Hned, když jsme přiletěli do Říma, tak se mi na tváři objevil úsměv. První nadechnutí italského vzduchu ve mě vyvolal pocit spokojenosti.
Konečně šťastná pomyslela jsem si.
Místo, kde budu 10dní bydlet je o 224km dál.
Kufry jsem odložila do recepce nějakého hotelu.
Trochu se učesala, převlékla se na záchodě do sytě červených krátkých šatů. A rozhodla jsem se, že se půjdu projít.
Přeci jen se momentálně nacházím v Římu, takže toho musím patřičně využít.První místo, co jsem navštívila bylo Koloseum. Které navštíví nejeden turista. Vlastně je to pastva pro oko.
Když jsem vstoupila dovnitř Kolosea, moje mysl se teleportovala do období starověkého Říma.
Koloseum sloužilo pro pobavení obyvatel Říma. Konaly se zde gladiátorské hry i zápasy otroků se zvířaty..
Jen škoda, že něco podobného neuvidím.Další místo, které čekalo na mojí návštěvu byl Pantheon.
Do GPS navigace jsem zadala místo, kde by se to mělo nacházet.Kolem jdoucích lidí jsem se občas i zeptala jestli jdu dobře.
Zanedlouho za kopcem se objevil starověký kruhový chrám..
Když jsem vstoupila dovnitř, polil mě pocit chladu.. Donutilo mě to si rukama obejmout svoje tělo..
,,Tak pro dnešek jsme skončili, můžete si to tu ještě sami prohlídnout. Na shledanou a užijte si to v Římě," řekla průvodkyně.
**
Když jsem dorazila zpět do hotelu, hodiny právě ukazovaly něco po 18hodině. Urychleně jsem zavolala taxi. Řidič říkal, že před hotelem bude za pár minut.
S úsměvem na tváři jsem vyčkávala řidiče taxíku..Opravdu přijel! Zavazadlo mi dal do kufru a bezeslov nasedl do auta.
Bezeslov probíhala celá cesta až do samotného San Benedetta..