Season 2 chapter 1

5.7K 280 23
                                    

כעבור שנה -

אני נכנסת לבניין הענק בהתרגשות עצומה,סוף סוף אני מתחילה לעבוד בחברה של תומאס.
בעצם זאת לא כ״כ החברה של תומאס,הוא מנהל את גוגל ואני עובדת באפל,אבל הם שילבו את החברות לחברה אחת גדולה,אני ותומאס נעבוד ביחד.

אני מחייכת לאלי והיא מחייכת אלי בחזרה,היא חברותית נורא ואני מכירה אותה כבר מהתיכון.

״היי בייב״ תומאס קורא לי ואני מרימה את ראשי מהמחשב הוא מושיט לי כוס קפה ומתיישב לידי ״איך עבר עלייך הבוקר? היה משהו מיוחד?״ הוא שואל,כמו כל יום השנה מאז המכתב של בראיין.
מאותו יום לא שמענו ממנו.
ניסינו לברר אם הוא אמור להשתחרר או שלא,אבל אף אחד לא יכול להגיד לנו כלום.

אני מסיימת לעבוד לפנות ערב אני מתלבטת אם לחכות לתומאס ולחזור ביחד איתו ובסוף מחליטה שאשאר.

״אז איך היה היום עבודה הראשון שלך?״ הוא שואל שאנחנו נכנסים לאוטו. ״היה מעולה״ אני מחייכת אליו.

אנחנו מחנים את האוטו ונכנסים הביתה.
מה לעזעזל?
כל הבית הפוך,תומאס בודק אם גנבו משהו,אך לא גנבו כלום.
״אני מזמינה משטרה״ אני מודיעה והוא מהנהן.

״גברת?״ השוטר שואל לשמי ״אמילי גריי״ אני אומרת.
״אמילי גריי,אני לא יודע בוודאות מה קורה כאן,זה לא שוד כי לא גנבו כלום,רק בילגנו את הבית״ הוא אומר ואני מהנהנת אליו.
״אנחנו נחזור עם תשובה מספקת יותר״

השוטרים הלכו לפני שעה ואני בדיוק מסיימת לסדר את הבית.
אני נכנסת לאמבטיה ונחרדת לראות את מה שכתוב על המראה,איך השוטרים לא שמו לב לזה?
אני חוזר דרלינג.
אולי שיט.

״את רוצה שנישן היום אצל היילי? או במלון?״ תומאס שואל שהוא מעביר את ידו על גבי.
״מה אתה מעדיף?״ אני שואלת ומכבה את הסיגריה,הוא מכבה את שלו יחד איתי ואנחנו נכנסים הביתה.
״אני מעדיף ללכת למלון״ הוא אומר ואני מהנהנת.

אירגנתי תיקים ואת כל הדברים שנצטרך ותומאס עוזר לי לסחוב אותם.

״אנחנו רוצים חדר ללילה״ הוא מדבר עם הפקיד.
״250 דולר כולל ארוחות״ אנחנו סוגרים ומקבלים את המפתח.

חדר מאה חמישים ושלוש.
אני נשכבת על המיטה באפיסת כוחות ״זה היה לילה קשה אה?״ תום נשכב לידי ואני מהנהנת.
״תיכנסי להתקלח״ הוא מנשק את ראשי ומוציא מתיקו את המחשב נייד.

אני נכנסת למקלחת ומורידה במהירות את בגדיי,פותחת את דוש המים ושוטפת את גופי.
אני מדחיקה את המחשבות על מה שקרה היום ולאחר שאני שוטפת את גופי בפעם השנייה אני יוצאת מהמקלחת.

״אני לא יודע דייב״ אני שומעת את תום מדבר ״ זה למחוק הכל אתה מבין את זה נכון?״ הוא נאנח.
״אני יודע אני יודע,זה הכי טוב בשבילה.אבל זאת אמ׳ היא בחיים לא תסכים לזה״ .
״תסכים למה?״ אני שואלת. ״אחי אני אדבר איתך כבר״ הוא מנתק את השיחה ומסמן לי להתיישב על ידו.
״מה קרה תום?״ אני שואלת.
״אמ׳ אני חושב שכדי שנעבור מכאן״ הוא מציע.
---

ווהו פרק ראשון של העונה השנייה חבריםםםםםםם תמחאו כפיים👏🏽👏🏽
אוהבת אותכן בייביות❤️

|BAD GIRL|•Where stories live. Discover now