*
Anahtarlarımı komidinin üzerine bıraktım ve merdivenlerden yukarı çıktım. Kendimi bu kıyafetle yatağı atacağımı sanmıyordum.Hızlıca ılık bir duş alıp kendime geldim ve üzerimi giyindim. Şimdi yatağıma yatabilirdim işte.
Taylor kapıyı tıklattı ve içeri girdi. "Nasılsın?" diyip yanıma geldi. "Göz altların şişmiş."diyip onlara dokundu.
"Önemli değil Tay.Alışıklar." diye dalga geçtim. "Selena,Justin'e aşık oldun değil mi?" dedi.
Aşık mı? Benimki hoşlantıydı.Yani en azından ben şuana kadar öyle sanıyordum. "Aşık mı? Hoşlantı zannediyordum ben onu." dedim.
"Daha önce hiç normal hoşlandıklarından daha farklı bir çekim oluştu mu?"dedi. Aklıma bir anda Fiona gelince "Çekim falan yok,olsa nolur ki? Justin hala Fiona'yı seviyor." dedim sinirle.
"Ben seni daha fazla yormıyım,dinlen." diyip odadan çıktı. "İyisin değil mi?" dedi. "Bilmiyorum." diyip yastığa kafamı gömdüm.
*****
Titreme sesi kulaklarımı yırtıyordu. Ah lanet olsun. 1 saattir bir şeyler titreyip duruyordu ve ben gözlerimi açmak istemiyordum. Beni uykumdan bölecek kadar önemli miydi?Sonunda gözlerimi açtım ve telefonu elime aldım. Justin 58 arama 23 mesaj atmıştı. Yaklaşık 3 saniye sonra tekrar titremeye başlayınca "Efendim Justin?" dedim uykulu sesimle.
"Neden açmıyorsun? Kaç saattir arıyorum seni." dedi. "Uyuyordum." dedim. "He bende şeyden dolayı açmıyorsun sanmıştım." dedi.
"Şey?"dedim. "Boşver ya." dedi. "Söyle." dedim. "Sonra söylerim." dedi ve "Uyuyorsan rahatsız etmiyim." dedi sonra.
"Benim uykumu açtın zaten söyle ne söyleyeceksen." dedim. "Jack ve Ryan hala gelmediler." dedi.
"Siktir.Ciddi misin?" dedim. "Evet ve ben çok sıkılıyorum.Christine geldi yanıma patlamış mısır getirmiş. Film izliyoruz." dedi.
"Christine mi?Ryan kendisi gelemeyince kölesini göndermiştir." diye dalga geçtim. "Niye öyle diyorsun eğleniyoruz." dedi.
"O yüzden 58 kere çok sıkıldım Selena diye beni aradın." dedim. "Oops,tamam vurdun beni. Christine falan yok. Ryan'la Jack'te geldi endişelenicek bir şey yok diye aradım." dedi.
"Ah siktir git Justin. Ryan ve Jack var ve sen hala bana şaka yapma derdindesin. Kapat hadi uyuyacağım ben." dedim ve telefonu kapattım.
Justin'in Ağzından;
"Vahşi." diyerek sırıttı Jack. "Ah siktir git Justin." diye umursamaz bir şekilde taklidini yaptı Ryan.
"Seviyorum ben Selena'yı,çok doğal davranıyor bence. Ve bir siktir git'i hak ettin Justin." dedi Ryan.
"Fiona'yı sayıkladığım için mi? Ah evet onun için Selena'dan özür dileyeceğim." dedim. "Siz bizim bilmediğimiz bir dünyadasınız ve karı kocasınız da biz mi bilmiyoruz? Oğlum sevgili değilsiniz neden özür diliyorsun?" dedi Jack.
Haklıydı,neden özür dileyecektim ki? Ayrıca o benim Fiona'yı sayıklamama neden kırılıp gitmişti?
"Senden hoşlandığı için olabilir mi?" dedi Ryan. "Ama bence hoşlanmıyor." dedi Jack.
"Olabilir." dedi Ryan. "Kafamı karıştırıyorsunuz piçler." dedim. "Selena sana Fiona'yı sayıkladığı için kızmadı." dedi Ryan.
"Fiona'nın sana yaptığı ihaneti bilmeyen taraftın,ve hala onu masumca sevmeye devam ediyordun ya da aklındaydı sevmiyorsan bile.Ve bizde sana anlatınca senin acı çektiğini düşündü ve daha çok sana kızdı." dedi Jack.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Unaware Escape• (Tamamlandı.)
FanficSelena Marie Gomez. Annesi ölen ve hayatını babasıyla geçirmek zorunda kalan Selena'nın hikayesi.Babasının bağımlılığı bir yana, borçları bir yana, eline geçen paraları kumara yatırması bir yana. Selena, babasından gizlice bir işte çalışıyor. Eline...