20 facts about me

3.2K 131 143
                                    

Beni etiketleyen yu-gyeom a teşekkür ediyor ve şu 20 facts about me şeyine başlıyorum.

1) öncelikle doğum günüm 11 temmuz 1999 EVET YANI BUGÜN

2) o kadar üşengeç biriyim ki bir keresinde üç gün çişimi tuttum ve bunu sesli yazıyorum

3) çoğunluğun aksine çocukları sevmiyorum, kendi kardeşim hariç cidden küçük çocuklar benden uzak allaha yakın olsun

4) boyuma takıntılıyım. Aslında takmıyor gibi gözüküyorum geçiştiriyorum falan ama beni en çok üzen şey tartışmasız boyum.

5) erkek gruplarının aksine kız gruplarını daha çok sevmeye başladım. Dinlediğim erkek grubu listesi bayağı bir uzun tabi ama fanı olduğum ise üç tane; bts ve monsta x ve winner. Kız gruplarının şu ana kadar tanıdıklarımın hepsini seviyorum.

6) hayatımdaki en önemli idoller listesi yapacak olursam listenin başını Jungkook çeker tabiki ama birkaç kişi daha var onlar ise şöyle; Winner'dan Seungyoon, Sistar'dan Hyorin ve AOA'den Mina.

7) uğurlu rakamıma merhaba deyin

8) odamı süslemek en büyük hobilerimden. Elime ne geçerse oda dekoru için kullanabilirim doğrusu.

9) en sevdiğim renk mor, en sevdiğim yemek karnıbahar, en sevdiğim içecek kahve ve en sevdiğim ders geometri.

10) ellere karşı zaafım var. Kız ya da erkek olması ya da ne tür bir yakınlığımız olduğu beni zerre kadar ilgilendirmiyor. Kim olursa olsun ilk dikkat ettiğim şey el oluyor. Biliyorum, garip. Ama yapacak birşey yok.

11) ne bitmez şeymiş bu yahu! 11:11 i yakalayıp sevdiğim idollere mention ya da yorum atmayı severim.

12) dizi izlemektense program izlemeyi tercih ediyorum. Running man olsun, weekly idol olsun, we got married olsun... Her türlü program hoşuma gidiyor.

13) en sevdiğim erkek grubu BTS, en sevdiğim kız grubu Sistar, en sevdiğim erkek idol Jungkook, en sevdiğim bayan idol Hyorin, en sevdiğim erkek oyuncu Lee Jong Suk, en sevdiğim bayan oyuncu Park Shin Hye.

14) en sevdiğim dizi Descandest of the sun, en çok etkisinde kaldığım ve tekrar tekrar izlediğim diziLER Pinocchio ve Doctor Stranger.

15) şu sıralar en çok dinlediğim şarkıLAR diyeceğim; Sistar - I Like That ve Taeyeon - Why. Izlemediyseniz ya da dinlemediyseniz çok şey kaçırıyorsunuz. Bunu okumayı bırakın! Doğru Youtube'a!

16) eğer evlenirsem kır düğünü yapmak istiyorum. Daha sonra uzak doğu turu yaparak bir balayı ve sonrasında herhangi küçük bir ev. Evin rengi, nerde olduğu falan çok umrumda değil. Küçük olması ve bize yetmesi yeterli.

17) en büyük hayalim denilmez belki ama hayalini kurduğum en güzel şeyler diye bir liste yapmış olsam ilk beşe girecek olan bir madde; Birgün olurda Seungyoon'u görürsem "Dudaklarını çek de Winner'ı görelim" demek istiyorum.

18) hediye almayı ve vermeyi çok seviyorum. Elimde para varsa biriktirmekten çok harcamayı tercih ediyorum ve bunu genelde arkadaşlarımla yapıyorum.

19) korku filmi izlemeyi severim. Cinli perili olanları değil ama akılda kalıcı, gizemli sonları olan, kan, vahşet, cinayet konulu filmler hep hoşuma gitmiştir.

20) son olarak da hayvanları çok severim. Tavşanım vardı, uzun süre besledikten sonra ölümünü görmek istemediğim için hayvanat bahçesine bağışladım. Balıklarım ve kaplumbağam vardı, onları da aynı düşünceyle komşuma verdim. Kedim vardı ama sonra kardeşimin alerjisi yüzünden geri verdik. Imkanım olsa köpek almayı çok istedim ama apartman ortamında cidden zor olurdu. Ve şimdi ise hamster almak için yalvarıyorum.

Evet, benim hakkımdaki şeyler bu kadar. Biraz garip ve enteresan olsa da sonunda bitirdim. Anlam karışıklığı olabilir çünkü ben de ne yazdığımı bilmiyorum ndmdkdkxkxkxkxkckc

Bu abidik gubidik şeyi yapmasını istediğim kişiler ise şöyle;

begum_ss
SAGIENIUS
bigbangtanist
xinterflow

Kolay gelsin ♡

Trespass | yoongi ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin