vedle Daniela, manžela Amber. Mezi Amber a Danielem seděli jejich děti.

,,Doufám, že to nebude nejhorší,'' vysoukal ze sebe Harry. Na zkoušky nechtěl myslet. Výsledky by jim měly dorazit do týdne, ale jen při pomyšlení na ně se mu kroutil žaludek.

,,Podle mě, jsou zkoušky v Bradavicích moc těžké,'' prohlásila Jodie, manželka Owena, ,,v Krásnohulkách se závěrečné zkoušky dělají až v osmnácti a podle toho, co vím, tam není ani polovina toho, co v Bradavicích. Tudíž jsou snazší,'' ukončila spokojeně a povýšeně se na ostatní zadívala.

Oběd pokračoval v poklidném rozhovoru a po jídle se Harry se Severusem vydali do svých pokojů vybalit si. Jejich komnaty se skládaly z obrovského obývacího pokoje ve kterém byla velká kožená pohovka se dvěma křesly, nádherný krb se zdobenou římsou před kterým byla velká bílá kožešina a obrovská tří metrová okna obklopující vchod na prostorný balkón. Odkud byl nádherný výhled na celé panství. Louky, lesy, jezera, stáje, zahrady..

Celý obývací pokoj byl do černé, šedé, a tmavé se světle zelenou. Díky obrovským oknům byla místnost nádherně osvětlena a pokoj nepůsobil depresivně.

SNARRY CZKde žijí příběhy. Začni objevovat