Dziękuję za nominację nxnxlixv . Ja nominuję : Lilkaa00 , DreamingGirl270 . Pytania te same co dla mnie :*
Przepraszam was ludzie znowu robię wam nadzieję ! Ale spokojnie jeszcze w tym miesiącu coś tam dostaniecie :* (Wiem jestem okrutna :D ).
1) Kto jest twoją ulubioną postacią żeńską i dlaczego ?
Oczywiście że Hermiona Granger ! Tak jak ja uwielbia czytać książki , niestety jej minusem jest jej krew .
2) Kto jest twoją ulubioną postacią męską i dlaczego ?
Uwielbiam Dracon'a Malfoy'a . Jest on moją ulubioną postacią z całej serii Harrego Pottera . Tajemniczy chłopak któremu sprawia radość bycia złośliwym dla innych . Typ zagubionego buntownika , bez możliwości wyboru , a jednak coś w nim jest co przyciąga . Po za tym mamy bardzo podobne sytuacje życiowe .
3) Z jakiego jesteś domu ?
SLYTHERIN !
4) Śmierciożercy vs. Gwardia Dumbledore'a ?
To że Ślizgonka nie oznacza że trochę czerwieni w tym sercu zostało , więc Gwardia Dumbledore'a .
5) Jaki jest twój ulubiony przedmiot w Hogwarcie ?
Hmm... Mam ich parę , eliksiry , obrona przed czarną magią i opieka nad magicznymi zwierzętami .
6) Jaki jest twój znienawidzony przedmiot w Hogwarcie ?
Wróżbiarstwo ! Zielarstwa nie za bardzo trawię , ale też można zaliczyć .
7) Gdybyś mogła przywrócić z zza grobu 2 postacie które to by były ?
Zgredek oraz Syriusz , to jedyne osoby po których rozpłakałam się na filmie i było mi ich żal .
8) Gdybyś mogła zamieszkać w dowolnej rodzinie ( np. Weasley , Dursley ) to którą byś wybrała ?
Jest to rodzina Malfoy'ów . Są najbardziej podobni do mojej rodziny , tylko że oni mają jako tako większe pohamowania .
9) Która śmierć bolała cię najbardziej ?
Zdecydowanie Zgredka . Był oddanym przyjacielem i robił wszystko by pomóc Harremu .
10) Jakie parringi shippujesz ?
Dramione <3 Kocham te opowiadania . Nie mam swoich ulubionych , chociaż niektóre to zasługują normalnie na Oscar'a ( mówię o twoim nxnxlixv "Rozporządzenie" cudo !)
11) Czego się nie spodziewałaś ?
Cóż... sama nie wiem . Oglądałam wszystkie części ponad 100 razy , więc nie wiem :D
12) Która część podobała ci się najbardziej ?
Czara Ognia ty nie lubię jeden !
13) Która część podobała ci się najmniej ?
Hmm... Po za tym że jeszcze 3 lata temu bałam się oglądać Komnatę Tajemnic to Książę Półkrwi .
14) Ulubiony członek rodziny Weasley?
NIE MA ! NIE LUBIĘ ICH !
15) Wolałabyś umyć Snape'owi włosy czy zrobić masach Dolores Umbridge ?
Ehh... akurat w moim numerku !? Snape będzie mieć przynajmniej ładne włosy....
16) Jaki byłby twój patronus ?
Najprawdopodobniej smok lub wilk , jednak rzadko czasem według Quizów byłby to feniks .
17) Wolałbyś dosiąść hipogryfa czy przelecieć się błyskawicą ?
Mam lęk wysokości , jednak bym wybrała hipogryfa .
18) Na jakiej pozycji grałbyś w drużynie ?
Byłabym obrońcą , bądź szukającym . Wolę gry samodzielne , s w tych dwóch bym sobie poradziła .
19) Którego zaklęcia chciałbyś się nauczyć ?
Cruciatus . Lubię patrzeć na ból innych jaki mi sprawia . Expecto Patronum . Chciałabym zobaczyć siebie .
20) Które zwierzątko zabrałabyś z Hogwartu ?
Faweks
21) Z jaką postacią zaprzyjaźniłabyś się najszybciej ?
Draco Malfoy . Blaise Zabini .
22) Jaka postać najszybciej stałaby się twoim wrogiem ?
Cała rodzina Weasley , Harry Potter i Pansy Parkinson
23) Które wydarzenie z całej serii chciałbyś zmienić ?
Draco + Hermiona = Miłość rośnie wokół nas
24) Którą postać chciałabyś uśmiercić ?
Bellatrix Lestrange
25) Którą z trzech insygniów byś wybrał ?
Peleryna niewidka , dla mnie byłaby bardzo przydatna .