17
Natalie had een lage tafel gevuld met heerlijk voedsel. Er lagen kussens waar ze comfortabel op zaten. Onder haar gastvrije belangstelling ontspande hij.
Om ergernissen te voorkomen richtte hij zich bijna compleet op Natalie. Haar warmte en vrouwelijke aandacht was precies wat hij nu nodig had.
Alex zakte in een kussen en observeerde Conner die zijn vrouw compleet in leek te palmen. Zijn blauwe ogen volgden haar elke beweging en hij overlaadde haar met complimenten over haar uiterlijk, het voedsel en haar gastvrijheid.
De flatterende attentie van de aantrekkelijke jongeman bracht een gloed op haar wangen die hij sinds lange tijd niet had gezien.
Jaloezie beving hem zo onverwacht dat hij zichtbaar ineenkromp.
"Alles oké?", vroeg Jason.
Conner en Natalie hadden niets gemerkt.
"Ja", knikte hij afwezig.
'Hoe was dit mogelijk? Natalie en hij hadden een open relatie. Er was nog nooit sprake geweest van jaloezie. Maar nu deze jonge en vitale man haar aandacht schonk, voelde hij bezitterigheid door zijn bloed stromen. Natalie genoot. Dat wilde hij niet van haar afnemen. De beste manier om Conner terug te pakken, bedacht hij duivels, was om Jason zijn volledige aandacht te geven.'
Al gauw had Jason een gloed die kon wedijveren met die van Natalie. Hij kon aan de steelse blikken die de marinier naar hem toewierp zien dat het werkte.
Conner zat zich op te vreten.
'Verdorie! Waar dacht Jason mee bezig te zijn?', gromde hij in zichzelf.
Hij liet zich schaamteloos paaien door de vleiende aandacht van Alex.
De drank vloeide rijkelijk. Natalie en Jason vermaakten zich uitstekend, maar Conner kon het niet langer aanzien.
"Kan ik jou even apart spreken?", zei hij rechtstreeks tegen Alex.
Strijdvaardig liep de man achter hem aan. In de hal haalde hij diep adem.
"Ik wil dat je Jason met rust laat."
Alex lachte schamper.
"Hij is oud genoeg om voor zichzelf te bepalen wat goed voor hem is."
"Kennelijk niet, want hij heeft al mijn waarschuwingen genegeerd", beet Conner hem toe. "Trouwens jij zou beter moeten weten. Natalie vertelde me vanmiddag nog dat je nooit iets zou beginnen met iemand die aan een gebroken hart lijdt."
"Ze kent me goed", knikte Alex.
"Wat moet die hele verleidingsscène dan voorstellen?", vroeg hij luid.
"Dat kan ik jouw ook vragen", antwoordde Alex op dezelfde toon.
"Hoe bedoel je?", riep Conner boos.
"Heel simpel. Als jij mijn vrouw versierd, versier ik de jouwe!"
"Wat?", stamelde Conner verbijsterd. "Waar heb je het over?"
"Ik ben Natalie niet aan het versieren en in welk universum is Jason mijn vrouw!", brulde hij.
Strijdbaar leunde Alex naar hem toe.
"Je mag hem dan misschien niet neuken, maar je bent overduidelijk bezitterig en jaloers!"
Conner schudde vol ongeloof zijn hoofd.
"Ik begrijp werkelijk niet waar je op doelt. Het enige wat ik probeer is om hem van nieuw hartzeer te beschermen. Eerlijk gezegd stuit je houding me tegen het borst. Hoe haal je het in je hoofd om Jason in aanwezigheid van je ongelofelijke vrouw te versieren?"
JE LEEST
Blue Boy (gay)(Voltooid)
RomanceConner, de stoere homofobe marinier en Jason, de getalenteerde openlijk homoseksuele kunstenaar, hebben niets met elkaar gemeen. Tot ze samen een nacht van verbroedering doorbrengen. Het bindt hen op een elementair niveau aan elkaar. Na een bewoge...