״היי חברים״ דייב צעק שנכנס לביתי,חייכתי אליו והרמתי את השמיכה מהרצפה.
אני אוהבת את תומאס,מאוד. אבל אם הוא ימשיך אם הבלאגן הזה אני מעיפה אותו לאלף עזאזלים.
״היי בסט״ היילי חיבקה אותי ונישקה אותי נשיקה יבשה בפה.
״אני נכנסת להתקלח,תרגישו בבית״ חייכתי אליהם ונכנסתי למקלחת.״אמילי,אמא שלך כאן״ היילי צעקה. אמא שלי? כאן? לא ראיתי אותה קרוב לשלושה חודשים.
התארגנתי במהירות וירדתי למטה,נופלת בזרועותייה הקטנות של אימי ״אמ׳ יקירה את לא רזה כמו פעם״ עקצה.
״היי אחות קטנה״ אלכס נכנס בדלת וקפצתי גם עליו.
״ומה איתי״ תום הגיע. ״יש לי שיחה רצינית איתך״ הזעפתי את פני. ״מה כבר עשית לאחותי״ אלכס תפס בחולצה שלו ״אלכס תוריד אותו אתה לא ראש מאפיה״ אמרתי . ״עדיין״הוא הסתכל על תומאס. תומאס צחק ושיחרר את אחיזתו של אלכס בשניות.
״היי אן מה שלומך?״ הוא חיבק אותה ״יקירי,איזה יפה אתה״ היא חייכה אליו ונתנה לו נשיקה ארוכה בלחי.
אני לא יכולה לכעוס עליי אחרי המראה היפייפה הזה.
אחרי כמה שעות אימי ואלכס הלכו ללון בבית מלון קרוב,ונשארנו עם היילי ודייב.
״יש לי משהו להגיד״ היילי פתחה. דייב חייך אליה והם שילבו את אצבעותיהם. ״אני בהריון״ היא חייכה אלינו.
״מה אתה חושב שאתה עושה?״ תומאס תפס בדייב והצמיד אותו לקיר.
״תום תוריד אותו עכשיו״ היילי צעקה. ״אני הידיד הכי טוב שלך איך את נכנסת להריון ממנו,בגיל הזה? את קטנה״ תום התחיל אם המגוננות המיותרת ופרצתי בצחוק. ״אני לא קטנה,אני בת 23. חוץ מזה תשמח בשבילי״ היא שירבבה את שפתייה והוא נתן לה חיבוק.
״אני שמח בשבילך״ הוא נתן לה נשיקה בראש ואחריו חיבקתי אותה בחוזקה.
״בייבי אני כ״כ שמחה בשבילך״ חייכתי אליה.״אנחנו חייבים לעשות פה חדר בשביל התינוק,שאם נשמור עליו,או משהו״ תומאס דיבר. ״תום בייב אתה רוצה להיות גם אבא שלו?״ היילי צחקה. ״אם הייתי יכול״ הוא קרץ אלי.
מה לעזעאל הוא חושב? אני בחיים לא יהיה אמא עכשיו.
בחיים כולל בחיים לא עכשיו.״את לא רוצה ילד?״ תומאס שאל ששכבנו במיטתנו. ״לא בייב״ חייכתי אליו. ״את בטוחה?״ הוא וידא . ״במאה אחוז״
״אוקי,אם זה מה שאת רוצה״ הוא הזעיף את פניו וסיבב את גופו לצד השני.
ניסיתי לעטוף את גופו אם ידיי אך ללא הצלחה,אז התרוממתי ועברתי לצד שלו. ״אני אוהבת אותך,ואני אשמח שתיהיה האבא של הילדים שלי,וגם בעלי. אבל לא עכשיו,זה מוקדם מדי,אני רוצה לצאת,להנות להכיר עולם״. ״אני מבין בייבי אני אוהב אותך״ הוא נשק בלחיי.
והצמיד אותי אליו עוד יותר.--
קודם כל אני כ״כ גאה בכםםםםםםםם אמלה תוך כמה שעות והמטרה כבר הייתה.
אני כלכך אוהבת אותכן!!
המטרה לפרק הבא היא 30 הצבעות ו15 תגובות❤️
YOU ARE READING
|BAD GIRL|•
Romance״אני מבין שבאותו יום במועדון הרסתי כל סיכוי להיות איתך,אני באמת מבין,אני לא יודע למה עשיתי את זה וגם עם כן ידעתי, זה לא היה עוזר בכלום אני צודק נכון? אבל אני לא מוכן לוותר עלייך״ אמילי גריי בת 18 חיית מסיבות שלא ראיתם בחייכם,נהנית מהחיים ומאושרת. ...