Chapter 4

19K 483 24
                                    

״אני לא מאמינה שעשית את זה״ צחקתי בקולי קולות,וכמעט נפלתי,דמעות בצבצו בעיניי וחייכתי חיוך ענק. ״אם הייתי יודע שזאת תיהיה התגובה שלך,לא הייתי מספר לך את זה בחיים״ הוא חייך אלי. ״אתה שתית את הפיפי של חבר שלך״ צחקתי עוד יותר ממה שצחקתי עד עכשיו.
״הוא שם את זה בתוך בקבוק , אני חשבתי שזה רד בול מי שם את הפיפי שלו בבקבוק?״ הוא מלמל וגומה צדדית הופיעה בלחיו.
״מה זה משנה,יש לזה ריח״ צחקתי ״האף שלי היה סתום באותו יום״ הוא הרים את מבטו אלי. ״תירוצים תירוצים,טוב בוא נמשיך״.
״ הייתי יושנת עם ההורים שלי עד גיל 15״ הוא התחיל לצחוק ״ילדה קטנה של ההורים״ תפס את הלחי שלי ונענע אותו.
שיחררתי בעדינות וצחוק שיכור יצא ממני.
השעה הייתה שתיים עשרה בלילה שהתחלנו לשחק והשעה עכשיו הייתה שלוש וחצי לפנות בוקר.
הייתי מהופנטת ממנו,הוא היה הבן אדם הכי מצחיק שהכרתי בחיי.
״אמי דרלינג ,לא באלך הביתה?״ היילי הפריעה לנו באמצע שורת שאטים. ״אמ אוקי ,תומאס להתראות״ קמתי במהירות ולאחר שנייה ישבתי בחזרה ״ אני לא מסוגלת לקום״ צחקקתי. ״בואו אני יקפיץ אותכן״ תומאס קם והקים אותי מהכסא,השעין אותי עליו והתחיל לצאת לכיוון היציאה. ״אנחנו פה אם האוטו,פשוט תיקח אותה לאוטו שלי״ אמרה היילי.
--
פאק הראש שלי.
זכרונות מליל אמש חלחלו בתוכי, והתחלתי לצחוק הוא פאקינג שתה פיפי.
התארגנתי בזריזות לבית הספר,חטפתי לאלכס את הכריך שלו ויצאתי.
--
תומאס הילטון-

מעניין איך מרגישה,היא שתתה מלא אתמול.
אני מתכוון לאמילי.
נכנסתי לבית ספר שאני לבוש בגינס שחור וחולצה לבנה,והופתעתי לראות אותה מעשנת ביחד אם חברתה בדשא.
החלטתי ללכת לכיתה ולא לשבת איתם,ואם היא לא זוכרת? זה סתם בושות.
״אחי״ גיימס התקדם אלי ונתן לי חיבוק גברי,״היי אחי״ חייכתי אליו.
״נעלמת לי לגמרי אתמול,ושבאתי לראות איפה אתה, מצאתי אותך עם אמילי,לא חשבת לספר לי?״ הוא קרץ לי.
״אם היה משהו,הייתי מספר. אבל חוץ מישיבה ידידותית לא היה בנינו גלום״ המשכנו להתקדם לכיון הכיתה.
״מה שתגיד אחי״ הוא לא האמין לי.
גיימס היה החבר הכי טוב שלי,עברנו ביחד מניו יורק לכאן.
מגיל קטן אנחנו תמיד ביחד הוא לגמרי גבר וחבר טוב.
״היי תומאס״ שמעתי צעקה הסתובבתי לכיוןן הקול,וראיתי את קרוליין,הזונה הזאת לא מפסיקה?
היא התקרבה אלי ולחשה ״ לא חזרת אלי אחרי הלילה שלנו״ היא שירבבה שפתיים וגילגלתי את עיניי ״קרוליין בייב זה היה חד פעמי״ ״אל תדאג אני יודעת שאתה רוצה אותי״ היא קרצה לי ליטפה את לחיי ונכנסה לכיתה.
סיבבתי את פני בחזרה וראיתי את אמילי מסתכלת עלינו,היא ישר סיבבה את פרצופה ודיברה עם היילי.
התיישבתי בכסא שלי והסתכלתי עליה,היא הסתכלה כולל על הכיתה ושהגיעה אלי חייכתי אליה,והיא נתנה לי חיוך קטן.
״אני בבית״ צעקתי לחלל הריק. נכנסתי לחדרי ושמתי את התיק,הורדתי את הבגדים ונשארתי עם בוקסר.
הייתי מורעב פאק .
הלכתי למטבח למצוא משהו לאכול,וראיתי סיר ופתק מעל.

תום נסענו לנסיעת עסקים היום בבוקר,נחזור בתחילת שבוע הבא,הכנתי לך מוקרם שאתה אוהב.
אוהבת מלא. אמא.

אוקי.
סיימתי לאכול ושמתי את הצלחת במדיח.
עליתי בחזרה לחדרי,נשכב במיטה ונופל לשינה עמוקה.

--
אוקי טיפה קצר אבל אני יפצה אותכם 😍😍
מקווה שאתם אוהבותתת ואני מאושרת לראות כל תגובה שלכן,אתן רק נותנות לי אנרגיה להמשיך לכתוב אוהבת אותכן יקירותת.

--אוקי טיפה קצר אבל אני יפצה אותכם 😍😍מקווה שאתם אוהבותתת ואני מאושרת לראות כל תגובה שלכן,אתן רק נותנות לי אנרגיה להמשיך לכתוב אוהבת אותכן יקירותת

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
|BAD GIRL|•Where stories live. Discover now