ΖΙΝΑΡΙΓΙΑ
Ο Ίθαν ειχε μόλις σχολάσει από την δουλειά του και πήγαινε στο σπίτι του. Ενας εξαιρετικός νέος, μόλις 18 χρόνων, ηταν το μυαλό πίσω από το σύστημα ασφαλείας της Ζιναρίγια και αρχηγός της αντίστασης. Τα χρυσα μάτια δεν συνοδεύονταν παντα με απληστία και ρατσισμό, υπήρχαν Ζιναριγιανοί που πίστευαν σε έναν καλύτερο κόσμο. Ο Ίθαν ηταν ένας από αυτούς, χάρις την χάρη που ειχε στα μαθηματικά και την πληροφορική ειχε καταφέρει να διεισδύσει πολύ βαθιά στο Συμβούλιο. Το Συμβούλιο αποτελούνταν από 6 ανθρώπους. Τον κ. Κάλεμπ Μπόρκ, υπεύθυνος της αστυνομίας και της ασφαλείας του νησιού, ένας σκυθρωπός γεροδεμένος σαραντάχρονος που μισούσε σχεδόν τα παντα. Τον κ. Λόγκαν Τίμονς, υπεύθυνος του εμπορίου, έλεγχε τις εισαγωγές και εξαγωγές του νησιού. Ηταν κοντός και στρουμπουλος, πολύ ευγενικός και ήσυχος άνθρωπος· γεγονός που οφειλόταν στο οτι περνάμε πολύ χρονο με τους Αζουρφιανούς. Τον κ. Κόνορ Λίμπερτ, υπεύθυνος για τους δούλους και του Συλλέκτες, ένας πολύ αντιπαθητικός άνθρωπος, ηταν λεπτός, ψηλός και η κακιά ηταν ζωγραφισμένη στο πρόσωπο του. Την κ. Ελίζαμπεθ Μίστοουν, υπεύθυνη της προπαγάνδας για την καλή εικόνα του νησιού στους Ασημένιους. Ηταν αδύνατη με μεγάλο μπούστο. Τα μαλλιά της ηταν κόκκινα καρέ και το λαμπερό χαμόγελο της μπορούσε να ξεγελάσει τους πάντες. Τον κ. Μπράιντεν Στάντ, ο αρχηγός του συμβουλίου, αυτός έπαιρνε τις αποφάσεις για την τύχη όλου του νησιού κατα συνέπεια και του κόσμου. Ηταν ένας πολύ σοβαρός πενηντάχρονος, καλοδιατηρημένος, πρόσεχε την δίαιτα του και αθλούταν καθημερινά. Ειχε τα πιο πονηρά χρυσα μάτια σε όλη την Ζιναρίγια, οπου καλύπτονταν από τα τετράγωνα γυαλιά του. Και τέλος τον κ. Ίθαν, υπεύθυνος του επιστημονικού τμήματος, ένας λαμπρός εφευρέτης. Τα μαλλιά του ηταν κοντά και καστανά, το δέρμα του λευκό και ειχε λίγες φακίδες στην μύτη του, το γλυκό του πρόσωπο έκρυβε την ηλικία και την πονηριά του, μπορούσε εύκολα να ξεγελάσει τους άνθρωπος γύρω του. Το πιο περίεργο πάνω του ηταν ενα σημάδι που ειχε στο μπράτσο του, ούτε αυτός ήξερε τι ηταν αλλα ένιωθε να του δίνει δύναμη.
Καθώς γύρναγε στο σπίτι του, ο Ίθαν, άκουσε φασαρία σε ενα στενό και μια κοπέλα να ζητάει βοήθεια. Έτρεξε για να δει τι συμβαίνει. Ένας Χρυσός παρενοχλούσε μια Ταγκουλιανή κοπέλα που απεγνωσμένα προσπαθούσε να φύγει. Η Ζιναρίγια δεν ηταν η ουτοπία που όλοι νόμιζαν, υπήρχαν αρκετά περιστατικά βίας, μπορει να φαινόταν "χρυσή" στο εξωτερικό αλλα μέσα ηταν σάπια. Έτρεξε να βοηθήσει την κοπέλα, βαζοντας το γάντι ηλεκτρισμού του και έδωσε μια πολύ γερή γροθιά στον βιαστή, εκσφενδονίζοντας τον μέσα σε ενα σύννεφο ηλεκτρισμού.
-Εισαι καλά;
Η κοπέλα οταν είδε τα χρυσα μάτια του Ίθαν κρύφτηκε μέσα στα μπράτσα της και φώναξε.
- Άφησε με ήσυχη! Δεν αντέχω άλλο πως γίνεται να ειστε τόσο απάνθρωποι!
Ο Ίθαν της έδωσε λιγο χώρο πηγαίνοντας προς τα πίσω. Ακούμπησε τον απέναντι τοίχο και έκατσε κάτω οκλαδόν. Πέταξε το γάντι του δίπλα στην κοπέλα και άναψε ενα τσιγάρο.
-Το ξέρω. Τα χρυσα μάτια φέρνουν μόνο κακό αλλα δεν χρειαζεται να με φοβάσαι. Δεν ειμαι σαν αυτούς...
Η κοπέλα σήκωσε το κεφαλή της και κοίταξε τον Ίθαν. Τα μάτια του άλλαξαν χρωμα, έγιναν μπλε.
YOU ARE READING
Unmei
FantasyΗ αδικία υπήρχε από καταβολής του κόσμου και δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα για να την αλλάξουμε. Ή μήπως όχι; Σε έναν κόσμο κομμένο στα τρία όπου δεν έχουν όλοι τις ίδιες ευκαιρίες μπορούνε κάποιοι άραγε να ξεφύγουν από την μοίρα τους; Τρία ξεχωρισ...