*Saat gece 11'di ve ben yatakta yatmış Justin'in bana dediğini düşünüyordum.
Beynimde en az 1000 kere tekrar etmiş, 'Mor yakışmış.' cümlesini duyunca sırıtmadan edemiyordum.
İyi birine benziyordu aslında. Justin beni bıraktıktan sonra numaramı değiştirmeye gitmiştim, hemen dönmüştüm sonra da.
Kapım tıklanınca 'Gir.' dedim ve içeri girdi Taylor. "Napıyorsun güzellik?" dedi.
"Tavana bakıp düşünüyorum." dedim. "Neler düşünüyorsun bakalım?" dedi. "Yoks-" ne diyeceğini anladığım için sözünü kesip konu açtım.
"Bugün seni Ryan'la bakışırken gördüm." dedim. "Ah Sel. Bilmiyorum ama çok tatlı değil mi?" dedi hayal alemine dalarken.
"Bilmem ki." dedim. "Seninki?" diye sordu. "Ya ne benimki? Çocuk alt tarafı yardım etti Tay." dedim.
"Ya Sel bir şey diyeceğim. Çok yakışıyorsunuz." diyince gözlerim büyüdü. "Hiç gözlerini büyütme, şurda söylüyorum birkaç aya sevgilisiniz." dedi.
"Taylor yavaş yavaş gel." dedim gülüp. "Hoşlandın değil mi?" dedi. "Hoşlanmadım." dedim.
"Hoşlandın işte." dedi. "Ultra Yakışıklı olduğunu inkar edemem ama-" sözümüzü kesen kapının açılması oldu.
Jack'ti bu. Burda ne işi vardı? Ve en önemlisi konuştuklarımızı duymuş muydu?
"Hey Selam." dedi. "Kapıyı tıklayabilirdin." dedim. "Aralıktı o yüzden. Yine de kusura bakmayın." dedi.
"Ne kadarını duydun?" dedi Taylor. "Ultra y-" Sözünü kesip "Tamam ne isteyecektin?" dedim.
"Kolyeni düşürmüşsün.Bugün bara gittim ve barmen söyledi." dedi. "Teşekkür ederim." diyip kolyeyi aldım.
"Diyordum ki bizim ekip ve siz kızlar yarın buluşalım. Okul açılmadan önce." dedi.
"Bana uyar." dedim. "Nerde buluşuyoruz?" dedi Tay. "Sahil. Calve sahili." dedi. "Aa güzel." dedim.
"Tamam o zaman. Şey Ariana nerde?" dedi. "O evde yok şuan. Ama gelir merak etme." diyip göz kırptım.
Gülümseyip odadan çıktı. "Adı neymiş?" dedi. "Justin." dedim. "Of çok havalı değil mi?" dedi.
"Selena ve Justin. Justin ve Selena. Lanet olsun çok yakışıyorsunuz." dedi. "Tay beni utandırmaya devam edersen yarın gelemeyeceğim." dedim.
Oflayıp "Tamam tamam." diyip odadan çıktı. Bu kız sanırım beni delirtmek istiyordu.
O anda telefonuma bir mesaj geldi.
"Selam."
~
OKUYUNÇok umutla önceki bölümü yayınlamıştım ama sadece 1 vote gelmiş, okuyupta oy vermiyorsunuz. Gerçekten kırıldım ve uzun bir süre yeni bölüm gelmeyecek benim kalbimi çok kırdınız yazmak istemediğimden değil emeğe saygı yok yorum yok eleştiri yok, yoksa bölümler çoktan hazırdı
İyi akşamlar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Unaware Escape• (Tamamlandı.)
FanficSelena Marie Gomez. Annesi ölen ve hayatını babasıyla geçirmek zorunda kalan Selena'nın hikayesi.Babasının bağımlılığı bir yana, borçları bir yana, eline geçen paraları kumara yatırması bir yana. Selena, babasından gizlice bir işte çalışıyor. Eline...