״אמילי,אנחנו בבית״ שמעתי את קולה של אמא שלי והתהפכתי לצד השני של המיטה.
״הו גברת ככה לא עושים קבלת פנים למשפחה שלך״ היא משכה ממני את השמיכה.
״אבל אתם כבר הייתם פה,נסעתם לשבוע לא צריך לעשות לכם כלום״.
״טוב ,טוב רדי לאכול״ היא גלגלה את עינייה ויצאה מהחדר.
אחרי ששטפתי את פניי,הדלקתי את הפלאפון.
היום יום ראשון אז לא הולכים לבית הספר,יופי.היו לי שלוש שיחות מהיילי,שתיים עשרה הודעות ממנה.
הודעה חדשה מתומאס. ושיחה שלא נענתה מבראיין בראיין? מה הוא רוצה?פלאשבק -
״אמילי,זה לא יילך בנינו.
אני מצטער , אני יודע שזה דוחה,וזה לא מתאים לי.
אבל אחרי ששכבנו הבנתי כמה דברים.
אני מצטער אמי״ הוא כתב לי.
הרגשתי כ״כ מלוכלכת הוא היה הראשון שלי.
הוא היה אהבת חיי,בראייןזמן עכשווי-
הוא כנראה התקשר בטעות,חזרתי להיילי ונכנסתי להודעה של תומאס ״היי אמילי,חשבתי אולי את תרצי להתחיל דף חדש? אם כן אני היום במועדון של גשן אז תבואי״ אוקי.
בחיים לא,כולל בחיים לא.
שלחתי להיילי את ההודעה והיא אמרה לי שהולכים למועדון של איביי.--
״אני לא רואה כלום״ צחקקתי שיכורה. ״אם תפקחי את העיניים את תראי״ היילי פתחה בצחוק מתגלגל ואחריו צחקתי גם אני.
פקחתי את העיניים וראיתי את הבית שלי? אנחנו לא במועדון?
״היילי מה אנחנו עושות כאן?״ שאלתי.
״היינו במועדון,ואז תומאס בא לשם הוא קלט אותך.
אני רק לקחתי אותך משם וזהו״ היא ליטפה את גבי.
״איך לא שמתי לב שהלכנו את כל הדרך הזאת?״
״ לא יודעת״ היא צחקה.
אחרי שהתיישבנו בחדרי סיפרתי לה על בראד,היא צרחה צעקה ואז התחילה ללכת ממקום למקום ״מה יש לו לחפש אותך כאן?״ ״הוא לא עזב?״ וכל מיני מלמולים אחרים.
״היילי הכל בסדר לא עניתי לו. הוא לא שווה את זה שנחשוב עליו בכלל״ אמרתי ״יופי חברה״ היא חייכה אלי.
״טוב את לא יכולה לקחת לי את כל השמיכה את יודעת נכון?״ גילגלתי את עיניי ומשכתי את השמיכה לכיוונה.
--תומאס-
חיכיתי לה כ״כ הרבה זמן במועדון של גשן עד שגיימס אמר לי שנקפוץ למועדון של איביי.
״אחי,היא לא באה אז? אתה לא צריך להיות אם הפרצוף הזה״ הוא טפח לי על הכתף.
איך יכולתי לעשות את הטעות הזאת?
זה הרס לי כל סיכוי איתה.
״זאת לא אמילי?״ דרק שאל. הוא הצביע לכיוון של הבר וראיתי אותה, היא לבשה גופיית שמלה שחורה,ומגפי קרסולים שחורות עם עקב עבה.
היא צחקה עם היילי,התקדמתי לכיוונם ״למה הכל שחור פה?״ היא צחקה שעינייה סגורות.
״וואו עצור. תחזור ברוורס ותלך מפה,אתה לא שווה שיהרס לה הערב״ היילי פנתה אלי ״אם מי את מדברת הייל?״ היא צחקה.
״סתם בובי מכוער אחד ניסה לבוא אלייך,לכי לרקוד״
״טוב לי כאן״ היא צחקה.
העפתי לכיוונה מבט והסתובבתי לכיוון גיימס.
אני לגמרי הרסתי כל סיכוי איתה.
---היי אהובות,יש כבר 1000 צפיותתתת אני בהלםםםםם!!
אוהבת אותכם רצחחחח❤️
תצביעו ותגיבו ❤️❤️
YOU ARE READING
|BAD GIRL|•
Romance״אני מבין שבאותו יום במועדון הרסתי כל סיכוי להיות איתך,אני באמת מבין,אני לא יודע למה עשיתי את זה וגם עם כן ידעתי, זה לא היה עוזר בכלום אני צודק נכון? אבל אני לא מוכן לוותר עלייך״ אמילי גריי בת 18 חיית מסיבות שלא ראיתם בחייכם,נהנית מהחיים ומאושרת. ...