Ο πόλεμος της ελευθερίας (Μέρος δεύτερο)

47 17 2
                                    

...Η αντίσταση αρχισε να εξαντλείται και να μειώνεται...
-Μην ξεχνάτε γιατί ήμαστε εδώ! Ολα τα βάσανα θα τελειώσουν σε λιγο!
Τα λόγια του Λίαμ τους εδινε κουράγιο...
Έφτασαν στον έκτο όροφο. Λίγοι φρουροί αυτη την φορά ομως στο κέντρο του ορόφου κατι περίεργο.
Ένας καμπουριασμένος ανατριχιαστικός άντρας, περικυκλωμένος απο μικρούς δούλους, οπλισμένους, κουρασμένους... Ηταν ο Κόνορ Λίμπερτ, υπεύθυνος των συλλεκτών και του εμπορείου δούλων.
-Ιθαν... Καλωσήρθες. Σε περίμενα τόση ωρα, ανυπομονώ να σε δω να σκοτώνεις μικρά παιδάκια.
Γέλασε με ενα απεσιο χαμόγελο καθώς ετριβε τα μακρυά λεπτά του δάκτυλά.
-Επίθεση μικρά μου ζωάκια! Επίθεση!
Τα παιδιά άβουλα έτρεχαν προς την αντίσταση... έτοιμα να σκοτώσουν.
-Μην τολμήσει να τα ακουμπήσει κανεις! Θα ασχοληθώ εγω με τα παιδιά. Λίαμ κανόνισε αυτη την γλίτσα.
-Πολυ ευχαρίστως!
Ετρεξε προς τον Κόνορ. Η Ερμιονη βοηθούσε με τους φρουρούς.
Ο Ίθαν συκωσε τα χέρια του και άπλωσε μια λευκή ομίχλη γύρω απο τα παιδιά.
-Ελέγχει τα μυαλά τους! Λίαμ κανόνισε τον γρήγορα!
Το σώμα του Λίαμ μπορει να ηταν τεράστιο αλλα ηταν πολυ γρήγορος και ευλύγιστος.
-Γιούτα!
Μικρες αδύναμες φλόγες σχηματίστηκε στις γροθιές του.
Δεν είχε διαβάσει το βιβλίο οποτε δεν μπορούσε να χρησιμοποιήσει ισχυρά μαγικά σαν την Ερμιονη.
-Ώστε εσυ θα είσαι ο αντίπαλος μου...
Είπε καθώς τέντωνε το ηλεκτρικό μαστίγιο του. Ο Λίαμ το απέφυγε πολύ εύκολα και του έδωσε μία γερή γροθιά στην κοιλιά και μετα στο πηγούνι. Ενιωσε τα αδύναμα κόκκαλα του να σπάνε και τον έστειλες στον τοίχο. Άρχισε να φτύνει αίμα και μετά από λίγο πέθανε... Τα οπλισμένα παιδιά έπεσαν κάτω λιποθυμά, μάλλον από την κούραση, καθώς δεν τους έλεγχε πια ο Κόνορ. Κατάφεραν να αδειάσουν και αυτόν τον όροφο.
-Προχωράμε!
Έφτασαν στον ένατο όροφο. Φρουροί βγήκαν απο παντου και τους περικύκλωσαν. Ηταν λιγότεροι και πληγωμένοι... Βρίσκονταν σε μειονεκτική θέση...
Η Ερμιονη πηγε στον Ίθαν έβαλε το χέρι του στον κρόταφο της και του είπε.
-Μπορείς να φτιάξεις αυτο;
Διαβασε το μυαλό της και ανατρίχιασε.
-Ναι...
-Αλλα πριν το κανεις...! Έχεις δει τον Άιντεν;
-Οχι...
-Καλα... Ελπίζω να ειναι ασφαλής... Ωραία μπορείς να αρχίσεις!

UnmeiWhere stories live. Discover now