Chapter 2

21.3K 617 26
                                    

״אני לא מאמינה שהוצאתי מאה״ החזקתי את המבחן בידי וקפצתי ליד היילי.
״בובה,אני כלכך גאה בך ״ היא קפצה ביחד איתי והלכנו לקפטיריה.
התיישבנו באחד השולחנות שלידי יש צלחת אם ציפס וקולה וליד היילי יש צלחת אם פיצה.
הייתי כ״כ רעבה שזה מדהים.
אכלתי בהתרגשות מסוימת את האוכל המדהים הזה והמשכנו לדבר על דברים מטופשים.
״אמילי״ קול מזוייע נשמע לאוזניי, אוי איכס.
״קרוליין,היי״ חייכתי בזיוף שנראה לעין ״שמעתי שהיית במסיבה אתמול״״ היא התיישבה ממולי והיילי קמה והתיישבה לידי. ״כן הייתי״ עניתי לה. ״ברור שתהיי זונה כמוך חייבת להיות בכל מסיבה שיש לא?״ ״הלו ביץ תזהרי במילים שלך״ היילי דפקה לה מבט שורף.
״זה בסדר הייל,ברור שאני חייבת להיות בכל מסיבה שיש,אבל לפחות אני לא זיוף אחד גדול שלא מפסיקים לצחוק עליה שהיא באה למסיבה״ היא מלמלה קללה מתחת לשפה וקמה מהשולחן בהפגנתיות.
התחלתי לצחוק וקמנו ללכת לעשן.
התיישבנו על הדשא והוצאתי שתי סיגריות , אחת בשבילי והשנייה בשבילה.
״היי אמ יש לך מצית״ דון בא לכיוון שלנו,דון גיטון היה הידיד הכי טוב שלי,הוא היה חתיך בצורה לא אמיתית,הוא היה בלונדיני אם עיניים כחולות וגוף שכל בחורה הייתה רוצה לגעת בו.
הוא חטף מידי את המצית והדליק את הסיגריה שלו ״היי אמילי מה שלומך,איך עבר עלייך היום? כמה קיבלת במבחן בביולוגיה, הו דון הכל בסדר ,היום עבר עלי מהמם וקיבלתי פאקינג מאה״ צעקתי את סוף המשפט.
״פאק בייב אני גאה בך ״ הוא חיבק אותי חיבוק צדדי ונשק ללחיי.
״והיילי לא קיימת״ היילי מלמלה מתחת לשפה ונחרה בבוז. ״הו היי דרלינג״ דון חייך אליה וקרץ.
היא נתנה לו נשיקה קטנה בשפתיים למחוות שלום והמשיכה לעשן את הסיגריה שלה.
---
״אלכס תפסיק כבר״ צעקתי,זאת הפעם השלישית שאחי לא מפסיק לנסות להחליט עלי.
״את לא לובשת את זה אמילי אל תתחילי איתי״ הוא צעק.
״בסדר בסדר אני לא לובשת את זה,מרוצה?״ צעקתי עליו.
״לגמרי״ הוא נתן לי נשיקה בלחי והלך.
דוחה.
יש היום ישיבה ב׳גואשן׳ שזה כמו זולה כזאת שאני היילי ודון ועוד כמה ילדים יושבים שם.
לבשתי שורט לבן וחולצת שיפון כחולה.
אספתי את שיערי לגולגול מרושל ולבשתי סנדלים כחולים.
--
״יאלה אמת או חובה״ היילי צעקה ״הייל אנחנו בני 18 לא בני 10״ דון אמר לה.
״סתום את הפה ״ היא גלגלה את עינייה ולקחה בקבוק וודקה ריק.
התיישבנו במעגל והיא התחילה לסובב.
״רגע רגע גם אנחנו משתתפים״ צעקה של גבר נשמע ולפתע נכנסו שלושה ילדים שבניהם היה תומאס.
גאד.
הוא לבש גינס כחול וחולצה לבנה שהבליטה את שרירו.
הם התיישבו במהירות והיילי צחקקה והתחילה לסובב.
טוב אני לא יחפור לכם את כל התורות שהיו לפני כי זה בזבוז טעם.
אני רק יסביר בקצרה,היילי התנשקה עם דון ודון התנשק עם ג׳וש (הו זה היה מצחיק)
תומאס הוריד את החולצה וילדה בשם שלי דפקה שלוש שאטים.
״הו מתוקה שלי,אמת או חובה?״ היילי שאלה בחיוך ממזרי.
״חובה בובה״ קרצתי לה.
״אוקי אוקי,חובה עלייך לנשק את הבחור הכי סקסי שאת מכירה כאן,״ ״זה לא יעבוד לך בייב,דון אתה הידיד הכי טוב שלי ״ אמרתי שהתקרבתי אליו ״אבל אתה גם אחד מהבחורים הכי סקסים פה״ נישקתי אותו נשיקה פרועה והוא תפס בשיניו את שפתיי התחתונה.
התנתקתי ממנו ונתתי לו נשיקה קטנה בלחי.
התיישבתי בחזרה ותומאס נעץ את מבטו בעיניי.
אוקי?

|BAD GIRL|•Where stories live. Discover now