קמתי בבוקר,שדמעות יבשות נדבקו על לחיי,הסתכלתי במראה ולא הופתעתי לראות את עיניי אדומות ונפוכות.
זה היה הלילה הקשה ביותר שחוויתי.
בשנייה שתומאס רצה לפתוח את פיו,חבריו באו ולקחו אותו,ביקשתי מהיילי ללכת לחפש אחריו ושהיא הסכימה רצתי למקום ממנו הם הלכו.
כשהגעתי ראיתי את תומאס מנשק מישהי וכולם צועקים 'הוו' הוא ניתק את הנשיקה וחייך לאותה ילדה,הרים את פניו והסתכל סביב עד שנתקע במבטי,הוא פער את עיניו ואני מיהרתי ללכת משם.
הוא עזב אותי בשביל מה? אבל בסדר התגברתי עליו,הו לפחות אני אומרת לעצמי.
אני לא מאמינה שנתתי לעצמי ליפול לטעות הזאת,החיים שלי היו בסדר לפני כל זה. הייתי נהנית,שמחה ועכשיו? אני לא יצאתי חצי שנה ושיצאתי? אני הצטערתי על הרגע שהסכמתי לצאת מהבית.
היו ארגזים מפוזרים ברחבי הבית,והתחלתי לסדר אחריהם.
הו שכחתי,עברתי דירה לפני כמה חודשים.
אימי ואחי היו טסים כל הזמן למשפחה שלנו משיקגו והייתי רוב הזמן לבד,אז ביקשתי מאימי כסף והשכרתי דירה קטנה שקרובה לבית. שאם אני כבר לבד אז אני יגור בנוחות בדירה קומפקטית.*
יש לי משמרת ערב בבר היום,אז יש לי זמן לסדר את הארגזים האחרונים.
ניקיתי את ארונות החדר וסידרתי את הבגדים בצורה מסודרת,קפצתי לחנות לקנות כריות יופי שיהיו על הספה האפורה בסלון.
וכמה דברי יופי לאי במטבח.
השעה הייתה שבע בערב ונכנסתי להתקלח שוב לבשתי את בגדי העבודה שכללו חולצת וי צמודה בצבע שחור שעליו סמל הבר,ושורט גינס רופף,מגפי קרסול שחורים.
ואספתי את שיערי,לקוקו גבוה.הנסיעה לבר אורכת כעשר דקות וכשהגעתי חניתי במקום הקבוע שלי ויצאתי מהאוטו.
איתן הבעלים היה גבר בן 27 שהיה נראה טוב פלוס,וגם חיבב אותי מאוד על היותי עובדת טובה.
הוא חיכה בכניסת הבר,ואיחל לי בהצלחה בעבודה.
התפקיד שלי היה פשוט,למזוג לאנשים שתייה,לפלרטט איתם טיפה בשביל הטיפים וללכת הביתה.
כבר בשעה שמונה אנשים התחילו להגיע,ומוזיקה רועשת נשמעה ברמקולים,סידרתי את הקוקו שלי ועמדתי בבר,לידי עמדו גבר ואישה שהיו ככל הנראה אחים,הם היו דומים בצורה מדהימה!
שתיהם היו לבני עור,צבע שיערם היה שטני עד חום,ולשניהם עיניים אפורות וגדולות.
האישה ששמה היה אליזבת שלפי דעתי הייתה חברה של איתן, הם היו הולכים ביחד לצד בהפסקות. ואילו הגבר ששמו היה ריאן היה רווק נחשק בקרב הבנות בבר.״סליחה? אפשר כוס בירה בבקשה?״ גבר שרמנטי בסביבות שנות ה20 לחייו התיישב בכיסא.
״בטח״ חייכתי אליו ומזגתי לו במהירות כוס בירה אחת.
הוא היה נראה עצוב,על לחיו היו זיפים ארוכים ועיניו הכחולות היו כבויות משום מה.
עמדתי ממולו וחיכיתי שיתחיל לשפוך ״היא בגדה בי״ הוא שם את ראשו על הבר,ואני כאינסטיקט ליטפתי את שיערו אך במהירות הוצאתי את ידי,וחייכתי חיוך מנחם.
״למה הפסקת? תמשיכי״ הוא לקח את ידי ושם על ראשו.
״עם החבר הכי טוב שלי,לא סתם. אולי הייתי מבין אותה כשמדובר בנפילה חד פעמית,אבל עם החבר שלי? רומן של חצי שנה? ״ הוא ייבב ״בת זונ-אני מצטערת״ שוב פעם הריפלקס נפלט.
״לא את צודקת,בת זונה. ארבע שנים זרקה לפח״ הוא הכניס את ידו לכיס והוציא משם קופסא קטנה ושחורה.
פתח אותה בעדינות ולעיני נגלה טבעת זהב יפייפיה,שמונחת עליה יהלום באמצע ומסביב ליהלום מעוטרים שבילי זהב.
״רציתי להציע לה,היום. שהגעתי הביתה שמעתי צעקות,הגעתי לחדר וראיתי אותה ערומה והוא מזיין אותה הבן זונה״ הוא אמר ואני הנהנתי נותנת לו לגיטמציה* להמשיך ״אחר כך,שניהם קלטו אותי והתחילו עם הסברים. ששאלתי כמה זמן? היא אמרה זה רק חד פעמי והוא אמר חצי שנה,הבת זונה גם בוגדת וגם משקרת לי?״ הוא נענע את ראשו כלא מאמין,ובנתיים מזגתי לו עוד כוס בירה.
״על חשבון הבית,אתה צריך את זה״ חייכתי אליו וליטפתי את ידו כאות לניחום.
הייתה לי הרגשה של הזדהות איתו,נכון אני ותומאס לא היינו ביחד אבל היה בנינו משהו לא? ואתמול לראות אותו מנשק אותה,הרגשתי את ליבי נשבר עוד לפני שסיים להתאחות.
בסביבות שלוש וחצי לפנות בוקר ,הגבר קם והשאיר לי טיפ מכובד אחרי שביקש תודה על ההקשבה,אני רק מלמלתי שאין על מה וחייכתי אליו.
בשעה ארבע כבר סגרנו את הבר ונסעתי הביתה.
על דלת היה מכתב,פתחתי אותו כשנכנסתי הביתה.היי אמ׳,רציתי לדבר איתך אבל לא היית בבית.
את בטח שואלת מאיפה אני יודע איפה את גרה,טוב אח שלך מכיר את חבר שלי,אז הוא נתן את הכתובת שלך.
אנחנו צריכים לדבר,תומאס.זרקתי את המכתב לפח,נכנסתי לחדרי,מחליפה לפיגמה קצרה.
ותוך דקות כבר הייתי בשינה עמוקה.-------
קומפקטית- קטנה וחמודה.
לגיטימציה- התעודדות,אנרגיה משהו כזה.
נ.ב-
מישהי יודעת איך שמים את התמונות שזזות? אני לא יודעת איך קוראים לזה😂
בקיצור מי שיודעת אני אשמח עם תגידי לי❤️
אתן מדהימות ואני אוהבת אותכן❤️
YOU ARE READING
|BAD GIRL|•
Romance״אני מבין שבאותו יום במועדון הרסתי כל סיכוי להיות איתך,אני באמת מבין,אני לא יודע למה עשיתי את זה וגם עם כן ידעתי, זה לא היה עוזר בכלום אני צודק נכון? אבל אני לא מוכן לוותר עלייך״ אמילי גריי בת 18 חיית מסיבות שלא ראיתם בחייכם,נהנית מהחיים ומאושרת. ...