3
Genoeglijk zag hij Conners ogen groot worden met verrassing voor hij ruw werd weg geduwd.
"Daar kun je lang op wachten. Ik ben geen flikker!"
Jason zuchtte diep en rende achter Conner aan die de studio uit stormde.
"Zei ik dat ik met je naar bed wilde?"
"Nee, maar dat was ook niet echt nodig", gromde Conner.
"Ik wil je als mijn model. Dat is mijn verzoek."
Met zijn handen op zijn heupen stond hij voor Conner die hem met samengeknepen ogen opnam.
"Als je het noodzakelijk vind vraag ik Karen of CJ als chaperonne."
"Dan gaat mijn voorkeur uit naar CJ. Om er zeker van te zijn dat je geen rare dingen uithaalt", zei deze direct.
"Best, wat jij wilt."
Inwendig lachend knikte Jason hem toe.
Hij ging snel op zoek naar Karen om de nieuwe ontwikkelingen aan haar uit te leggen en CJ als chaperonne te regelen. De jongen was meer dan bereid te helpen.
"Trek een zwembroek aan. Dan zie ik je straks beneden."
Hij wende zich naar Conner.
"Voor jou heb ik kleding in de modellenkamer."
Bijtend op zijn onderlip verborg hij een glimlach bij het zien van de ongelukkige blik op Conners gezicht. Het aanbod van zwemkleding kon hem kennelijk niet bekoren.
"Kies jij of kies ik?"
Jason haalde zijn schouders op.
"Ik ben bereid om jezelf te laten kiezen. Mocht het niet voor me werken dan help ik je wel. Ik wacht buiten op je."
In afwachting van Conner nam hij eerst wat kiekjes van een uitgelaten CJ. Hij liep terug om zijn filter aan te passen toen Karen hem tegenhield.
"Waar ga je naar toe?", vroeg ze een blik op zijn koffers werpend.
"Parijs. Ik vertrek vanavond laat."
"Alleen?" informeerde ze.
Zijn handen haperden voor hij antwoordde.
"Ik vertrek alleen."
"En als je er bent?", hield ze aan.
Jason keek zijn grote zus teder aan.
"Ik hou veel van je, maar ik kan niet alles met je delen. Sommige zaken zal je moeten laten gaan."
"Maak je geen zorgen, Karen. Als die geheime minnaar hem pijn doet dan leren mijn maten en ik hem wel een lesje", pochte Conner die uit het niets verscheen.
"Zeg, waar bemoei jij je mee?", riep Jason betrapt.
Verdere woorden bleven in zijn keel steken. De nauwsluitende blauwe zwembroek met witte tailleband stond watertandend goed.
"Waar wil je me?", vroeg Conner grijnzend.
"Bij CJ. Eerst in de tuin, daarna bij het zwembad."
Jason moest toegeven dat Conner uitstekend meewerkte. CJ genoot optimaal van zijn oom die hem moeiteloos optilde en in het rond zwaaide. Ook in het zwembad leefden de twee zich uit.
Ze stopten voor een late lunch. Daar liet Jason zien wat hij tot nu toe had geschoten.
"Alles gaat rechtstreeks van de camera naar de laptop", zei hij tegen Conner.
JE LEEST
Blue Boy (gay)(Voltooid)
RomanceConner, de stoere homofobe marinier en Jason, de getalenteerde openlijk homoseksuele kunstenaar, hebben niets met elkaar gemeen. Tot ze samen een nacht van verbroedering doorbrengen. Het bindt hen op een elementair niveau aan elkaar. Na een bewoge...