אוקי אז היו מלא בנות ששלחו לי שאלות בהודעות.
היו כמה שהיו שאלות אישיות לחלוטין והיו כאלה שהחלטתי לענות עליהן וכאלה שלא,אז אל תתאכזבו אני פשוט לא רוצה לפתוח את העיניינים האלה.
אוהבת.----
1.בת כמה את? מאיפה באה לך ההשראה?אני בת 17 וחצי,והאמת שבאה לי ההשראה ממשהו שחברה שלי חוותה.
2.האם הדמויות הם אנשים שאת מכירה?תכונות שיש בך.
לא חשבתי על זה,אני בטוחה שיש בדמויות כמה תכונות של האנשים שאני איתם ביום יום שלי.
אני מצחיקה(?),אני בוגרת מאוד לגיל שלי,אבל יש בי צד ענק של שטותניקית ;)
אני נרקסיסית לחלוטין,וצינית לגמרי.
חלק מהאנשים שאני מדברת איתם עד היום לא יודעים אם אני רצינית או לא.
3.איך קוראים לך?איך התחלת לכתוב סיפורים?קוראים לי לולה(שם בדוי) אני עדיין לא בטוחה בכתיבה שלי כדי שידעו איך קוראים לי כן זה מוזר רצח.התחלתי לכתוב סיפורים,כשפעם אחת ידיד שלי קרא קטע קצר של משהו שכתבתי,והתחיל לעודד אותי להמשיך לכתוב. אני מודה לו על זה עד היום.
4.מה התחביבים שלך?
אני אוהבת לצאת למסיבות,וריצה.
אני חולת ריצה,זה משחרר לגמרי,תנסו ;)5.איך קוראים לך? ומה את אוהבת לעשות?
אוקי היי, עניתי על השאלות שלך בשאלה 3-4.6. יש לך חבר?ואם כן בן כמה הוא?
כן,אבל זה טרי מאוד. אנחנו ביחד שבוע,והוא בן 19 וחצי.
7. תומאס יחזור?
אני חושבת שהוא כבר חזר לא? בכל מקרה אני לא יהרוס לך את המשך הסיפור,אז תצטרכי לחכות ולגלות.
8. שכבת עם מישהו?
אוקי היי? אז אם כל האהבה,זה לא משהו שאמור להיות עניינך.
ולא,לא שכבתי אם אף אחד,אני חושבת שזה מוקדם מדי,ולא צריך לשכב בגילאים כאלה.9. איך את מביאה את כל הרעיונות לסיפור?
מחיי היום יום שלי בעיקר,ופרי דמיוני :)
10. איך את מצליחה לכתוב תכנים מיניים?
אני לא חושבת שהבנתי את השאלה כמו שרצית אבל אני יענה על מה שחשבתי.
היום,הדור שלנו יודע הכל,מהדברים הקטנים עד לדברים הגדולים.
בעיקרון? זה דברים ששמעתי על זה,אז חיברתי לסיפור.
אהאהאההאה וגם מסיפורים שאני קוראת שדרך אגב סיפור מהממיםםם,מי שרוצה אני ישמח לייעץ לה איזה סיפורים לקרוא :)11. בת כמה את?
בת 17 וחצי
12. מאיזה איזור את בארץ?
מהמרכז, בת ים,חולון,ראשל״צ וכדומה :)
13.לאיזה דמות את הכי מתחברת?
אוקי רוב האנשים שקראתי פה בווטפאד שעשו גם שאלות תשובות היו מתחברים לדמות הראשית כי היא די מבוססת יותר טוב,ויש בה הרבה יותר מידע,חוץ מזה שיש את נקודת המבט שלה.
אני מתחברת יותר להיילי,נכון שאמילי היא חיית מסיבות בדיוק כמוני,שלא אכפת לה מה חושבים עליה,אבל היילי היא בדיוק אותו דבר רק יותר מצחיקה,ושטותית אני כזאת:)14. היית רוצה להיות גבר?
גאד מה זאת השאלה הזאת אישה?
ברור שלא,אני נשית לגמרי ואוהבת את זה😏15. את אוהבת אותי?
כ״כ כן😍
16. אפשר שאלה לתומאס? - תתחתן איתי?
תומאס- אני מצטער,אני מאוהב באמילי יותר מדי,אבל לא אכפת לי שלישיה😏
אמילי - מה לעזעזאל עובר עלייך תומאס?
תומאס- אני אוהב אותך בייב
אמילי - טוב.-----
אוקי אז זהו לבנתיים,אם יהיו עוד שאלות אני יוסיף ויעדכן את הפרק,מקווה שאהבתם את התשובות שלי. ותמיד תוכלו לשאול עוד❤️❤️
YOU ARE READING
|BAD GIRL|•
Romance״אני מבין שבאותו יום במועדון הרסתי כל סיכוי להיות איתך,אני באמת מבין,אני לא יודע למה עשיתי את זה וגם עם כן ידעתי, זה לא היה עוזר בכלום אני צודק נכון? אבל אני לא מוכן לוותר עלייך״ אמילי גריי בת 18 חיית מסיבות שלא ראיתם בחייכם,נהנית מהחיים ומאושרת. ...