Rozdział 21.

190 6 0
                                    

Wbiegłam do pokoju i zaczęłam się przebierać w jakieś normalne ubranie w którym pójdę na kolację-niestety będę musiała widzieć się z Andre...po pocałunku,po tym jak ten mężczyzna nas przyłapał nie wiem co o tym myśleć.
Z jednej strony go lubię...chciałabym jeszcze raz się z nim całować być z nim...z drugiej nie chcę z nim być,nie chcę bo znać,nie chcę się do niego zbliżać.
"Jeśli kochasz dwie osoby i nie wiesz którą wybrać,to wybierz tą pierwszą, bo gdybyś naprawdę ją kochał nikt inny by się bo pojawił "
Ja...nikogo szczerze nie kocham...
ani Kaya,ani Jeremiego,a może to właśnie Andre jest TYM JEDENYM...
-I-i-iris? - Andre wyrwał mnie z zamyśleń.
-Tak?-powiedziałam nie odwracając głowy od bluzki którą chciałam włożyć na kolację.
-Wszystko...-urwał -dlaczego uciekłaś?
-Bo sie calowaliśmy i jakiś facet nas przyłapał! To nie jest wystarczający powód?!
Chciałabym mu to powiedzieć-PRAWDĘ.
-Nie uciekłam.-skłamałam.
-Nie? Ciekawe...-powiedział sarkastycznie
Zaczynałam mieć ochotę bo uderzyć,ale z trudem się powstrzymywałam.
-TAK...Ja...Chodźmy na kolację. Jestem głodna.
-Dobrze skarbie.-powiedział i objął mnie w pasie.
- Chcę Ci przypomnieć,że jeszcze nie jesteśmy razem...-powiedziałam.
-Jeszcze. -powtórzył moje słowa-czyli jest jakaś nadzieja.
Pocałował mnie w policzek i puścił.
Weszliśmy do jadalni.
Miała czarne ściany,bordowy dywan,okna ze szposami jak w pokoju Andre. Stół był z ciemnego drewna,a na ścianach co kilkacentymetrow były ozdobne świeczniki,zwisały też dwa ogromne,pozłacane żyrandole-ale zamiast żarówek miały świeczki-a na stole stał jeden świecznik.
Kolacja jak zwykle...
Zajęliśmy swoje miejsca,a kelnerki zaczęły stawiać na stół różne potrawy oraz świeżą krew w dzbanku.
Odrazu chcwyciłam za dzbanek i nalałam sobie pełną szklankę krwi.
-Iris...-jęknął Andre.
-Co?-weschnęłam-Ty też chcesz?
Pomyślałam,że trochę się z nim podroczę.

Przepraszam,że tak mało ale brak weny 😂😂.
Zapraszam do czytania mojej Nowej książki(będzie trochę krótsza niż ta-tak mi się wydaje). Nazywa sie Treat me freedom(Podaruj mi wolność)
A kategorii Fantasy

Wampiry, mój nowy świat|☆ZAKOŃCZONE☆|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz