Season 2 chapter 2

5.7K 282 25
                                    

7 חודש לפני -

״בייב הבטן שלך גדלה כ״כ״ היילי החמיאה לי. אני חושבת.
״תודה בייבית״ חייכתי אליה. ״לא דיברנו מלא זמן,את יודעת מה זה?״ היא שאלה.
״כן,בן״ אני מחייכת אליה ומלטפת את בטני תוך כדי.
אנחנו הולכות על המדרכה,אני חייבת להרזות אם אני צריכה לחזור למשקל הקודם שלי,ומי יותר טובה מהיילי? שנוספו לה כמה קילוגרמים מיותרים מהריון הזה?

אנחנו הולכות,צוחקות,משתפות ואף אחת לא שמה לב למה שקורה מסביב.
אני שומעת צעקה מחרישת אוזניים של השם שלי,הכל שחור. יש לי כאבים בבטן,ואני מנסה לצעוק אבל לא קורה שום דבר.
אני שומעת סירנות של אמבולנס ומשטרה יחד.
״בייב״ אני רואה במטושטש צל. ״בייב זה אני את רואה אותי?״ תום שאל. ״מה קורה תום,מה יש לי? הילד תום״ אני רואה טיפה יותר ברור.
כל המכנסיים שלי דם,הכל דם.
אוי פאק.

״אמילי גריי?״ הרופא שואל. ״זאת אני,הילד שלי בסדר?״ אני שואלת במהירות.
״רציתי לדבר איתך על זה,את כבר עברת הפלה אחת נכון?״ הוא שואל והנהניתי. ״את זוכרת באיזה חודש היית?״ הוא שואל. ״לא אבל זה היה החודשים הראשונים,אני בכלל לא ידעתי. דוק* הוא בסדר?״ הדמעות מציפות את עיניי וכואב לי הראש,הרגליים והבטן.
״אני מצטער נורא,אבל הוא לא הצליח להחזיק מעמד,את היית בחודש חמישי,זה מוקדם ללידה מזורזת,או ללידהה בכלל״.
אני פורצת בבגי כואב ומעיק,איך זה קרה פעמיים?
למה דווקא לי לא יכול להיות יצור קטנטן משלי?

'תאונה קטלנית בפארק סילבר. הנהג נתפס ״אלויין נטיל״.
הוא עבר למעצר'

חודש אחר כך-
״אתה רוצה להגיד לי? שהבן זונה הזה הצליח להשיג קשרים ולגרום לבן זונה אחר לדרוס את אשתי?״ תום צעק על השוטר בארני.
״אני מצטער תומאס״ בארני השפיל את ראשו.
״מה יש פה להצטער? אתה לא יכול לעשות כלום?״ שאלתי.
״לא,זה רק הכלא הפדרלי אני ינסה לברר״.

6 חודשים אחר כך -

״לעזוב? לאן לעזוב?״ שאלתי.
״בייב,זה כבר לא משחק ילדים,אנחנו איבדנו את הילדים שלנו. בגללו. אני לא יודע למה הוא מסוגל,ובייב אני רוצה ילדים ממך״ הוא ליטף את ידי.
״אבל לעזוב?״ אני שואלת שוב.
״כן לעזוב,דייב והיילי יעברו ביחד איתנו,נגור בעיירה שקטה ליד האגם בתים נצמדים״ הוא מחייך אלי.
״אוקי אני מסכימה״.

״אמא לא זה לא מה שאת חושבת״ אני אומרת לה בפעם המיליון. ״אני לא עוזבת אותך,אני יבוא לבקר ותבואי גם את ביחד עם אלכס ומריה*״ אני אומרת ואנחנן מנתקות את השיחה לאחר כמה דקות.

חזרנו הביתה לפני יומיים,שום דבר חריג. תום לא מפסיק לחפש בתים,הוא אפילו מתכנן שיבנו לנו בית.
אם זה מה שצריך שאני יתחיל את החיים שלי מחדש,אני מוכנה לעשות הכל.

----

* =
דוק - קיצור של דוקטור.
מריה - החברה החדשה של אלכס אח של אמילי.

60 הצבעות ו20 תגובות❤️

|BAD GIRL|•Where stories live. Discover now