Μάθημα Ιστορίας

60 23 0
                                    

Αφού ξεκουράστηκαν, η Λούμε αρχισε να διδάσκει τον Άιντεν να ελέγχει τις δυνάμεις του. Η Ερμιονη από την άλλη έκανε βόλτες στην τεράστια βιβλιοθήκη και διάβαζε οτι της τράβαγε το ενδιαφέρον. Τα περισσότερα βιβλία μίλαγαν για την ζωή πριν οι χρυσοί κυριαρχήσουν. Ζήλευε πολύ αυτα τα τελεια χρόνια, όλοι ήξεραν για τις δυνατότητες τους και ζούσαν αρμονικά. Μεσα στα βιβλία είδε κατι που δεν ήξερε, το πως χάθηκαν ξαφνικά οι δυνάμεις στον Χάντινκάι.
Ολα ξεκίνησαν οταν οι χρυσοί κατάλαβαν ποσο καταστροφική ηταν η τεχνολογία που δημιουργούσαν, θα ξεσπούσε πόλεμος, ένας πόλεμος με υπερδυνάμεις που θα κατέστρεφε τον κόσμο. Το τότε συμβούλιο των Ζιναριγιανών δεν μπορούσε να επιτρέψει κατι τέτοιο. Εκλεισε λοιπόν ολα τα εργοστάσια που παρασκεύαζαν όπλα. Αυτο ομως ειχε ως αποτέλεσμα να ξεσπάσει εσωτερικός πόλεμος στην Ζιναρίγια. Το συμβούλιο υπερίσχυσε και φυλάκισε όλους τους εχθρούς του. Όχι απλα τους φυλάκισε αλλα τους θανάτωσε, γιατί έπρεπε να επαναφέρουν την ισορροπία. Ετσι απέκτησε μεγάλη δύναμη, ειχε τον απόλυτο έλεγχο της χώρας. Ενα μέλος του το εκμεταλλευτικε αυτο, ο Ράιαν Στάντ. Αρχισε σιγά σιγά να σκοτώνει με πολύ μεγάλη μυστικότητα και ικανότητα τα υπόλοιπα μέλοι του συμβουλίου και στο τέλος έγινε ο αρχηγός. Ο Ράιαν Στάντ ηταν ο υπεύθυνος των εργοστασίων, ηταν ένας καταπληκτικός εφευρέτης και έλεγχε με πολύ μεγάλη μαεστρία τις δυνάμεις του. Με τον συνδυασμό όλων αυτών ειχε καταφέρει να κατασκευάσει ενα πολύ τρομακτικό όπλο, αυτο που άλλαξε τον κόσμο. Το ονόμασε "Ζετσούμπο" και μπορούσε να αφαιρέσει την μνήμη από ενα ολόκληρο νησί.
Αυτα που διάβασε μετα η Ερμιονη την έκαναν να ανατριχιάσει, πρώτος του στόχος ηταν οι Ζιναρίγια.
Όλο το νησί ξέχασε τα παντα, ποιοι ηταν, τι έκαναν, ξέχασαν ακόμα και για τις δυνάμεις τους. Ο Ράιαν είπε σε όλους οτι οι Ταγκούλα χρησιμοποίησαν μια χαμένη τεχνολογία για τους πάρουν την μνήμη. Τους είπε οτι αυτοί ηταν η ανώτερη φυλή, οι χρυσοί και έπρεπε να δείξουν σε όλον τον κόσμο οτι ειναι γενόμενοι να κυριαρχούν. Παρόλο που είχαν ξεχάσει τις δυνάμεις τους τα εξελιγμένα μυαλά τους λειτουργούσαν τελεια. Κατασκεύασαν έναν τεράστιο στρατό από ρομπότ και επιτέθηκαν στους Ταγκούλα. Ομως ηττήθηκαν, οι αφυσικες σωματικές ικανότητες των ταγκουλιανών ηταν αρκετές για να εμποδίσουν τα ρομπότ. Ηταν ενα πολύ μεγάλο προβλημα για τον Στάντ. Κατέστρεψε οσο πιο γρήγορα μπορούσε τα λιμάνια στην Ταγκούλα για να μην ειδοποιήσουν τους Αζουρφιανούς, δεν θα μπορούσε να τα βάλει με δυο νησιά. Οι κάτοικοι της Αζούρφα δεν είχαν καταλάβει τίποτα, ζούσαν γαλήνια στην απομόνωση του όμορφου δάσους τους. Ο Στάντ αποφάσισε να τους επισκεφτεί, έπρεπε με καποιο τροπο να εισχωρήσει το μεγάλο και καταστροφικό του όπλο στο νησί αλλιώς δεν μπορούσε να το χρησιμοποιήσει. Οι Αζουρφιανοι δεν θα άφηναν με τίποτα ενα τοσο μεγάλο όπλο να μολύνει το νησί τους, δεν τους άρεσε ιδιαίτερα η τεχνολογία. Ο Ράιαν πηγε στο παλάτι που ζούσε ο ιερέας του νησιού, ο αρχηγός και εκπρόσωπος των Αζουρφιανών. Χρησιμοποίησε τις δυνάμεις του για να τον υπνωτησει, πήρε ετσι την άδεια που χρειαζόταν για να εγκαταστήσει την συσκευή στο νησί. Οι Αζουρφιανοι ηταν τα επόμενα θύματα του, τους έκανε να ξεχάσουν τα παντα, το μονο που θυμόντουσαν ηταν οι θεοί τους.
"Λαε της Αζουρφα οι ταγκουλιανοι χρησιμοποίησαν μια κρυφή τεχνολογία για να σας διαγράψουν την μνήμη. Ήθελαν να σας απομακρύνουν από τους θεούς που τοσο αγαπάτε αλλα δεν τα κατάφεραν. Η ζήλια τους έχει ξεπεράσει καθε όρια δεν πρέπει να τους αφήσουμε να υπερισχύσουν! Οταν επιτίθενται σε εσάς, της πηγή ζωής του ταπεινού μας πλανήτη, που μας προσφέρεται με τόση καλοσύνη τροφή, ζεστασιά, τέχνη, ψυχαγωγία και μοιράζεστε μαζί μας την συντροφιά των θεών τότε σίγουρα θέλουν το κακό όλου του Χάντινκάι! Αυτα τα άθλια ζώα που ειναι μονο καλοί στο να σκοτώνουν με τα πρωτόγονα ένστικτα τους. Βοηθήστε με να τους σταματήσω. Ας τους σωπάσουμε μαζί μια για παντα, δείχνοντας τους την θέση τους! Ελάτε μαζί μου για έναν καλύτερο Χάντινκάι!"
Αυτα τα λόγια απλώθηκαν παντου στην Αζουρφα. Ηταν όλοι πολύ μπερδεμένοι αλλα για πρώτη φορά οι Αζουρφιανοι ένιωθαν θυμό. Ένιωθαν κατι να λείπει από μεσα τους και πίστευαν οτι οι ταγκουλιανοι ευθύνονταν για αυτο. Οποτε τον βοήθησαν. Πήγαν στην Ταγκούλα λέγοντας τους οτι ήθελαν να βοηθήσουν στον πόλεμο ενάντια τους Ζιναριγιανούς. Ομως φυσικά αυτο ηταν ψέμα, ενα από τα πλοία τους ειχε μεσα το Ζετσούμπο και ο Ράιαν οταν έπιασαν στεριά χρησιμοποίησε την συσκευή του.
Ο Χάντινκάι έπεσε σε λήθαργο.

UnmeiWhere stories live. Discover now