אפילוג.
אני נכנסת לחדר הביקורים,התאים מלפניי מעבירים בי חלחלה,ואני נחרדת לגלות את פרצופם של כל הפושעים למול עיני,אני לבד פה,תומאס לא איתי,והוא גם לא יודע,טוב מה שלא יודעים לא כואב.
הקור המקפיא מעביר צמרמורת מגעילה בגופי,הסוהר מלווה אותי עד לתא הרביעי,ואני רואה את בראיין.אני מכחכחת בגרוני,והוא מרים את ראשי אלי,ידיו נוגעות בקלפים ישנים,ובפיו סיגריה.
״למה זכיתי?״ הוא שואל בקול צרוד,וזה כמעט וגורם לי לבכות.
הזכרונות של מה שעברנו מציפים אותי,איך הוא יכל להשתנות כל-כך בזמן כזה קצר?״אני רוצה לדבר״ אני אומרת בביטחון ומרימה את ראשי,הסוהר לא עוזב את מקומו לרגע,ופניו מועטות היישר אל בראיין.
״דברי״ הוא צוחק ומוציא את הסיגריה מפיו,אני מתרחקת טיפה מהתא הסגור בסורגים ומחליטה לגשת לעניין.
״תקשיב בראיין,אני לא רוצה לדעת כלום. לא את הסיפור הכושל של מה שסיפרת לתומאס,ולא על האומץ המשגשג שלך להרוג את הילד שלי,הילד הקטן שלי.
אבל אתה תשמע מה יש לי לומר וזאת לא כזכות בחירה.
אתה יודע,שתפסו אותך אז כאב לי,בכל זאת אנחנו מכירים כמעט וכל החיים? אבל הרגשתי הקלה,כי רציתי להתחתן עם תומאס וללדת ילדים,ואם אתה לא תעמוד בדרכי אני יכולה לעשות את זה,אבל לא.
אולי לא הרסת את הנישואים המאושרים שיש לי עם תומאס,אבל הרגת את הילד שלי.
אתה יודע לפני חמש שנים,חלמתי לעשות זאת איתך.
להתחתן,ללדת ילדים ולחיות באושר ועושר עד עצם היום הזה,מצחיק אתה יודע? לפני כמה ימים חלמתי שאני בסוף כן מתחתנת איתך,ואתה יודע מה בסוף? הקאתי במשך שבוע.
אתה הבן אדם הכי תת רמה שהכרתי,אתה אפס.
אני מאחלת לך שתרקב כאן ולעולם לא תחייך יותר.
אתה אולי מכיר אותי כל החיים שלך,אבל באמת? אתה לא יודע כלום עלי,אז אני אגיד את זה פעם אחת וזהו.
אם תעז להתקרב למשפחה שלי,עוד פעם אחת בחיים שלך,או אפילו תשלח משהו או מישהו למשפחה שלי,אני אהרוג אותך בידיים שלי.
אף פעם לא ראית לביאה ששומרת על המשפחה שלה,תנסה אותי ותראה״ אני נושמת עמוק ומרימה את מבטיי,הוא עומד מולי ודומע.
״את לא יכולה להגיד את זה,את לא יכולה״ הוא צורח והסוהר מושל אותי לאחור.
״אתה אפס בראיין,אתה כלום״ אני מחייכת אליו ומסתובבת.״היי בייב איפה היית כל-כך הרבה זמן?״ תומאס שואל שאני נכנסת הביתה.
״הסתובבתי בעיר,הרבה זמן לא הייתי שם״ חייכתי אליו.
״כמו שצריך,תאמיני לי רק טוב״ הוא מנשק את שפתיי וצלצול הטלפון מפריע.״כן הייל?״ אני עונה ״׳תדליקי חדשות,עכשיו״ היא צורחת ומנתקת.
אני ממהרת להדליק ולעיניי מופיע משדר חדשות.
״בראיין קולינס,פושע שהואשם בחטיפה ורצח,התאבד בבית הסוהר הפדרלי-״ ומפה אני מפסיקה לשמוע.אני חופשיה.
------
אוקי אז היי יפות שלי,אני תכף אכתוב משהו ארוך יותר בדף אחד,כנראה שתחילת י״ב זה לא כמו שחשבתי והבגרויות האחרונות פשוט רוצחות אותי.
לא העלתי הרבה זמן וזה הרס אותי אז רציתי לסיים את הסיפור הזה בצורה הכי יפה שיש.
יהיה עוד אפילוג על החיים אחרי שהם מגלים שבראיין התאבד.
אבל עד אז מקווה שאהבתם❤️
תגיבו מלא אוהבתתת
YOU ARE READING
|BAD GIRL|•
Romantizm״אני מבין שבאותו יום במועדון הרסתי כל סיכוי להיות איתך,אני באמת מבין,אני לא יודע למה עשיתי את זה וגם עם כן ידעתי, זה לא היה עוזר בכלום אני צודק נכון? אבל אני לא מוכן לוותר עלייך״ אמילי גריי בת 18 חיית מסיבות שלא ראיתם בחייכם,נהנית מהחיים ומאושרת. ...