•15

584 51 1
                                    


*
Arabadan sinirle indim. Sinema katına doğru giderken Ryan'ı öldürmeye hazırlanıyordum.

Topuklu ayakkabılarımla adımlarımı hızlandırdım. Arkamdan da Justin geliyordu. Ryan'ın arkası dönüktü.

Yakasından çekip tuvalete sürükledim. Neye uğradığını şaşırmıştı. Justin'in bu yaptığımı gördüğünden emindim.

"Ryan." diye cırladım. "Kafayı yemek üzereydim haberin var mı senin?" dedim gözlerimi açabildiğince büyük açmıştım.

"Justin iyi çocuktur ama intikam alırken biraz süründürüyor." dedi. "Ryan bana alakasız şeyler söyleme. Gerçekten bayılacaktım." dedim.

"Sen demedin mi geçen gece? Bir an önce yap işte." dedi. Gözlerimi devirdim. "Küçücük bir olay ne kadar büyüdü böyle? Benim kendimi salakça bir neden yüzünden kötü hissetmem ve bunu Justin'e söyleyememem gerçekten bu durumlara mı yol açtı?" dedim.

"Evet." dedi. "Ben gitsem muhtemelen yüzlerimiz kanlı halde gelirdik o yüzden seni gönderdim." dedi.

"Ya benim kızdığım nokta o değildi ama neyse." dedim.

*

Yiyecekleri alırken arkamda Justin'i buldum. "Biraz kalbini kırdım galiba.Üzgünüm." dedi. Cebinden çıkarttığı parayı patlamış mısırları veren adama uzattı.

"Napıyorsun Justin? Ben alıcaktım." dedim. "Aldım bile bir sonraki sefer sen alırsın." dedi. "Biraz mı? Çok kırdın." dedim.

"Tamam işte özür dilerim.Ama yalandan pek hoşlanmam. Yalan olunca tatlı Justin şeytan Justin'e dönebiliyor. Üzgünüm." dedi.

"Sinemadan sonra konuşuruz hadi izleyelim şu filmi." dedim.

*
Film çok heyecanlı gidiyordu. Korku filmi seçmişti Ryan. Yanımda da Justin oturuyordu.

Büyük kova patlamış mısır almıştık. Patlamış mısırları alırken ellerimiz birbirlerine istemeden de olsa değiyordu.

Bir anda patlamış mısırların yarısını saçlarımda buldum. Ve cırlamıştım. "Justin, korktum napıyorsun?" dedim.

"Şaka yapmıştım." dedi güldü. Ariana ve Taylor bana bakıp gülüyorlardı. Kovayı alıp kalanını Justin'in kafasına döktüm.

"Gıcık." diyip yerime oturdum sonra. Kulağıma bir şeyler fısıldadı ama duyulmuyordu.

"Sinirlenince çok tatlı oluyorsun." demişti sanırım. Ah aman ne güzel! Oyuncakta olmuştuk şimdi.

Filmden sıkılmıştım. Çantamı alıp sinema salonundan çıktım. Tuvalete gittim. Saçlarım hep patlamış mısır olmuştu. Çantamdan rastgele bir toka aldım ve saçlarımı yukardan at kuyruğu yaptım.

Tuvaletten çıktığımda Justin karşımda duruyordu. "Sen de mi filmden sıkıldın?" dedi masumca.

"Sen beni korkutuncaya dek sıkılmamıştım." dedim. "Tamam tamam şakaydı. Hadi gel konuşalım." diyip elini uzattı.

Elini tuttum ve fısıltıyla "Buranın terasını keşfettim. Çok sakin." dedi asansöre binerken. "Oraya gidiyoruz." dedi.

Asansörden çıktıktan sonra terasın kapısını açtı Justin. Dışarda 2-3 tane sandalye vardı. Sanırım daha kullanıma açılmamıştı ama güzel dekore edilmişti. Yerlerde taşlar vardı kumsal gibiydi.

•Unaware Escape• (Tamamlandı.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin