כעבור חצי שנה -
״אני לא מאמינה שסיימנו ללמוד״ חייכתי והסתכלתי בתעודת הסיום שלי. ״חיכינו כ״כ הרבה זמן ובסוף זה השתלם אה?״ דון קפץ על המדרכה כמו ילד בן 10,צחקתי וקפצתי על גבו. ״הלו אנשים אני פה״ היילי אמרה.
ירדתי מגבו והמשכנו להתקדם לכיוון הגלידריה במרכז העיר.
״רוצים נלך לחגוג באיזה מסיבה מטורפת של מועדון אחווה? ״ היילי שאלה והסתובבנו אליה.
מסיבות של מועדוני אחווה? בחיים לא הייתי,רוב היציאות שלי היו מבוססות על המועדון של אייבי או של גשן ואחרים,אך זה? זה מדהים.
״אולי,נראה. אתם מכירות את המשפחה שלי הם חוגגים כל דבר,אם הם לא יעשו כלום אני יבוא,אבל אני לא מבטיח כלום״ דון אמר ״אז אני ואת היילי?״ אמרתי והיילי פערה את העיניים ״באמת? את יוצאת?״ היא שאלה. ״אני יוצאת״ חייכתי אליה,שתומאס עזב אז פה באמת נשברתי. אני לא ידעתי שהתאהבתי בו בצורה כזאת,אבל נפגעתי כ״כ,בהתחלה חשבתי שקרה לו משהו אז שבוע שלם הייתי בחיפושים אחריו,אחר כך ראיתי נקודת ציון שלו בכלל בקנדה,שהוא העלה לפייסבוק.
אז אם כל הכבוד ויש מלא כבוד זה לא בשבילי,ובאמת נשברתי אז הגיע הזמן שתופעת הילטון תעוף מחיי.
--
״את כל כך סקסית״ היילי קרצה לי שנכנסתי אל האוטו.
לבשתי גינס קרעיים גבוה וחולצת בטן שהיא תחרה בצבע שחור. קיפלתי את סוף הגינס ולבשתי עקבים שחורים.
היילי לבשה שמלת עור קיצית שחורה ,ועקב מגף נמוך שחור
היא נראתה סקסית כל כך.
נכנסנו לתוך הקולג וחיפשנו את בית האחווה.
אחרי ששאלנו מלא אנשים איפה זה,הגענו.
דשא ענק היה מסביב לבית,ובקבוקי בירה זרוקים היו עליו.
כמה גברים ישבו בקבוצה בצד,ואנשים היו זרוקים גם הם על הדשא,בקבוקי אלכוהול שבורים היו מפוזרים בכניסת הביתה ומוזיקה גבוהה נשמעה באוזניי. ההתרגשות חילחלה בגופי,כמעט חצי שנה לא יצאתי. אהבתי מועדונים,אהבתי את הרגשה שאני רוקדת,את הרגשה שאני שותה,הייתי משוחררת.
אני לא מאמינה שבגלל תומאס אני וויתרתי על זה וישבתי בבית. ״ בובי אנחנו נהנות היום״ היילי קפצה עלי בחיבוק צדדי ונכנסנו לתוך הבית.
הייתי בשוק,המוני צעירים היו בתוך הבית שכמעט ולא היה אוויר לנשום,תוך דקות היילי כבר השיגה לנו שתייה והתיישבנו באחת הספות.
״את באה לרקוד?״ היא שאלה ״ברור שאני באה לרקוד״ משכתי אותה לרחבת הריקודים וזזנו לפי תנועות המוזיקה.
שהתעייפנו חזרנו לספות וישבו לידנו כמה גברים.
״אתן לא מפה נכון?״ אחד מהם שאל. ״נכון מאוד,איך ידעת?״ היילי חייכה אליו,תמיד היה לה קטע כזה,היא הייתה חייכנית וקופצנית הרבה יותר ממני. ״לא הייתי שוכח פרצופים יפים כמו שיש לכן״ הוא קרץ לה והיא הסמיקה קלות,גילגלתי את עיניי וקמתי. ״ לאן את הולכת?״ היא תפסה בידי ״לרקוד״.מישהו נצמד לגופי,וזזתי על גופו,אגני השתפשף בבטנו התחתונה,וצחקקתי שהרגשתי את זיקפתו.
רקדנו בהתאם,גופו התאים לשלי וזה גרם לריקוד להיות הרבה יותר נוח וסקסי,הוא היה בטח גבוה ממני בראש כי הוא הניח את ראשו על כתפיי.
ריחו היה מוכר מאוד,אך לא העזתי להסתובב ולהפריע לריקוד,שהריקוד נגמר הסתובבתי לרקוד מי הבן אדם אך הוא לא היה שם יותר.
דה ז׳ה ווו.אולי זה אותו אחד שהיה במועדון פעם קודמת? אבל הריח היה ממש מוכר.
משכתי בכתפיי והמשכתי לרקוד,בהמשך הערב התחילו איתי מלא גברים,אבל לא היה לי אפשרות ללכת איתם,מה זאת אומרת לא הייתה לי אפשרות,הייתה לי אבל לא הצלחתי,כאילו לא יכולתי ומשהו עצר אותי.היילי כבר מזמן נצמדה למישהו,והלכה איתו לשירותים.
התיישבתי בספה המוכרת,ושתיתי כ״כ הרבה,כי כשקמתי סחרחורת ענקית חילחלה בגופי,ובחילה עלתה במורד גרוני.
״את בסדר?״ מישהו תפס בידי ״אני בסדר״ ניערתי את ידי מידו.
״את לא חייבת להיות גסה,רק שאלתי מתוך דאגה״ הרמתי את מבטי אליו,ובחור אם שיער שטני ועיניים חומות וגדולות היה מולי.
״אני מצטערת,הכל בסדר תודה״ חייכתי אליו חיוך קטן והתיישבתי בספה. ״אני ג׳ף ואת?״ ״אמילי גריי״.
״את לא מפה״ הוא קבע. ״נכון״ הסתכלתי עליו.
״ברוך הבא לבית האחווה הגדול ביותר בקולג׳ הזה״הוא חייך אלי ושתה באיטיות מהכוס האדומה שהייתה בידו.
היילי חזרה וסימנה לי שהולכים ״אני מצטערת,אני חייבת ללכת,תודה״ אמרתי לו וקמתי.
״תבואי כל יום״ הוא קרץ אלי והסתכל על בלונדינית אחת שרקדה אם התחת.
יצאנו מהבית והיילי רצה לצד,רצתי אחריה והיא הקיאה את כל נשמתה.
תפסתי בשיערה ושיפשפתי את ידי על גבה בעדינות.
״הכל בסדר בייב,תוציאי הכל״ ניחמתי אותה. היא סיימה וניגבה את פיה עם מגבון מהתיק.
״בואי נלך מפה״ היא הסתכלה עלי והנהנתי.
הלכנו בחזרה לאוטו,שאני מסתכלת עליה לראות עם הכל בסדר עד שגופי נתקע בגוף ענק וגברי.
״תסתכלי לאן את הולכת״ הוא סינן,הקול הזה? הסתכלתי עליו פאק. ״תומאס?״--------
2000 קוראיםםםםם!!!! אמלהההה איזה אושר!!!
אוקי אז עברתי דירה, ווהו כפייםםםם!!
מקווה שאהבתם את הפרק ❤️
אוהבת אותכןןן❤️❤️
YOU ARE READING
|BAD GIRL|•
Romance״אני מבין שבאותו יום במועדון הרסתי כל סיכוי להיות איתך,אני באמת מבין,אני לא יודע למה עשיתי את זה וגם עם כן ידעתי, זה לא היה עוזר בכלום אני צודק נכון? אבל אני לא מוכן לוותר עלייך״ אמילי גריי בת 18 חיית מסיבות שלא ראיתם בחייכם,נהנית מהחיים ומאושרת. ...