-Καλώς ήρθατε στην αντίσταση.
Είπε σχεδον ανέκφραστα ο Ίθαν, μάλλον προσπάθησε να αστειευτεί.
-Θα ξεκινήσουμε αμέσως. Ακολουθήστε με.
Προχώρησαν σε έναν φαρδύ διαδρομο με πολυ έντονο φως.
Η Ερμιονη πλησίασε τον αδερφό της και κατι του ψιθύρισε.
-Τι είπες στην Άνε;
Ο Ίθαν δεν της απάντησε αμέσως.
-Τιποτα...
-Μην ανησυχείς δεν θα σε αφήσω να πάθεις κατι!
Είπε γεμάτη σιγουριά και αυτοπεποίθηση η Ερμιονη. Συνέχισαν να προχωράνε στον διάδρομο σιωπηλοί. Στο τέλος υπήρχε μια μεταλλική πόρτα, ο Ίθαν έβαλε πάνω της το χέρι του και άνοιξε. Μεσα στην αίθουσα υπήρχε ενα μεγάλο στρογγυλό γυάλινο τραπέζι και οθόνες παντου στους τοίχους με ανθρώπους ντυμένους στα άσπρα να τις κοιτάνε.
-Ίθαν σε περιμέναμε. Βλέπω έφερες και παρέα!
Η φωνή βγήκε από έναν ψηλό και γυμνασμένο άντρα. Το πρόσωπο του φαινόταν πολυ φιλικό και ήσυχο, τελειως αντίθετο από το σώμα του. Τα μαλλιά του ηταν κόκκινα και τα ματια του πορτοκαλί, ένας Αζουρφιανός.
-Ονομάζομαι Λίαμ. Χαίρομαι που θα λάβετε μέρος σε αυτόν τον ιερό σκοπό, ειμαι σίγουρος πως οι Εξι ειναι με το μέρος μας!
Ναι σίγουρα Αζουρφιανός.
-Ο Λίαμ ειναι ο αρχηγός της ομάδας κρούσης, αυτός θα μας οδηγήσει στο Γκιντάν.
-Και να ειστε σίγουροι οτι θα τα καταφέρουμε!
Μου το είπαν οι θεοί. Ειπε ψιθυριστά.
-Νομιζω ότι τον συμπαθώ αυτόν.
Ειπε η Ερμιονη με ενθουσιασμό.
Έκατσαν στο τραπέζι και αρχισε να μιλαει ο Ίθαν.
-Λοιπον θα πούμε το σχέδιο άλλη μια φορά και για τους καινούργιους.
Θα κλείσω το σύστημα ασφαλείας, το οποίο μονο εγω μπορώ να κάνω, ετσι όλοι οι συλλέκτες και τα ρομπότ φυλακές θα σταματήσουν να λειτουργούν και όλες οι πόρτες ασφαλείας στο Γκιντάν θα ανοίξουν. Το μονο προβλημα τωρα θα ειναι τα ορκ και οι φρουροί. Θα κλειδώνουμε τα ορκ στο υπόγειο του κτηρίου, εκεί τα έχει φυλακίσει ο Μπράιντεν Στάντ. Για να είμαστε σίγουροι εχουμε ετοιμάσει και υπνωτικά για τους αγωγούς που προσφέρουν αέρα στο υπόγειο. Τους φρουρούς θα τους αντιμετωπίσει η ομάδα κρούσης μας...
Ο Λίαμ γέλασε ελαφρός διακόπτοντας τον Ίθαν.
-...Χάρις την Ερμιονη και τον Άιντεν τωρα θα ειναι πιο εύκολο. Αφού μπούμε στο κτίριο θα κλείσουμε καθε είσοδο και θα ξανά ενεργοποιήσω την εξωτερική ασφάλεια. Δεν θα μπορει να μπει ή να βγει κανεις. Θα εχουμε παγιδέψει τον Στάντ σαν ποντίκι. Αφού τελειώσουμε με τους φρουρούς θα ανέβουμε στο γραφείο του και θα τον σκοτώσουμε.
-Θα τον σκοτώσουμε;
Ρώτησε έντρομη η Ερμιονη.
-Ερμιονη δεν παίζουμε, πίστεψε με εχουμε σκεφτεί ολα τα πιθανά σενάρια για να πετύχουμε πρέπει να πεθάνει. Ειναι πολυ επικίνδυνος.
Με το που μπούμε στο γραφείο του θα τον σκοτώσουμε.
-Και πιστεύεις οτι θα κάτσει να σε περιμένει στο γραφείο του;
-Δεν θα έχει επιλογή η πόρτα του θα ειναι κλειστή και πίστεψε με η πόρτα στο γραφείο του αρχηγού όλου του Χάντινκάι δεν σπάει εύκολα. Οταν τον βγάλουμε από την μέση θα βάλω αυτήν την κασέτα να παίξει παντου στον κόσμο.
-Τι περιέχει η κασέτα;
Ρώτησε ο Άιντεν.
-Θα μάθετε οταν πετύχει το σχέδιο. Ξεκινάμε τωρα! Ο Μπράιντεν πηγαίνει στο γραφείο του στις έξι συνήθως. Ειναι εκεί τωρα;
Ρώτησε μια κοπέλα στις οθόνες.
-Θετικό, κάθετα στην πολυθρόνα του.
-Τέλεια, αυτη η πύλη βγαίνει σε ενα μαγαζί ακριβώς δίπλα στο Γκιντάν. Λίαμ ετοίμασε την ομάδα σου. Εσείς οι δυο μαζί μου. Πάμε!
Μπήκαν μεσα στην πύλη, πρώτος ο Ίθαν και μετα ακολούθησε η Ερμιονη με τον Άιντεν. Βγήκαν σε έναν τεράστιο άδειο χώρο, ηταν ενα κτήριο δυο ορόφων που απέξω έγραφε "Προς κατεδάφιση". Κατέβηκαν στο ισόγειο και στάθηκαν πίσω από την πόρτα ξαφνικά και οι δυο όροφοι άρχισαν να γεμίζουν με ανθρώπους και από τα τρία νησιά όλοι με την ίδια μαύρη στολή. Ο Λίαμ πηγε μαζί τους στην πόρτα.
Ο Ίθαν έβγαλε ενα μικρό μηχάνημα με μια οθόνη και κατι πλήκτρα, πάτησε το κουμπί της συσκευής στο αυτί του.
-Ρίξτε τα υπνωτικά, κλειδώνω το υπόγειο... Τωρα!
Πάτησε κατι πλήκτρα στο μηχάνημα του.
-Μάλιστα κύριε Ίθαν μόλις τα ρίξαμε.
-Τα ορκ κοιμούνται. Και... Μόλις τωρα ακινητοποιήθηκε καθε ρομπότ στην Ζιναρίγια.
Πάτησε ξανά κάποια κουμπιά.
-Λίαμ είσαι έτοιμος;
-Οταν είσαι και εσυ.
-Οι πόρτες... άνοιξαν!
-ΠΑΜΕ! Πάμε! Πάμε!
Η ομάδα κρούσης εγκατεληψε το κτήριο και άρχισε να μπαίνει στο Γκιντάν. Έμειναν πίσω μονο η Ερμιονη, ο Ίθαν και ο Άιντεν.
-Ειστε έτοιμοι;
"Ναι!"
Απάντησαν και οι δυο
-Ωραία πάμε!
Μπήκαν στο κτήριο η μαχη ειχε ήδη αρχίσει.
-Μας κλειδώνω μέσα... Τωρα!
Οι πόρτες πίσω τους έκλεισαν.
Ακούμπησε παλι το ακουστικό του
-Ο Μπράιντεν;
-Κλειδωμένος στο γραφείο του.
Ο Ίθαν χαμογέλασε.
Οι φρουροί πολεμούσαν με λέιζερ, πολυ επικίνδυνα όπλα μπορουσαν να τρυπήσουν τα παντα. Η αντίσταση ειχε ειδικές ασπίδες για να αμύνεται και αντεπιτίθονταν και αυτη με λέιζερ.
-Glaciem Solum.
Το έδαφος έγινε πάγος.
-Ventura Tenus.
Άρχισε να κινείται πάνω στον πάγο με φοβερή ταχύτητα και ισορροπία.
-Harnesus.
Σχηματίστηκαν μικροί βράχοι γύρω της. Εκανε ελιγμούς πάνω στον παγο και πέταγε τους βράχους στους φρουρούς, με απίστευτη δύναμη, τραυματίζοντας τους, δεν σκότωνε κανέναν, τους άφηνε αναίσθητους.
Απλώθηκε σκοτάδι στην αίθουσα, μια πυκνή μαύρη ομίχλη. Οι φρουροί άρχισαν να πέφτουν κατω, ούρλιαζαν...
Προσπαθούσαν απελπισμένοι να κλείσουν τα αυτιά τους , χτύπαγαν τα κεφάλια τους οπου έβρισκαν. Ο Ίθαν τους βασάνιζε το μυαλό. Πολλοί άρχισαν να αυτοκτονούν.
-Άντρες μην φοβάστε! Δεν ειναι αληθινό! Πολεμήστε το!!!
Ειπε μια πολυ δυνατή φωνή. Ηταν ο Καλεμπ Μπόρκ, αρχηγός της αστυνομίας.
-Ίθαν !!! Ερχομαι για το κεφάλι σου! Προδοτη!"
YOU ARE READING
Unmei
FantasyΗ αδικία υπήρχε από καταβολής του κόσμου και δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα για να την αλλάξουμε. Ή μήπως όχι; Σε έναν κόσμο κομμένο στα τρία όπου δεν έχουν όλοι τις ίδιες ευκαιρίες μπορούνε κάποιοι άραγε να ξεφύγουν από την μοίρα τους; Τρία ξεχωρισ...