MAJO
Sledoval som z okna ako blbne . Došlo mi , že Adam mal pravdu , keď hovoril že som na nej hodnej len preto , že jej chcem . Rýchlo som vybehol schody , vošiel do izby pre hostí, vytiahol som kufor a začal som do neho hádzať všetky moje veci .
" Ty někam jdeš? " Počul jsemod dverí detský hlások
" Betka .. " prišiel som k nej a kľakol som si pred ňou ako je malá " Musím preč . Vyčistiť si hlavu a tak " usmial som sa na nej
" Tak já zavolám ostatní, ať se jsou rozloučit" povedala
" Nene .. Bude to naše tajomstvo jo ? " Upozornil som jej
" Ale Áďa bude smutná " trucovala
" Ade to bude úplne jedno " sklopil som hlavu " Jo a Betka ? Daj Adel tento list prosím" žmurkol som a podal som jej list pre Adel. S kufrom som vyšiel z domu . Vrátim sa do Európy .
ADEL
"Majo?" Zavolala jsem ze zdola.Bez ozvěny. Vyběhla jsem schody a zaťukala jsem na dveře od pokoje pro hosty "Majo nebuď.." vešla jsem do pokoje, ale on nikde. Vešla jsem do dveřích hned naproti "Bětko neviděla jsi Maja?" Zeptala jsem se. Přišla ke mně a naznačila ať se k ní nakloním. Udělala jsem tak.
"To je naše tajemství" zašeptala mi do ucha
"Adame! Adame!" Křičela jsem vyděšeně
"Co se stalo?" Přiběhl s vyděšeným výrazem
"Majo tady neni, ani nenechal žádnej dopis.. Prostě odešel" řekla jsem
"Zavolám mu" řekl Adam a vytáhl telefon, dal to na reprák
Volané číslo neni dostupné
Ozvalo se z telefonu. Vyděšeně jsem se podívala na Adama
"Nějak se to vysvětlí" řekl nervózně a rukama si zajel do vlasů.
Opět jsem vyběhla schody a běžela jsem za Bětkou, seděla na posteli a hrâli si
"Zlatíčko musíš mi říct kam šel" chytla jsem ji za ramena. Z pod deky vytáhla dopis a podala mi toDrahá Adel .
Musím si to teraz porovnať v hlave . Adam mal z veľkej časti pravdu , keď povedal , že som ns teba tak hodnej len preto že ťa chcem . Bál som sa ti to povedať , ale milujem ťa .
Ďalší dôvod môjho odchodu je, že sa naďalej nechcem pozerať ako trpíš . Miluješ Macák , len to nechceš priznať . Chýba ti Vadim a jediné čo ti po ňom zostalo je Lila . Nehľadajte mne , až bude všetko okay tak prídem . Dávajte na seba pozor . S láskou - Majo♡Po tvářích mi steklo pár slz. Odešel a já nevím co teď. Nenapsal kam jde, jestli bude v pořádku.
"Ady?" Slyšela jsem Adama od dveří. Přišla jsem k němu a podala jsem mu dopis.
"Co když se mu něco stane?" Zeptala jsem se smutně
"Nic se mu nestane, opravdu" usmál se a pohladil mě po zádech
ČTEŠ
Brácha Youtuber
FanfictionKdyž máte nejlepšího bráchu a život plnej lásky a utrpení.. Adam Mach, Majo Seman, Anna Sulc, Luboš je celkem fajn a spousta dalších. Vítejte v mém světě.