*Gözlerimi açtığımda bilin bakalım neredeydim?
Çöpten hayatımın çöp evinde çöp yatağında. Yatağımı seviyordum aslında odamı seviyordum. Annem odamı mükemmel tasarlamıştı. Bu yüzden seviyordum.
Beyaz-açık pembe. Huzur vericiydi. Evimin en sevdiğim köşesiydi. Ama benim buradan acil kurtulmam gerekiyordu.
Yüzümü yıkadım ve pijamalarımla aşağı indim. Boktan adam kanepede sızmıştı. Şaşırmamıştım.
Saçlarımı düzeltip dolabı açtım. Bira,Şarap,Viski, süt. Gözlerimi devirip sütü aldım ve gevreğimin üstünde koydum.
Birkaç dakika içinde bitirip hızlıca yukarı çıktım. Dolabımı açtım ve streç kot pantolonumu üstüne de salaş kolsuz bir bluz geçirip üstüne ince bir hırka giydim.
İşten aldığımla kendime az-çok bir şeyler almaya çalışıyordum. Yürüyerek iş yerine vardığımda bugünde babama rastlamadan geldiğim için şükür ettim.
"Hoşgeldin güzellik." diyip beni öptü Chloe. "Müşteri olmadığına göre konuşalım mı?" dedim.
"Olur." diyince masaya oturduk. "Uzun konuşmayacağım. Babam borçlarından kurtulmak için çirkin,seks bağımlısı,uyuşturucu bağımlısı biriyle evlendirecek beni. Eğer kaçmazsam. Bende kurtulmak için bir çare arıyorum." dedim.
"Nasıl? Anlamıyorum. Bu lanet olası adam peşini bırakmıyor mu?" dedi. "2 yıldır böyle durumdayım biliyorsun. Zaten 1 yıldır burada çalışıyorum. Her sabah şükür ediyorum tanrıya babam bilmediği için." diyip gözlerimi devirdim.
"Para işini nasıl halledeceksin?" dedi. "1 yıldır biriktirdiğim bir miktar para var. Buradan 1200$ para alıyordum. 600$'ını her ay için sakladım." dedim.
"Anladım canım ama yeticek mi?" dedi. "Patronla konuşacağım." diyip yukarı çıktım."Selena." diyip duraksadı. "Sizinle bir konu hakkında görüşmek istiyordum." dedim ve olanları anlattım özetle.
"Sana verebileceğim tazminat söz konusu olabilir. Ve ayrıca üzüldüm durumuna." dedi.
"Ne kadar?" dedim. "Burada 12 aydır çalışıyorsun aldığın para 1200$ ve bunu çarparsak bölersek 7200$ civarı." dedi.
"Lütfen verir misiniz? Kaçacağım buradan." dedim. "Zor biraz. Hesabın var mıydı?" dedi. "Var." dedim.
"Halletmeye çalışacağım." dedi. "Bakın ben para meraklısı bir insan değilim. Gitmem için gerekli. Param olmadan adımımı atamam. Babamın yaptıklarını görmüyor musunuz?" dedim.
"Görüyorum Selena'cığım. Tek çaren olduğunu da görebiliyorum. Uçak biletini ben ayarlarım. Nereye gideceksen." dedi.
"Çok sağolun." dedim gözlerim dolarken. "Ben size çok alışmıştım, ama gitmek zorundayım. Özür dilerim." diyip ona sarıldım.
"Yine gelirsin. Görüşürüz." dedi teselli edercesine. "Umarım." diyebildim sadece. Tek kelime,beklentisiz ama bir yandan umudu var.
"Burası Kanada. Kaçacağın yeri iyi seç." dedi. "New York." dedim. "Orda tanıdığım bir arkadaşım var." dedim.
"Güzel. Ayarlayacağım ve sana haber vereceğim." dedi. "Acele edin." diyip ordan çıktım.
Chloe'iyle vedalaştıktan sonra taksiye binip adresi verdim. "20$ mı? Yuh! Biz parayı yolda bulmadık." diyip 10$ verdim ve arabadan indim.
Kazıklamaya çalışsınlar zaten.
Eve girdim ve son kez inceledim. Acele etmem gerekiyordu. Hızlıca yukarı çıktım ve annemin büyük bavulunu yatağın altından çıkardım.
Kışlık-Yazlık kıyafetlerimi yerleştirdim. Zor olsa da sığmıştı. Eskiyenleri bıraktım. Harry'le olan fotoğrafımızı da koydum. Okumadığım kitaplarımı da yanıma aldım.
Teknolojik aletlerimi de çantalayıp yerleştirdim. Takı ve makyajlarımı da aynı şekilde.
Sevdiğim bornozumu,jellerimi de ihmal etmedim. O sırada telefonum çaldı. "Hesabına parayı 2 gün sonra yatıracağım. Elindeki parayla idare edebilirsin değil mi? Uçağında gece 2'de yola çıkıyor. Biletini ordan alırsın." dedi.
"Çok teşekkür ederim Katy. Biriktirdiğim bir miktar para var idare ederim. Uçak içinde ayrı bir teşekkür ederim. Hoşçakal." diyip kapattım.
Taylor'ı aradım. "New York kuşu Selam." dedim. "Unuttun beni." dedi. "Şöyle deme lütfen. Anlatacağım." dedim.
"New York'a geliyorum." dedim. "Neden?" dedi. "Anlatacağım Taylor. Gece 2'de uçağım. Beni alabilir misin oradan?" dedim.
"T-tabi. Sen yeterki gel. Seni seviyorum." dedi. "Bende seni." diyip kapattıktan sonra üstümü giyindim.
Evde duramazdım. Saat akşam 8'di. 6 saat orada mı bekleyecektim?
"Selena." diye bağıran sesle aşağı koşmam bir oldu. O çirkin züppe'yi görünce gözlerimi devirdim ve babama baktım.
Çirkin olmasaydı da züppelerde hoşlanmam. Veya zengin olup hava atan. Zengin olursun ama doğal olursun işte o zaman gel bana.
"Bize 2 kahve yap." diyince güldüm. "Evde kahve yok. Sen kahve içmezsin babalık." dedim.
"Ben kahve alıp geliyim sende biraz David'le kaynaş." dedi. Babam çıktıktan sonra "Selena." diyip üstüme yürüdü David.
Seks bağımlısı.
Uyuşturucu bağımlısı.
Kadın bağımlısı.
Aklıma geldikçe terliyordum.
"Bana bak David." diye söze başladım. Ciddi konuşuyordum. "Açık konuşmamı ister misin?" dedim.
"Lütfen." diyip sırıttı. "Babam annem öldükten sonra senin gibi bağımlı oldu. Bütün parasını aldığı tek/tük paraları kumara yatırdı. Hayatım 2 yıldır boktan geçiyor. Kısaca ben seni sevmiyorum babam seninle para için evlenmem gerektiğini söyledi. Ve bende evlenmeyeceğim seninle." dedim.
Çocuk bembeyaz olmuştu. O sırada babam geldi. Onlara kahve yaptım. Saat 10'du. Gitmem gerekiyor artık. Havaalanına gitmem 1 saatti. Ordaki kalabalıkta beklemem 2-3 saat.
"Sıkıldık,bara geçiyoruz." dedi babam. "Hadi ya?" dedim. "Sende gel." diyince sırıttım ve "Siz gidin ben güzel bir şeyler giyip geliyim." diye fısıldadım babamın kulağına.
Babam "Aferin doğru yoldasın." gibi bir bakış attığında içimden onu tekmelemek gelsede sırıtmaya devam ettim.
Babamlar gittikten sonra taksi çağırdım. Taksici bavullar için yardım etti. Odamın kapısını kitledim ve aşağı koştum.
Askılıktan hırkamı alırken askılık az kalsın kafama düşüyordu ki bir şey fark ettim. Orda bir şey vardı.
Uzanıp o kutuyu aldım. İçine baktığımda bir not ve bir kaç zarf ve resimler gördüm. Elime aldım ve dış kapıyı kapatıp taksiye bindim.
Bakalım bu kutunun içinde ne varmış?
*
Selam💕 Günaydın herkese💖
Oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin😇-Yonca☘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Unaware Escape• (Tamamlandı.)
FanficSelena Marie Gomez. Annesi ölen ve hayatını babasıyla geçirmek zorunda kalan Selena'nın hikayesi.Babasının bağımlılığı bir yana, borçları bir yana, eline geçen paraları kumara yatırması bir yana. Selena, babasından gizlice bir işte çalışıyor. Eline...