4
Conner werd wakker in een leeg bed. Jason was nergens te bekennen. Hij richtte zich tot een zittende positie op en keek beduusd om zich heen. De vloer en het halve bed waren met kledingstukken bezaaid. Op het kussen naast hem lag een polaroid.
'Voor Conner. Bedankt voor geweldige avond. Xxx J.'
Hij draaide de foto om. Een breed grijnzende Jason keek in de lens. Hij herinnerde zich dit moment. Jason had het toestel op timer gezet, hem voorovergebogen en een dikke smakkerd op zijn kont gegeven. Doorslaggevend bewijs.
Er werd op de deur geklopt. Snel trok hij het laken strakker om zijn naakte lijf.
"Goedemiddag, Conner", begroette Karen hem opgewekt. "Ik kwam vragen of je zin had in lunch?"
Hij staarde haar lachende gezicht aan.
"Jason heeft me de situatie uitgelegd", zei ze grijnzend de kamer rondkijkend. "Ziet eruit alsof jullie veel lol hebben gehad."
Conner haalde opgelucht adem en retourneerde haar lach.
"Je hebt echt een ongelofelijke broer, weet je dat?"
Ze beet op haar onderlip.
"Weet je alles nog?"
Conner fronste.
"Sommige details zijn een beetje vaag, maar ik heb geen black-outs. Hoezo?"
Karens ogen gleden naar het samen gefrommelde laken onder zijn handen.
"Jason was een beetje ongerust toen hij vanochtend wakker werd en ontdekte dat je geen ondergoed droeg. Hij zei dat dit een onderdeel was van de voorwaarden en hij wilde je duidelijk maken dat hij op geen enkel moment misbruik van je kwetsbare positie heeft gemaakt", zei ze goed op zijn reactie lettend.
"Weet ik", grijnsde Conner onbekommerd. "Nadat Jason in slaap was gevallen heb ik mijn onderbroek uitgetrokken. Ik slaap het liefst naakt", knipoogde hij haar toe.
"Ja, dat weet ik nog", knipoogde ze terug.
Ze boog en raapte een shirt op.
"Jason zei dat je een modeshow voor hem hebt gelopen?"
Conner knikte.
"Ik vroeg waarom hij zoveel kleren had die niet zijn maat waren en hij vertelde dat er veel kleding achterbleef na een shoot. Dus heb ik wat aan geprobeerd. Het was superleuk, tot ik ging flexen en het shirt scheurde. Zonder erg pakte ik een ander en wou hetzelfde doen. Hij flipte. 'Dat is een Ralph Lauren van driehonderd dollar', brulde hij voor hij me besprong."
Hij schudde weemoedig zijn hoofd.
"De idioot worstelde met me om dat overhemd te beschermen. Het was zo grappig."
"Tja, Jason neemt zijn kleding serieus."
Haar blik gleed naar rechts.
"Wat is dat?", vroeg ze gebarend naar de polaroid.
Conners glimlach verdween.
"Dat is tot mijn schaamte het bewijs dat ik nodig heb om een weddenschap te winnen", zei hij met een neergeslagen blik.
"Hebben en gebruiken zijn niet hetzelfde", merkte ze kalm op. "Lunch staat over tien minuten klaar."
Conner staarde lang naar de gesloten deur.
Jason gebruikte de vlucht naar Parijs om bij te slapen. Robin verwelkomde hem in het hotel en hij liet zich uitgebreid aanhalen.
"Ik zit vol energie. Het is geweldig om hier te zijn, bij jou en in deze bruisende stad", jubelde hij.
JE LEEST
Blue Boy (gay)(Voltooid)
RomanceConner, de stoere homofobe marinier en Jason, de getalenteerde openlijk homoseksuele kunstenaar, hebben niets met elkaar gemeen. Tot ze samen een nacht van verbroedering doorbrengen. Het bindt hen op een elementair niveau aan elkaar. Na een bewoge...