Kafamdan bin türlü soru işareti ve kurgu geçerken Jung Kook'u dinlemeye koyuldum. Iyi şeyler olmadığı Han Ra'nın yüzünden okunuyordu. Ayrıca buna ben de adım gibi emindim.
★★★★
Jung Kook'un ince dudakları aşağı yukarı hareket ederken tek dikkat ettiğim anlattığı şeyler oldu "Yoon Gi mesaj attı" diyerek söze girdiğinde Yoon Gi'nin hangi ara mesaj attığını merak etmediğimi söylesem yalan söylemiş olurdum "Hepimize birden mesaj atmış. Sen Yoon Gi ile tanışma sebebinin Han Ra olduğunu söylemişsin"
Başımla onayladığımda devam etti "Hangimizin boş olduğu içerikli bir mesaj attığında herkes bir işle uğraşmaya başladı ve her zaman olduğu gibi yine ayak işini yapmaya ben kaldım"
Han Ra göz devirdi "Ben sana çok meraklıyım sanki"
Han Ra'yı susturmak için bir yumruk yeterli olduğunda Jung Kook aldırış etmeden devam etti "Benim meşgul olmadığıma dair bir mesaj attığımda Yoon Gi ne yapmam gerektiği hakkında bir mesaj attı ve ardından ben de Han Ra'yı bulmaya gittim. Zaten bulmam da pek zor olmadı. Onu daha önce gördüğüm için yüzünü biliyordum ve yolumun üstünden geçmesi de işimi kolaylaştırdı"
Han Ra'ya döndüm "Ne işin vardı orada?"
"Koşu yapıyordum" açık ve netti.
Jung Kook dilini ince bir çizgi şeklindeki üst dudağında gezdirirken adeta bir tavşan gibi gözüküyordu "Sonra senin ailene bahsettiğin şeyi Han Ra'ya bahsettim. Ikimizin sevgili gibi davranması gerektiğini, doğal olması gerektiğini anlattım. Başta mız mız etse de senin adını duyduğunda anında kabul etti"
Han Ra'nın fısıltı halindeki mırıldanışını duymam zor olmadı "Senden nefret ediyorum"
Fısıltısına karşılık normal bir ses tonuyla konuştum "Kötü mü oldu? Evime gelmiş oldun. Hem Jung Kook mis gibi çocuk daha ne istiyorsun?"
Jung Kook ilk defa böyle bir iltifat almış gibiydi. Gülümsüyor ve aynı zamanda utanıyordu da.
"Ben bu insanlarla takılmak istemiyorum"
Yoon Gi anında atladı "Ne varmış bizde?"
"Ne yapacağınız belli mi olur? Size güvenmiyorum"
Tısladım "Hadi ama Han Ra. Onlar sandığın gibi değil"
Han Ra'yı ilk defa böyle agresif görüyordum "Senin için öyledir tabi. Yoon Gi ile çıkmıyor musunuz? Ama ben onunla sevgili rolü yapmayı bırak aynı ortamda bulunmak bile istemiyorum"
Bu sefer konuşmaya atlayan Jung Kook oldu "Arabadayken sana söylediğim tüm iltifatları geri alıyorum. Agresifken çok çirkinsin"
Han Ra altta kalmayı sevmezdi ve öyle de yaptı "O halde ben ise arabada ettiğim tüm küfür ve hakaretleri tekrarlıyorum"
"Yeter!" Diye bağırdı Yoon Gi "Daha fazla devam ederseniz ikinizi de öldürürüm"
Han Ra'nın süt dökmüş kedi havasına girmesi bir saniyesini almıştı. Sanki birkaç kat küçülmüş ve saklanacak bir köşe arıyordu. Jung Kook ise gülmekle meşguldü.
"Üzgünüm ama onu öldürmek için önce beni geçmen gerekir" derken yanımda oturan en iyi arkadaşımı kollarım arasına aldım. Uzun, siyah, dalgalı saçları yüzünden omzuna ulaşmam her ne kadar zor olsada bir şekilde başarıp onu kendime yaklaştırdım. Abla kardeş gibi bir görüntümüz olduğuna emindim.
Güldü Yoon Gi "Demek arkadaşını koruyorsun"
"Evet. Bu gayet doğal değil mi?"
"Yeter" konuşan Jung Kook'tu "Cilveleşmenizi başka yerde yapın. Ben acıktım"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Trespass | yoongi ✔
Fiksi PenggemarGerçekten bu şeyi bir suç olarak adlandırabilir misin? To: @SAGIENIUS #hayrankurgu ➡ 12 (15.05.2018)