1. Goldy Locks meets a Fairy.

2.1K 47 7
                                    

1

Jason Greenleaves stond met gesloten ogen tegen de voordeur. Het was vijf uur in de ochtend en hij stond op het punt om zijn eigen huis binnen te sluipen.

Biddend dat de vleermuis oren van Karen hem voor een keer zouden missen, stak hij op zijn tenen de gezamenlijke hal over en ontsloot de deur naar zijn studio.

Opgelucht ademhalend liep hij door zijn atelier naar de achtergelegen slaapkamer.

Hij wilde niets liever dan zijn hoofd te begraven in zijn favoriete kussen en de afgelopen twaalf uur vergeten.

Karen bedoelde het goed. Ze was voor nu en altijd zijn grote zus, maar met zijn  zesentwintig was hij te oud om haar kleine broertje te spelen.

Hij bevroor op de drempel van zijn slaapkamer. De kamer die leeg had moeten zijn werd al door iemand in gebruik genomen. Na een snelle scan zakte zijn mond iets open.

Diagonaal op zijn rug liggend en zo bijna het hele bed in beslag nemend lag een zeer aantrekkelijke man die overduidelijk geen draadje kleding droeg. Het dunne laken om zijn middel liet weinig aan de verbeelding over.

Een getatoeëerde arm lag over zijn gezicht en verhulde zijn identiteit, alhoewel Jason er vrijwel zeker van was dat hij hem nog nooit eerder had gezien.

Nog niet zo lang geleden was hij frivool genoeg geweest om naast de man in bed te kruipen, gewoon om te zien wat er zou gebeuren. Dat liet hij nu wel uit zijn hoofd. Hij had al ergernis genoeg.

Daar hoefde een potentieel pak rammel niet aan toegevoegd te worden.  Starend naar de schone slaper realiseerde hij zich hoezeer de clandestiene affaire met Robin hem had verandert.

Pas na zo'n tien minuten viel zijn oog op de weekendtas in de hoek. Wellicht zou dit enig licht werpen op wie hij was. Aan de andere kant snakte hij naar een borrel.

Zuchtend overwoog hij zijn opties. Wat was het? Te vroeg of te laat? Ach, wat maakte het ook uit!

Voorzichtig liep hij via de hal de trap op die toegang verschafte aan de bovenwoning waar Karen met haar man en zoontje woonde.

Rommelend in de drank kast bleef zijn hand hangen bij het exclusieve merk whisky waar zijn zwager zo dol op was. Al meermalen had hij Jason duidelijk gemaakt dat hij niet wilde dat iemand in het algemeen en hij in het bijzonder van de whisky dronk.

Alleen al het idee dat het hem zou irriteren maakte hem blijer. Met een glas en de fles liep hij terug.

Zijn eigen tuin, aangrenzend zijn slaapkamer was nu geen optie. In plaats daarvan opende hij de patio deur van zijn studio en liet zich op een van de zonnebedden vallen.

Het vroege zonlicht glinsterde al door de glazen ramen van de serre die een ruim zwembad omringde. Een van de achtergelegen panelen stond op een kier, daarmee de waarschijnlijke entree van de indringer onthullend.

Met een ferme slok leegde hij zijn tweede glas. Een afkeurende snuif weerhield hem van bijvullen.

"Goedemorgen, Karen", groette hij zonder om te kijken.

"Goedemorgen, broertje."

Ze nam plaats op een stoel naast hem.

"Het is ongewoon om je hier en op dit tijdstip aan de drank te zien."

Haar ogen bleven hangen op de fles aan zijn voeten. De blik in haar ogen sprak boekdelen, maar ze zei niets.

"Ja, sorry, maar ik had geen toegang tot mijn tuin."

Karen fronste haar wenkbrauwen.

"Waarom niet?"

Jason besloot in plaats van te zeggen dat er een vreemde man in zijn bed lag, dat hij het beter kon laten zien.

Blue Boy (gay)(Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu