מה הייתם אומרים אם היו מציעים לכם מיליון שקלים חדשים בתנאי שתחייכו כל היום. הייתם מאושרים נכון? מה זה בשביל לכם לחייך כל היום בשביל מיליון פאקינג שקלים.
האושר הזה? שהייתם מרגישים,ככה אני הרגשתי שהיילי הלכה הביתה.
לא ברצינות,הילדה מאוהבת. היא לא הפסיקה לחפור עליו לשנייה. אני מכירה את היילי עוד מהיותי ילדה קטנה,בחיים שלי לא ראיתי אותה במצב כזה.
ששאלתי אותה אם יש לה משהו אליו היא הסמיקה והתחילה לדבר בקול גבוה.
נכנסתי לבר,ותחושת געגוע ענקית הייתה לי לדייב פתאום,הוא היה מעביר לי את כל המשמרת ועכשיו אני צריכה לעמוד ולתת שתייה לאנשים שיכורים שכשהוא היה אז הייתי אומרת שאני באמצע להביא למישהו,עד שהם היו מתייאשים והולכים לראיין .
המשמרת הייתה כ״כ ארוכה,וכשהגעתי הביתה נפלתי למיטה במהירות.כשהתעוררתי בבוקר,תומאס עלה לי לראש. כל הסיפור הזה,הוא כואב בשבילו,ובאלי להיות שם איתו כדי לעזור לו,אבל אני הייתי עושה את זה גם בלי שהוא היה בורח אחרי לילה סוער של שתינו,ומשאיר אותי פגועה חצי שנה.
הוא בן אדם כל כך טוב,בחיים שלי לא הייתי עוזרת לאקס שלי לגדל ילד שנעשה מבגידה בי.
אבל הייתי שבורה כל כך הרבה זמן,שפשוט כואב לי מדי לסלוח לו עכשיו.
היילי אמרה לי כבר מתחילת הלילה,לסלוח לו.
כמה שהיא לא מראה את זה אני בטוחה שהיא אוהבת את תומאס ורוצה שנהיה ביחד .
הנושא הזה עשה לי כאב ראש גדול,הכנתי כוס נס קפה והתיישבתי בשולחן הפינתי של הבית.
הדלקתי סיגריה ויחדיו את הטלווזיה,אמא ואלכס אמרו נעשה יום כיף לפני שהם טסים.
ווהו חזרנו לגיל 10,לא באמת.״לקחת גקט?״ אמא שאלה דרך הפלאפון,גילגלתי את עיניי ״כן אמא״ נעלתי את הבית ונכנסתי לתוך האוטו במהירות.
קור אימים בחוץ וזה הזמן שהם מצאו לעשות יום כיף?
״יופי,אני שולחת לך כתובת תבואי לשם״
'סיפלאס' רח׳ בראון לפני השדרה השלישית.הגעתי לשם אחרי נסיעה של רבע שעה,זה היה כמו בקתה חומה וביתית,זה המלון שהם גרים בו? מה זה המקום הזה?
חניתי את האוטו ליד מכונית שזיהיתי אותה,המכונית של אלכס.
ונכנסתי. היה מוזיקה שקטה כמו של יוגה,והיה מזכירות.
״הו סוף סוף הגעת״אמא חיבקה אותי בחוזקה. ״דרלינג,אנחנו מוכנים״ היא הודיעה לפקידה שישבה שם.
הפקידה חייכה,ופתחה דלת גדולה שהייתה בסוך המסדרון.
אלכס שהיה בשוק כמעט כמוני,פער את פיו שנכנסו לתוך החדר.
זה מדהים.
״אוקי,אז רציתי לפנק אותכם קצת,והיום קר אז אמילי הבאת את הבגד ים שביקשתי ממך?״ הנהנתי. ״התחנה הראשונה,מסאז׳ מפנק. אחריו תחנה שנייה,בריכה מחוממת. תחנה שלישית,יוגה/פלאטיס וכדומה.
תחנה רביעית ואחרונה,ארוחת צהריים וג׳קוזי רותח״ היא דיברה בקול רובוטי,וצחקנו שלושתינו.״אמא זה היה היום הכי מדהים שהיה לי,הגב שלי משוחרר כמו לא יודע מה״ אלכס קפץ על אמא בחיבוק.
כן יש להם איזה קטע כזה.
״כן וואו אמא,היה מדהים״ חייכתי אליה.
״אני שמחה שפינקתי אותכם,יקירה אני אוהבת אותך נבוא שוב חודש הבא״ היא חיבקה אותי.
נכנסתי לאוטו ונסעתי הביתה,הגוף שלי משוחרר,והראש שלי ריק,הייתי צריכה את זה.יש לי משמרת היום בערב,אז כשהגעתי הביתה התקלחתי בזריזות,ונשכבתי לישון.
״אמילי את במקום הרגיל״ איתן הודיע לי,והלכתי לכיוון הבר.
אני לא יודעת כמה זמן עבר,אבל סבלתי.
חייכתי כמו מטומטמת לכל גבר שישב הבר,ופליטרטטתי עם כולם.
״תביא לי כוס וודקה רדבול בבקשה״ קול מוכר נשמע לאוזניי והסתובבתי במהירות.
פאק.
״אמילי?״ הוא שאל בקול צרוד,הוא נראה כל כך טוב,לא ראיתי אותו ים זמן.
הוא לבש גינס וחולצה לבנה,שהיו לה ריצרצים במותניים.
העיניים הירוקות שלו היו גדולות ויפות,וזיפים קצרצרים מילאו לו את כל לחיו,הוא חייך אלי ושתי הגומות שפעם כלכך אהבתי הופיעו.״בראד?״
----
סוף סוף בראד מופיעעעעעעע,והוא הולך להשאר.
• • בובות,כל מי שיודעת איך לעשות את הגימיקים שזזים חייבת להגיד לייי!! אני לא מצליחה ואני מנסה כבר כמה ימים😭 • •!!!!!
חוץ מזה שיש לי אחלה של השראה היום,אז תהנווו❤️
תצביעו ותגיבו אוהבת❤️
YOU ARE READING
|BAD GIRL|•
Romance״אני מבין שבאותו יום במועדון הרסתי כל סיכוי להיות איתך,אני באמת מבין,אני לא יודע למה עשיתי את זה וגם עם כן ידעתי, זה לא היה עוזר בכלום אני צודק נכון? אבל אני לא מוכן לוותר עלייך״ אמילי גריי בת 18 חיית מסיבות שלא ראיתם בחייכם,נהנית מהחיים ומאושרת. ...