כשקמתי תומאס כבר לא היה שם,אני לא יכולה להגיד ששמחתי כי הרגשתי ריקנות שלא הרגשתי כבר מלא זמן.
התאפסתי על עצמי ונכנסתי להתקלח,העברתי את מבטי במראה והזדעזתי.
גופי היה צנום לגמרי,ושפתיי היו נפוכות ואדומות,עיניי היו גם כן אדומות ודמעות יבשות מילאו את כל לחיי.
במהירות נכנסתי למקלחת ופתחתי את דוש המים.
הפנים שלי שרפו מהמים החמים,השפרצתי על הקיר והתיישבתי (הערה:אין פעם אחת שאני לא עושה את
זה,כדי לא לקבל מכת קור מהקיר😂).
סיימתי להתקלח וניגבתי את גופי במגבת.
ירדתי למטה למטבח וחיפשתי אחר מה לאכול,לבסוף הכנתי מוקרם שמנת פיטריות.
השעה הייתה שבע בערב ,וידעתי שלא הצליח להרדם אז שלחתי הודעה להיילי,שיוצאים למועדון היום.
היא בשנייה ענתה לי בתגובה חיובית והדלקתי את הטלוויזיה יש זמן עד שאני צריכה להתחיל להתארגן.--
״אמילי״צעקה חדה נשמעה באוזניי איך נרדמתי? ״איך יכולת להרדם אנחנו צריכות ללכת״ היא זרזה אותי וקמתי מהספר ,כאב חד פילח את צווארי ועיסיתי אותו בעדינות.
עליתי לחדר וחיפשתי בארון מה ללבוש,לבסוף מצאתי.
גינס גבוה בצבע לבן שכל אורכו קרעים,וגופיית בטן שיש לה צווארון בצבע שחור,נעלתי סניקרס שחורות. התאפרתי בעדינות והשארתי את שערי החלק ליפול על גבי.
ריססתי טיפה בושם,וירדתי למטה,היילי שבנתיים אכלה את כל המוקרם לבשה שמלה שחורה שהייתה מרווחת לגמרי וסניקס שחורות גם כן.--
אני כבר בכוס השלישית שלי,ואני רוקדת כמו משוגעת.
פתאום השלפוחית שלי החלה ללחוץ אז הלכתי לשירותים,הגניחות החלו לבוא וזה טבעי במיוחד שכל אישה שנייה במועדון הזה היא זונה.
נכנסתי לשירותים והתכופפתי בכדי להשתין מהאוויר,אני לא רוצה לחטוף איידס נכון?
״תומאס״ צעקה נשמע,וצמרמורת ענקית עברה בגופי.
יש מלא תומאס נכון?
החלטתי לצאת מהשירותים וזאת לא הייתה ההחלטה הכי טובה שעשיתי בחיי,הוא יצא ישר אחרי ופלט צעקה.
״אמילי מה את עושה פה?״ הוא שאל ״מה אני עושה פה?מה אתה עושה פה?איתה?״ שאלתי ואחרי זה המשכתי ״בעצם לא אתה לא חייב לי כלום,תהנו בהמשך הערב ״ נתתי להם חיוך עלוב ויצאתי מהשירותים.--
״פאק״ גניחה ענקית יצאה ממורד גרוני,והתנשפתי במהירות,שתי אורגזמות בסיבוב אחד? הבן אדם הזה חיה.
״את טובה אמילי״ הוא חייך אלי ״תודה-״ נתתי לו להמשיך מכייון שלא ידעתי את שמו ״ג׳ייק״ הוא הוריד את חיוכו אך עדיין נצמד אלי.
אני לא מאמינה שעשיתי את זה ובשביל מה? כדי לא להרגיש איך הלב שלי נשבר לאט לאט,ואני אפילו לא יודעת למה?.
הרגשתי שאין צורך לישון אצלו,כי אני זוכרת שזאת הייתה נסיעה ארוכה ומחר בבוקר זה סתם יבייש אם אגיד לו להקפיץ אותי הביתה.
״תוכל לקחת אותי הביתה? חברה שלי אצלי בבית ולא נעים לי ״ ביקשתי ממנו.
״כן ברור״ הוא נתן לי נשיקה רטובה וקם מהמיטה,התלבש בזרירות וכמוהו עשיתי גם אני.
YOU ARE READING
|BAD GIRL|•
Romance״אני מבין שבאותו יום במועדון הרסתי כל סיכוי להיות איתך,אני באמת מבין,אני לא יודע למה עשיתי את זה וגם עם כן ידעתי, זה לא היה עוזר בכלום אני צודק נכון? אבל אני לא מוכן לוותר עלייך״ אמילי גריי בת 18 חיית מסיבות שלא ראיתם בחייכם,נהנית מהחיים ומאושרת. ...