•32

384 36 21
                                    


Uyandığımda Justin'in omzundaydım. Arabada uyuyakalmış olmalıydık,önde Ryan,arkada da biz vardık.

"Uykum var." diye sersemce konuştu Justin. Esnedim. "Artık şu gelinlikten kurtulmak istiyorum." diye sitem ettim.

Sonra Justin'e arkamı döndüm. Ses gelmeyince "Açsana." dedim en sonunda. "Neyi?" diye sordu.

"Fermuarı." Son harfi uzatarak söylemiştim. Bana 'ciddi misin?' bakışları fırlattı.

"İçinde astarı var." diyince fermuarı açtı. Üstümden elbiseyi çıkardım. Krem rengi mayo giymiş gibi duruyordum ve üzücü olan şey sütyenim yoktu.

Justin bana bön bön bakınca "Ne?" dedim. Gözlerini devirdi ve üstündeki tişörtü çıkartıp bana giydirdi.

"Napıyorsun?" dedim. "Böyle dışarı çıkmayı düşünmüyordun herhalde!" diye sinirle konuştu.

Sırıtıp önüme döndüm. Yaklaşık 2 dakika sonra Ryan uyandı. "Romantik anınızı bozmak istemem ama yüzleşmemiz gereken bir Brian var." gözlerini açmadan konuşuyordu.

Ona göz devirdim. "Onunla görüşmek istemiyorum Ryan." öfkeyle söylendim.

"Ben de istemem ama bir daha başına böyle bir şey gelmesini istemiyorsan,konuşmalıyız." dedi.

"Konuşsak nolucak? Adam para için beni satıyordu be!" diye tısladım. "Her şey yoluna girecek Sel." dedi esnerken Ryan.

Justin gözlerini tekrar kapattı ve kafasını cama yasladı. "Hadi sür şu lanet yere."

Birinin telefonu titriyordu. "Bir uyutmadınız." diye söylenerek telefonu açan Justin'i umursamadım.

"Bir dakika bekle." dedikten sonra arabadan dışarı çıktı ve kapıyı sertçe kapattı.

Camı açtım ve sinsice dinlemeye başladım. "Selena kapat şu camı!" dedi Ryan.

"Nasıl ya?"

"Çok mu kötü durumu?"

"New York'a dönünce hemen halledeceğim."

"Senin ihtiyacın varsa getirebilirim."

"H..." camın kapandığını gördüm ve göz devirdim.

"Zaten hava soğuk,hasta olmak istemiyorum." dedi sonra.

2 dakika sonra arabaya bindi ve Ryan sürmeye başladı. "O kimdi?Neyle ilgili konuşuyordunuz? Neden saklıyorsun?" diye hızlıca konuşmaya başladım.

"Şu lanet Brian'la ne olucaksa olsun,dönelim bir an önce." dedi.

Beni takmadı ve gözlerini kapattı. Sonra pozisyonunu bozmadan cebinden benim telefonumu uzattı.

"Bunu istememiştim ama sen bilirsin." diyip telefonumu aldım."Güzel şifre." diyip kıkırdadı.

15-20 dakika geçmeden Ryan'ın oflayarak geldik demesini duydum.

•Unaware Escape• (Tamamlandı.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin