אנחנו נוחתים בשיקגו,אימי ואלכס אמורים לחכות לי בסטארבקס שבמורד הרחוב.
תומאס סוחב את המזוודה,ואני מתפעלת מהאזור. הרבה זמן לא הייתי קטן,אולי שש שנים בערך? מהמוות של אבי.
אנחנו מגיעים לסטארבקס ואימי קופצת עלי בחיבוק ״דרלינג התגעגעתי אלייך״ היא נושקת בלחיי,וישר לאחר מכן קופצת על תומאס,הוא מחייך חיוך ענק ומחבק אותה חיבוק אוהב.
אלכס נותן לי נשיקה בלחי,וכיף גברי לתומאס.
״קפה על חלב ועוגיית בראוניז״ אני מזמינה,ואחרי תומאס מזמין.
״אתם יושנים במלון?״ אלכס שאל. ״כן,סגרנו חדר במלון סנטרל לופ״ תומאס עונה בעודו אוכל לי מהבראוניז.
הזעפתי את פניי וחטפתי ממנו את הצלחת,נעצתי בו מבט כועס.
״שמעתי שהוא מלון טוב,קרוב גם לדודה אנבל.״ אימי חייכה.״וואו אמילי,איך גדלת ככה?״ דודה אמילי חיבקה אותי שנכנסו לביתה. ״ומי אתה אדון צעיר?״ היא חייכה אליו.
״תומאס הילטון גברתי,הבן זוג שלה״ הוא נתן את החיוך הכובש שיצר את שתי הגומות האהובות אלי.
״אתה נראה טוב״ היא קרצה לו וסגרה את הדלת.
״אתם רעבים אחרי הטיסה. בואו שבו אני יכין לכם משהו לאכול״ אנבל,אחות של אמא שלי. תמיד הייתה אימהית יותר.
אני אוהבת את אמא שלו,לא הייתי מחליפה אותה בעד שום הון בעולם.
אבל היא יותר חברה מאמא. אנבל לעומת זאת יש לה את הדמות האימהית. את הדאגה שצריך לאכול,אם אני לבושה היטב,אם איזה אנשים אני הולכת. ועוד כמה.אנחנו אוכלים כנפי עוף מתובלים בצילי מתוק ומהרה כל פנינו מלוכלות.
״אנחנו הולכים לשטוף פנים״ הודעתי.״וואו אני שבע״ הוא חייך אלי,הנהנתי כהסכמה וחזרנו לסלון.
״בייב בואי נצא לפאב״ תומאס הציע,אנחנו כבר בערך שעה יושבים בחדר בלי לעשות דבר.
הנהנתי וקמתי להתארגן.
לבשתי שימלת טוטו בצבע בז׳ ועקב שחור.השארתי את שיערי החלק,שיגלוש על צווארי.
העיפרון השחור עיטר את עיניי וגרם להם להראות גדולות יותר וירוקות יותר.אנחנו מתיישבים בבר ומחליטים להזמין כוס טקילה ושלושה שאטים לכל אחד.
במהרה אני מתחילה לתפוס את הראש ולהבין שאני שיכורה.
ותומאס בדיוק כמוני,אנחנו רוקדים טיפה ויושבים.
חוזרים לרקוד,מצמזמזים טיפה ורוקדים שוב.
התיישבנו בספה מתנשפים,תומאס הסתכל על איזשהי נקודה.
״היי בייב אתה פה?״ סיבבתי את פניו אלי. ״הו כן בייב״ הוא צחק ונתן לי נשיקה קצרה. שירבבתי את שפתיי והוא נשך אותם.
גנחתי קלושות ״תפסיקי לגנוח בכזאת סקסיות או שאני תכף מזיין אותך כ״כ חזק בשירותים״ הוא לחש באוזניי.
״אני מפריעה?,הו תומאס יקירי״ הרמתי את פניי,ולמולי עמדה הדבר הכי פלסטי שיש.
רגליה קצרות,ושדיה ענקיות מדי בשביל שהיו אמיתיות.
היא לבדה עקבים בגודל שלה,ושיערה היה בלונדיני הגובל לחום.
עינייה היו שחורות וככה גם ריסייה. שפתיה היו דקות ביותר והיא הייתה נראת כמו מפלצת.
״מריה?״ תומאס מצמצץ את עיניו. ״זאת אני״ היא חייכה אליו חיוך חושף שיניים.
מריה? מי זאת מריה? ולמה לעזעזל אני אף פעם לא שמעתי עליה.------
40 הצבעות ו20 תגובות❤️
אוהבת אותכן בנות❤️
YOU ARE READING
|BAD GIRL|•
Romance״אני מבין שבאותו יום במועדון הרסתי כל סיכוי להיות איתך,אני באמת מבין,אני לא יודע למה עשיתי את זה וגם עם כן ידעתי, זה לא היה עוזר בכלום אני צודק נכון? אבל אני לא מוכן לוותר עלייך״ אמילי גריי בת 18 חיית מסיבות שלא ראיתם בחייכם,נהנית מהחיים ומאושרת. ...