Chapter 9

12.8K 395 17
                                    

קודם כל המון מזל טוב לי היה לי מחסום כתיבה כל היום. אני מנסה לכתוב כבר שעה ויש לי השראה פתאום.

תקראו את מה שכתבתי בסוף הפרק זה די חשוב❤️

אני לא זוכרת באיזה שעה קמתי אבל עוד היה חושך. היילי ישנה בנוחות וכנראה שנחירותיה העירו אותי.
הסתכלתי בשעון 4:35 ישנתי רק שעתיים? זה מרגיש יותר.
יש לי בית ספר עוד שלוש שעות,ואני לא אצליח להרדם שוב.
נשאר עוד כמה חודשים עד שסוף השנה מגיע,ואז אני הולכת לקול׳ג ומתחילה את חיי באמת.
אני רוצה לעבור לדירה משלי,להנות ואז להתחתן וכל הזין שבא אחרי זה.

״תפסיקי,תלכי לבקש את הפאקינג סליחה המזוינת הזאת ותקבלי את הציון המזוין שלך״ צעקתי על היילי.
״לבקש סליחה? על מה בדיוק?״ היא צעקה בחזרה. ״ זה לא משנה על מה,את לא מבינה? זה בשביל הפאקינג ציון שלך״
״בסדר בסדר רק תפסיקי לצעוק עלי״. ״יופי חברה״. חייכתי חיוך ענק וזרקתי את בדל הסיגריה.
״אמילי״ שמעתי קול שקורא לי הסתכלתי לכיוון ממנו שמעתי את הקול וראיתי את תומאס.
״היי תומאס״ חייכתי חיוך קטן ועלוב ״אנחנו צריכים לדבר״ הוא דיבר איתי אך פזל להיילי,מסמן שזאת שיחה שרצויה להיות בארבע עיניים.
״דבר פה״ הסתכלתי עליו . ״לא,היום בשמונה אצלך״ הוא קרץ לי והלך.

הסתכלתי על עצמי במראה עוד פעם ושמעתי את פעמון הדלת,אני אם פיגמה ארוכה וגולגל מסודר. אני לא צריכה להתנגדר בשבילו נכון?
פתחתי את הדלת ותומאס עמד שם הוא לבש קפוצון שחור ומכנס טרנינג תואם.
היה קר,בכל זאת תחילתה של החורף.
״אפשר להכנס?״ הוא אמר אחרי כמה דקות שהסתכלנו אחת על השנייה.
״כן ברור,רוצה לשתות משהו?״ שאלתי באי נוחות.
״לא זה בסדר בואי שבי״ התיישבתי למולו ״הזמנתי פיצה,זה כנראה אמור להגיע כל רג-״ צלצול פעמון קטע אותו והנחתי שזאת הפיצה.
״אתה יכול להתחיל לדבר?״ שאלתי. ״מה,כן ברור״ הוא התעורר מהבהייה בקיר. תפסתי משולש פיצה , והתחלתי להקשיב.
״אני מבין שבאותו יום במועדון הרסתי כל סיכוי להיות איתך,אני באמת מבין,אני לא יודע למה עשיתי את זה וגם עם כן ידעתי זה לא היה עוזר בכלום אני צודק נכון? אבל אני לא מוכן לוותר עלייך,את לא באת באותו יום למועדון שביקשתי,ואת האמת? ידעתי שזה מה שיקרה,למה שתבואי לאן שאני יגיד לך אחרי ששכבתי עם מישהי אחרת. למרות שלא בגדתי בך,זה אולי מרגיש ככה. זה כן מרגיש ככה ולא רק לך .
אני מצטער אמילי , אני באמת מצטער״ הוא סיים את דבריו ובקושי יכולתי לבלוע את החתיכת פיצה שנתקעה לי בגרון.
תומאס הילטון-
היא התחילה לצחוק,להתפקע,צחוק מתגלגל נפרץ מתוך פיה וזה גרם לחיוך ענק לעלות על פי,אך אז התחילו לרדת לה דמעות,והיא התחילה לבכות היא תפסה את ראשה והחביאה את פניה בשתי ידיה.
״אמילי את- הכל בסדר? למה את בוכה״ תפסתי בידה,״אני לא יודעת,אני לא יודעת תומאס״ היא פרצה בבכי קולני.
מה קורה לה?
אני חייב לעשות משהו לפני שאני הולך,אני לא יסלח לעצמי בחיים אם אני לא יעשה משהו.

אמילי -

״אני מצטערת על מה שקרה עכשיו,אני לא יודעת מה קרה לי״ ניגבתי את פניי בשרוולי החולצה ״זה בסדר״ הוא חייך אלי.
למה בכיתי? ולמה אני מרגישה מועקה ענקית על הלב ואת הקוש לבלוע רוק בגרון?
״אני חושבת שכדאי שתלך״ אמרתי והתחלתי ללכת לכיון החדר שלי. אך בשנייה אחת הסתובבתי בחזרה אחורנית והתנגשתי בשפתיו של תומאס.
הוא תפס בפניי ונישק אותי נשיקה עמוקה,ליקק את שפתיי התחתונה ונשך אותה,גניחה נפלטה מפי והוא ניצל את הזדמנות והכניס את לשונו לתוכה.
הוא הרים את שובלי חולצתי , ועצר לכדי לקבל אישור,חזרתי לנשק את שפתיו וזה אולי נתן לו את האושר כי מאית שנייה אחרי זה הייתי כבר בלי חולצה,התקדמנו לכייון החדר שלי והוא זרק אותי על המיטה.
פשט את חולצתו ואת מכנסו יחדיו.
הוא נישק את צווארי וירד בנשיקות קטנות במורד בטני,פתח את החזייה ותפס שד אחד,שהזדקרה כשנגע בה.
הוא חייך וירד בנשיקות לכייון הבטן התחתונה,הוא תפס בתחתונים שלי והוריד אותם,פתח את רגליי והכניס את ראשו לפנים ירכתיי , הרגשתי את נשימותיו על איברי וגניחה ענקית יצאה מגרוני,פאק הוא יודע איך לעשות את העבודה ״גאד תומאס אני גומרת״ הוא דחף את
אצבעו לתוך איברי והתחיל להניע אותה,גמרתי במהירות והוא מיד אחר כך חדר אלי,בתנועות מעגליות וחדות הרגשתי את האורגזמה השנייה נבנית בתוכי ״תומאס״ צעקתי ״אמילי״ הוא גנח בתוך אוזני .
אחרי שגמרתי בפעם השנייה והוא גמר מיד אחרי נזרקנו על המיטה מותשים ״אני בחיים לא ילך אמילי״ הוא לחש לאוזני,חיבק אותי בחוזקה ונפלתי לשינה חזקה.

״אני מצטער שעזבתי בלי שתתעוררי,קרה מקרה דחוף,היה מדהים אתמול בלילה״ זה הפתק שקיבלתי שקמתי בבוקר.
וזה הפתק שתומאס כתב לי לפני שהוא נעלם ולא ראיתי אותו יותר.

------

אוקי אז מצטערת על החלק המיני בפרק למרות שהודעתי שהיו פרקים כאלה.
העלילה משתנה עכשיווו!!
תומאס נעלם?אחרי לילה סוער עם אמילי. הוא יחזור? אמילי תסלח לו?
ואיך היא תגיב שבראד חוזר לעיר?

מקווה שאהבתםםםם❤️❤️
תצביעו ותגיבו אוהבת מלא :)

נ.ב -
להתחיל לעשות מטרות? או לא?

|BAD GIRL|•Where stories live. Discover now