*Sabaha güzel bir şekilde uyanmıştım, Tay ve Ariana başımda dikilmiyordu. Esneyip yataktan kalktım.
Günlük işlerimi hallettikten sonra aşağı indim. Taylor ve Ariana salondaki masada kahvaltı ediyorlar,yüz ifadelerine de bakılırsa önemli bir konu konuşuyorlar gibiydi.
"Günaydın." dedim gülümseyerek. "Dün gece sana ne oldu Selena?" dedi Taylor. "Ne gibi? Gayet iyiydim, sadece bir mide bulantısı." dedim.
"Justin'in bizi evden göndermeye çalışması?" dedi. "Bir şeyden şüphelendi sanırım, beraber konuşmak istedi diye düşünüyorum ama hala bir fikrim yok o olay hakkında." dedim ve yanlarına oturdum.
Taylor ve Ariana bir ağızdan konuşmaya başladıkları sırada Mary servis tabağını masama özenle koymaya çalışıyordu.
Ona bu karmaşanın içinde teşekkür edip kızları susturmaya çalıştım. "Bakın, size güvendiğim için olayı anlatmamda sakınca yok ama neden bilmiyorum, Justin'e söylersem kötü mü olur, saçma mı ne olur bilmiyorum ama negatif hissediyorum." dedim.
"Kızlar, dün kapı çaldığında Justin'in salonda bahsettiği 'bok böceği' dediği kız eski sevgilisinin arkadaşıymış diye tahmin ediyorum." dediğimde ikisininde gözleri faltaşı gibi açılmıştı.
"Ya bakın, gelen Jennifer diye bir kızdı ve bana sürtük demeye mi çalıştı, alttan bir şeyler söylerek Justin'e karşı daha ilk kez gördüğü bir kıza önyargıyla yaklaşıp onu doldurmaya mı çalıştı bilmiyorum ama olanları başta kavrayamasamda gece bunu düşünmek için vaktim oldu." dedim.
"Fiona, sanırım Justin'in eski sevgilisiydi." diyip durakladım. Boğazım düğümlenmişti, sanki kesikler var gibi söyleyemeyecek olmuştum,neden böyle oldu?
"Fennifer'da, Fiona'nın arkadaşıydı. Ve Fiona'ya bir şey oldu ki Jennifer "Fiona'nın daha acısı geçmeden..." diye bir şeyler söyledi.
"Yani? Böyle söyleyerek seni Justin'in sevgilisi mi sanmış oluyor?" diye ortaya atladı Ariana.
"Yani kız öldü?" dedi Taylor. "Kızın ölmesi Justin'i çok üzdü ki bu belli içine kapanık biri gibi. Sanki çok neşeli,enerjik ve çılgın bir insan ama diğer yarısını kaybedince o eski halinden eser kalmamış gibi. Bakın bunun bir kesinliği yok, sadece ben kendi tahminlerime göre konuşuyorum, mantıklı şeylerden yola çıkarak." diye ekledim.
"Selena, muhtemelen verilerine göre bunlar doğru ve mantıklı." dedi Ariana. "Konuşsana Justin'le. Bizi demek ki o yüzden göndermek istedi." dedi.
"Hayır yani bilmiyorum ama ben onları dinlediğim için ve kızın bana, beni tanımadan ettiği laflar için alınganlık ettim ve anlarsınız ya kırıldım işte. Bu yüzden tuvalete girmiştim, midem bulanmıyordu. Tuvaletten Justin'in zoruyla çıkınca da ben sizi dinledim merakımdan tarzı şeyler söyleyemedim ne kadar ne olduğu konusunda anlatmam için ısrar etse de." dedim ve portakal suyumdan bir yudum aldım.
"Biliyorum benim alınganlığımdan Justin'in hiçbir suçu yok,ama ben kötü niyetimden dinlememiştim, o kızı görünce yüzü hiç görmediğim 'öfke dolu' temalı bir hal alınca ne olur ne olmaz diye dinlemek istedim. Yoksa..." Taylor sözümü kesti.
"Yoksasını biliyoruz Sel. Kötü niyetinden yapmadığını da. Justin'den kaçmam gerekiyor." dediğimde "Kimden kaçman gerekiyor?" diye neşeli bir sese tanık oldum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Unaware Escape• (Tamamlandı.)
FanfictionSelena Marie Gomez. Annesi ölen ve hayatını babasıyla geçirmek zorunda kalan Selena'nın hikayesi.Babasının bağımlılığı bir yana, borçları bir yana, eline geçen paraları kumara yatırması bir yana. Selena, babasından gizlice bir işte çalışıyor. Eline...