״מה לעזעזל עובר עלי? את עוברת עלי. את אמילי,את משגעת אותי. אני לא מפסיק לחשוב עלייך,אני לא מפסיק לרצות שתהיי כאן לידי כל יום כל היום.
אני רוצה לקום שאני רואה אותך,אני רוצה לסיים את הלילה שאני רואה אותך.
אני רוצה אותך. וזה לא צריך להיות כ״כ קשה אמילי. זה לא.
אנחנו עושים את זה קשה,בעצם אני עושה את זה קשה. אני לא הייתי צריך לעזוב אותך לחצי שנה,אני לא חשבתי עלייך. הייתי אמור לחשוב,את צודקת.
אני כל הזמן מבקש סליחה,ומצטער ובאמת כמה אפשר?
אבל את יודעת על מה אני לא הולך לבקש סליחה? על זה שאני אוהב אותך.
אני פאקינג מאוהב בך אמילי,אני אוהב אותך עד כדי כך שזה כואב״ הוא תפס בפניי והסתכל בתוך עיניי.
הטחתי את שפתיי כנגד שלו וצמרמורת עברה במורד גופי,הוא נשך את שפתיי התחתונה,ופלטתי אנחה,הוא הכניס את לשונו לתוך פי,וחקר אותה עד שלא היה לי אוויר.
בתוך דקות היינו בתוך האוטו,שהיילי מתלוננת שאנחנו חוזרים מוקדם,ואני מתה להגיע הביתה ולהרגיש אותו.
זה טבעי שהתגעגעתי אליו ככה?
הורדנו את היילי בבית ונסענו במהירות אל ביתי.
נכנסו לתוך הבית וכבר הייתי מוצמדת לקיר שתומאס נוגע בכל חלק מגופי.
הוא הרים את חולצתי במהירות,הוריד את סוגר החזייה ותפס בשדיי.
גניחה חלושה נפלטה מפי,והוא הצמיד את זיקפתו לאגני.
ידיי טיילו במורד גופו,והורדתי את מכנסיו במהירות ״כ״כ חיכיתי לרגע הזה״ הוא לחש באוזניי.
הצמדתי את אגני לאגנו וזזתי במעגלים,אורגזמה חלשה נבנתה בתוכי,והוא הוריד את תחתוניו ואת שלי ביחד.
בצעקה עמוקה הוא נדחק לתוכי במהירות.
״את כ״כ הדוקה אמילי״ הוא לחש בקול צרוד.
גנחתי את שמו,וגמרתי במהירות,הוא גמר מיד אחרי והוביל אותנו אל תוך החדר,זה פאקינג הסקס הכי טוב שהיה לי בכל הפאקינג חיים האלה.״אני אוהב אותך אמילי״ הוא לחש לי.
התעוררתי בבוקר,היה לי חם כ״כ והרגשתי כבדות חזקה.
הסתובבתי וקלטתי את תומאס שוכב לידי וידין מונחות על גופי. נזכרתי במאורעי אתמול וזווית פי עלתה לחיוך קטן.
התרוממתי כדי לקום לשטוף את פניי,אך תומאס תפס בי בחוזקה והצמיד אותי אליו עוד יותר.
״מה נראה לך שאת עושה?״ הוא שאל בעיניים עצומות,וקולו צרוד מהרגיל.
הוא כ״כ יפה זה מדהים.
״רוצה לקום לשטוף פנים״ לחשתי אליו. ״את יכולה לעשות את זה יותר מאוחר״ הוא חייך ופרצתי בצחוק.
התכרבלתי בתוכו, הרגשתי איך זיקפתו מתרוממת וחייכתי.
אני אוהבת את איך שאני משפיעה עליו ככה.
הוא התהפך עלי,והצמיד אותי למיטה.
״את לא יכולה להצמד אלי ככה,ולחייך כאילו כלום לא קרה״ הוא צקצק בלשונו. ״אני יכולה לעשות מה שבא לי בייב״ חייכתי אליו והוזזתי אותו ממני.
קמתי מהמיטה,ושגופי ערום ומבטו של תומאס ננעץ בגופי.
הוא נאנח בחוזקה ודפק את ידו על השידה.
צחקקתי ונכנסתי להתקלח.----
תצביעו ותגיבוו❤️
YOU ARE READING
|BAD GIRL|•
Romance״אני מבין שבאותו יום במועדון הרסתי כל סיכוי להיות איתך,אני באמת מבין,אני לא יודע למה עשיתי את זה וגם עם כן ידעתי, זה לא היה עוזר בכלום אני צודק נכון? אבל אני לא מוכן לוותר עלייך״ אמילי גריי בת 18 חיית מסיבות שלא ראיתם בחייכם,נהנית מהחיים ומאושרת. ...