Dziękuję za nominację od nxnxlixv :* Ja nominuję Lilkaa00 , WiolettaKubacka oraz AdelRiddle .
1. Czy chciałabyś być znana ? Z czego ?
Mam nie wiele pasji i zainteresowań . Jednak chciałbym być znana z aktorstwa , miałam kiedyś grać jednak przez chorobę nie mogłam spróbować i zostałam w domu . Bardzo chciałabym być znana z talentu wokalnego , byłam już na jednym konkursie ( USTAWIONYM! ) , ale moja szkoła nie wygrała żadnego miejsca . I ostatnie , chciałabym być zapamiętana z malarstwa bądź szkicowania , w mojej rodzinie jestem druga co do kolejności bycia dorosłą ( i ogólnie też XD ) , moja rodzina ma przejawy artystyczne , ale tylko ja ze wszystkich "dzieciaków" pozostałam przy takich talentach jak szkicowanie bądź śpiewanie . A i o najważniejszym bym zapomniała , chciałabym napisać książkę , którą zobaczy cały świat <3 .
2 . Jakie elementy sprawiłyby , że przeżyłabyś dzień , który mogłabyś nazwać idealnym ?
Kupiłabym 1 h ( hektar ) ziemi , na którym jest piękny dom . Do o koła wszędzie kwiaty , drzewa , zwierzęta i piękne jezioro . To wszystko należałoby do mnie i nikogo innego , usamodzielniłabym się od wszystkich . Najlepsza byłaby wieczna samotność , jak już to ze zwierzętami które byłyby moim jedynym lojalnym towarzystwem którego od zawsze pragnę .
3 . Jeśli jutro mogłabyś się obudzić , z jakimś niezwykłym talentem , rodem z filmów o superbohaterach , co by to było ?
Hmm... Trudne pytanie ( Wcale nie ! ) . Chciałabym mieć dar nad żywiołami i władać magią ( Magia jak w Harrym <3 , a co do 4 żywiołów to już mój film... )
4 . Co motywuje cię do pisania ?
Właśnie Ty który to czytasz , a dlaczego ? Bo poświęcasz na czytanie tego swój cenny czas . Wykorzystujesz go na przeznaczenie przeczytania mojej pracy . ( A jeżeli chodzi o to kiedy pojawi się jakikolwiek rozdział , proszę o skonsultowanie się z moją sekretarką . Żartuję XD . Tak naprawdę muszę sobie zrobić przerwę , wakacje to nie będą wakacje . Muszę trenować głos bo prawdopodobnie na rozpoczęcie roku szkolnego będę śpiewać hymn Polski i szkoły . Rozdziału możecie się podziewać gdzieś na koniec roku szkolnego , dokładniej tej miniaturki którą obiecałam ! )
5 . Co najbardziej cenisz w przyjaźni ?
Kiedyś miałam przyjaciółkę i przyjaciela . Jednak jeżeli chodzi o kontakt z kolegą ( kiedyś mój przyjaciel od dzieciństwa ) czasem powiemy sobie krótkie cześć , albo się umówimy że do niego przyjdę . Jednak jeżeli chodzi o koleżankę , chodzimy razem do klasy . Jeszcze rok temu byłyśmy przyjaciółkami bo wtedy w coś takiego wierzyłam . Ale życie postanowiło mi zrobić na przekór i nie wierzę w prawdziwą przyjaźń tak jak w szczęśliwą rodzinę .
6 . Masz jakieś lęki ?
Nie jedno . Boję się że w kimś się zakocham , kiedyś tak się stało , wyznałam swoje uczucie i wyśmiał mnie . Skończyłam z miłością . Boję się także pająków . Jednak najbardziej boję się końca świata . Takiego wybuchu . Wolałabym już umrzeć godzinę przed końcem wszystkiego , niż przechodzić takie męczarnie jak ci co umrą razem z światem . Mam także lęk wysokości , który ciągle pokonuję , jest on najmniejszy ze wszystkich . Boję się wody . Tak . boję się jej . Pewnie sobie myślisz , "Jak to , ona boi się wody ? Przecież bez niej nie mogłaby żyć ! " . Spokojnie , pić ją piję , muszę się niestety codziennie kąpać , ale są to max 5 minutowe prysznice . Jednak , najbardziej boję się zaufać jakiejkolwiek osobie , to między innymi dlatego pisze na wattpad i własne piosenki ( Może kiedyś wam przedstawię jak śpiewam , albo tekst jak poprosicie :D ) .
7 . Pies czy kot ?
Zdecydowanie Pies ! Mam uczulenie na koty przez co ich nienawidzę .
8 . Co robisz gdy jesteś zdenerwowana ?
Zaczynam lekko płakać , bądź oglądam Harrego Pottera . to bardzo uspokajające . Jednak kiedy jestem zdala od "domu" , to zaczynam nucić moją piosenkę , którą napisałam .
9 . Gdybyś mogła zacząć od nowa , kim byś była ?
Cóż , na pewno miałabym inne podejście do świata i ludzi . Ale wracając do pytania , chciałabym zostać aktorką/piosenkarką/malarką/pisarką .
10 . Powiedz szczerze co we mnie lubisz ?
Jak tu ciebie nie lubić !? Uwielbiam twoją książkę , jesteś jedna z nielicznych ( jedyna ) której opowiadanie czytam które jest w trakcie pisania ! Jednak jeżeli nie dostanę rozdziału w sierpniu osobiście ukończę twe męki na świecie ! ( Jednak mam nadzieję że nie będę musiała tego robić ;) )
Pytania dla was nominowani przeze mnie
1 . Twoja ulubiona postać z HP
2 . Gryffindor/Ravenclow/Huffelpuff/Sltherin do jakiego domu należysz ?
3 . Ulubiony kolor ?
4 . Twoje Marzenia ?
5 . Hobby ?
6 . W jakim województwie mieszkasz ?
7 . Jak sobie radzisz z problemami ?
8 . Ulubione zwierzę ?
9 . Co sądzisz o Dramione/Romione/Hermione i które najbardziej przypadło ci do gustu ?
10 . Jak myślisz co czeka nas po śmierci ? Wcielamy się w nową osobę ? Idziemy do piekła/nieba ? Czy masz inną teorię co do tego ?